in

Cumu presentà i cani è i zitelli

Se una famiglia hà una prole, u cane hè spessu disregistratu inizialmente. Per chì u centru precedente ùn sia micca ghjilosu di u zitellu, i pruprietarii anu da esse abituati à i cambiamenti futuri u più prestu pussibule. U più grande sbagliu chì i genitori è i pruprietarii di cani facenu hè quandu cunfrontu l'animali cù u novu membru di a famiglia senza avvisu.

Mantene a pusizione in u pacchettu

Longu passeggiate cù i maestri, cuddling with mistresses à a sera  - i cani piace à passà u più tempu pussibule cù a so ghjente. Un zitellu porta assai turbulenza à ciò chì hè stata una relazione perfetta. Hè particularmente impurtante chì u cane ùn senti micca u cambiamentu cusì drasticamente, dice Elke Deininger da l'Accademia per u Benessere Animale. "Quandu u zitellu hè quì, u cane deve esse trattatu in u listessu modu cum'è prima ", dice u veterinariu di Munich.

Se un cane hè sempre statu permessu di dorme in u lettu, i pruprietarii anu da cuntinuà à permette. Inoltre, u stroking ùn deve micca di colpu ridutta à u minimu, cunsiglia l'espertu. "Hè impurtante chì u cane associa sempre u zitellu cù qualcosa di pusitivu". Per esse abituatu à a so prisenza, pudete lascià u cane sniff u zitellu per un minutu tranquillu. Intantu, i pruprietarii ponu dà à i so cani assai affettu per assicurà chì a so pusizioni in a famiglia ùn hè micca in risicu.

I ghjovani parenti ùn deve micca subitu agisce stressed and annoyed in a prisenza di u cane. "Se a mamma hà u so zitellu in i so braccia, ma cagna u cane perchè stà in u modu, questu hè un signalu assai negativu per l'animali", spiega Deininger. Un cane deve esse presente quant'è più spessu pussibule quandu a so ghjente interagisce cù u zitellu. Escludendu l'amicu di quattru zampe da l'attività cumuni è dedicà tutta a vostra attenzione à u zitellu hè u peghju modu pussibule. Fortunatamente, ci sò sempre casi di "amore à prima vista", in quale i cani ùn mostranu à u zitellu solu affettu è cura.

Preparazione per u zitellu

"I cani sensittivi naturalmente avvisanu digià durante a gravidanza chì qualcosa hè," dice Martina Pluda di l'urganizazione di benessiri animali Four Paws. "Ci sò animali chì poi diventanu particularmente cura versu a futura mamma. L'altri, invece, anu a paura d'esse privatu di l'amore è po volte piglianu azioni specifiche per attirà l'attenzione ".

Qualchese chì si prepara in anticipu per a nova situazione cù u cane è u zitellu hà da avè menu prublemi dopu. Se ci sò i zitelli chjuchi in a famiglia, u cane pò ghjucà cun elli più spessu sottu a tutela è cusì cunnosce u cumpurtamentu di u zitellu.

Hè ancu sensu per preparà u cane per u novi odori è rumori. Per esempiu, se ghjucate registrazioni di rumori tipici di u zitellu mentre l'animali ghjoca o riceve un trattatu, associa i soni cù qualcosa di bellu è si abitua immediatamente. Un altru bonu cunsigliu hè di applicà l'oliu di u zitellu o u polveru di u zitellu à a vostra pelle da u tempu à u tempu. Perchè sti odori dumineranu in i primi mesi dopu a nascita. Se u zitellu hè digià natu, ma hè sempre in l'uspidale, pudete ancu portà a casa vestiti purtati è dà à u cane per sniff. Se sniffing hè cumminatu cù un trattatu, u cane perciverà rapidamente u zitellu cum'è qualcosa di pusitivu.

Hè ancu cunsigliatu di praticà caminari u cane è u stroller prima chì u zitellu nasci. In questu modu, l'animali pò amparà à trottà à fiancu à u carru senza tirà a guinzaglia o piantà à sniff.

Sicurezza di signale

A ghjente spessu luttà cù i so cani eccessivamente instinti protettivi. Qualchese chì prova di avvicinassi à u zitellu hè abbattutu senza pietà. Questa ùn hè micca una reazione antinaturale per un cane. Parechji cani anu una motivazione innata per a cura di i so figlioli chì ponu ancu trasfiriri à l'omu. Ma l'espertu hà ancu cunsiglii: "Se, per esempiu, un amicu di a famiglia vole tene u zitellu in i so braccia, u pruprietariu pò pusà accantu à u ghjacaru è pet it".

Se un cane abbaia à un visitatore, hè cusì perchè vole prutege u so pacchettu. E face solu quandu crede chì u so pacchettu ùn hè micca in cuntrollu di a situazione, spiega l'addestratore di cani Sonja Gerberding. In ogni casu, s'ellu sperimenta u so populu cum'è sicuru è cunfidendu, hè rilassatu. Ma l'amichi è i cunnisciuti anu ancu attentu à uni pochi di cose. Se u cane era sempre salutatu prima, sta tradizione deve esse cuntinuata dopu à a nascita di un zitellu.

Ma ancu s'è a rilazioni trà u cane è u zitellu hè ottimali: ùn deve mai fà l'animali l'unicu babysitter. I genitori o un supervisore adultu deve esse presente in ogni mumentu.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *