in

Cumu a cura di u vostru cavallu in l'estiu

U limitu di 30 ° C hè statu righjuntu. I sunburns. A sudore corre. A ghjente fughje in a freschezza di l'aria condizionata o in l'acqua rinfrescante. Unu di l'altri pò ancu andà in lochi più freti. Ma micca solu soffremu di u calore ardente - i nostri animali ponu ancu soffrenu in i ghjorni caldi di l'estiu. Per pudè fà e cose più faciule per u vostru amicu di quattru zampe, vi mostramu cumu l'estiu cù un cavallu funziona megliu è quale equipamentu hè indispensabile.

A temperatura cunfortu

In generale, a temperatura cunfortu per i cavalli hè trà minus 7 è plus 25 gradi Celsius. Tuttavia, questu pò esse superatu in i ghjorni d'estiu particularmente caldi. Allora ci sò uni pochi di cose da cunsiderà per chì a circulazione ùn colapsà.

Problemi circulatori in u cavallu

L'omu è i cavalli ponu sviluppà prublemi circulatori in u calore. Se u vostru cavallu mostra i seguenti segni, duvete definitivamente piglià à un locu ombreggiatu è ùn move micca più veloce di u ritmu di marchja.

Lista di cuntrollu per i prublemi circulatori:

  • u cavallu suda assai mentre stava o camminava;
  • a testa pende è i musculi parenu debuli;
  • u cavallu inciampa;
  • i musculi cramp;
  • ùn manghja micca;
  • a temperatura di u corpu di u cavallu hè più di 38.7 ° C.

Sì sti signali si mostranu è ùn anu micca megliu dopu à una meza ora à l'ombra, avete definitu chjamà u veterinariu. Pudete ancu pruvà à rinfriscà u cavallu cù asciugamani umidi è freschi.

U travagliu in l'estiu

A maiò parte di a ghjente pigghia per scontru chì si vanu à travaglià ancu in l'estiu. In ogni casu, avemu u vantaghju chì raramenti avemu da spustà in u calore ardente - a maiò parte di elli ponu ritruvà à l'uffizii è i spazii di travagliu rinfriscati. Sfurtunatamente, u cavallu ùn pò micca fà questu, cusì ci sò parechje cose da cunsiderà quandu cavalcate in u calore.

Adattamentu à a temperatura

Siccomu i cavalli anu solu una superficia di a superficia di u corpu assai chjuca in relazione à a so massa musculare, a sudazione hè sfurtunatamenti micca cusì efficace per rinfriscà cum'è in l'omu. Dunque, u travagliu in u sole ardente di meziornu deve esse evitata quant'è pussibule. S'ellu ùn hè micca pussibule, l'ombra di una arena di equitazione o l'arburi ponu creà qualchì sollievu. Idealmentu, però, l'unità di furmazione sò postponate à a prima matina è dopu meziornu o sera.

A furmazione stessu deve esse adattatu ancu à e temperature. In particulare, questu significa: micca unità di galoppu longu, invece di più ritmu hè guidatu è, sopratuttu, pause regulare sò pigliate. Inoltre, l'unità deve esse guardatu piuttostu curtu à alte temperature.

Dopu à Training

Hè assai impurtante chì u cavallu hà assai acqua dispunibule dopu chì u travagliu hè fattu (è ancu durante). In questu modu, u liquidu exuded pò esse rimbursatu. Inoltre, l'amici di quattru zampe sò assai cuntenti d'avè una duscia fridda dopu a furmazione. Questu hè rinfrescante da una banda è elimina ancu i residui di sudore pruriginosa da l'altru. Inoltre, u cavallu limpiu hè menu infestatu da mosche.

Dieta in l'estiu

Siccomu i cavalli sudanu cum'è a maiò parte di l'altri animali, anu bisognu di più acqua in l'estiu. Sè pussibule, deve esse dispunibule per elli tuttu u ghjornu - è in grande quantità. Siccomu u requisitu d'acqua pò aumentà finu à 80 litri, un picculu bucket ùn hè micca abbastanza per l'acqua di u cavallu.

Quandu u cavallu suda, i minerali impurtanti sò ancu persi. Dunque, una fonte di sali separata deve esse dispunibule in u paddock o in a scatula. Una petra di salitu hè particularmente adattata per u cavallu in tali situazioni. Pò aduprà questu à a so propria discrezione.

Attenzione! L'alimentu minerale supplementu hè un no-go. A multitùdine di diversi minerali sbilancia a casa è pò avè effetti negativi. I cavalli di solitu seguitanu u so propiu instintu è utilizanu u lick di sal in quantu necessariu.

Corsa è Pastura d'estate

L'estiu nantu à pasture è paddock pò esse rapidamente incunificate - almenu s'ellu ci sò solu uni pochi di lochi ombre. In questu casu, hè bonu per parechji cavalli si ponu stà in a stalla (cù i finestri aperti) in i ghjorni particularmente caldi è preferiscenu passà a notte più fresca fora.

Prutezzione di a mosca

Mosche - questi fastidiosi, insetti chjuchi fastidiu ogni esseru viventi, in particulare in l'estiu. Ci hè parechje misure per prutege i cavalli da elli. Per una banda, u paddock è u paddock deve esse sbuchjate ogni ghjornu - questu modu, ùn ci sò micca tanti mosche per cullà in u primu locu. Inoltre, a riduzzione di l'acqua stagnante aiuta contru i mosquitoes.

Un repellente di mosche appropritatu (ideale per spraying) pò (almenu parzialmente) mantene i picculi pesti. Assicuratevi chì l'agente hè specificamente adattatu per i cavalli.

Fly Sheet per u cavallu

Altrimenti, una foglia di mosca pò fà l'estiu assai più supportable per i cavalli. A manta ligera hè dispunibule in diversi disinni per a pastura è per a cavallu stessu. Hè custituitu da una tela fina chì prutegge u cavallu (simile à a nostra robba) da i mosquitoes è altri vermin.

Per via: Se i freni sò particularmente stubborn, una manta di eczema (più grossa) pò ancu esse utile.

I cavalli si taglianu contr'à u calore

Parechji cavalli anziani è e razzi nordici anu un mantellu relativamente grossu ancu in l'estiu. In u risultatu, se a temperatura aumenta, ponu sviluppà prublemi circulatori. Quì hè statu dimustratu per esse una bona idea di toglie l'animali in l'estiu per assicurà una equalizazione di temperatura megliu.

Per via: Braiding the mane aiuta ancu i cavalli à ùn sudari eccessivamente. In cuntrastu à u haircut curtu, a funzione repellent di mosca hè mantenuta, ma l'aria fresca pò ancu ghjunghje à u collu.

Conclusioni: Hè da esse cunsideratu

Allora riassumemu di novu brevemente. Sè pussibule, u travagliu in u caldu di meziornu deve esse evitata. Se ùn ci hè micca altru modu, un locu ombreggiatu hè una scelta bona. U cavallu duverebbe avè una grande quantità d'acqua è un salitu in ogni mumentu, cum'è u cavallu suda assai.

Se ùn ci sò micca arburi o altri oggetti ombreggiati nantu à u paddock è pasture, a scatula hè una alternativa più fresca. Avete ancu attentu à u risicu di u sole è i signali pussibuli di prublemi circulatori - in una emergenza, un veterinariu deve esse cunsultatu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *