in

Cumu bagnate i misgi in una emergenza

A paura di l'acqua di u ghjattu, l'ostinità è l'artigli affilati facenu difficiuli di bagnà in una emergenza. Prima di principià, hè assai ricumandemu chì avete una seconda persona per aiutà à ottene questu più rapidamente, senza stress, è senza ferite pussibule.

Se vulete bagnà u vostru ghjattu, hè megliu fà in a bagnera normale - una piccula tina di plastica (per esempiu, una cesta di lavanderia) seria ancu megliu è più pratica. Avà, prima di piglià u vostru gattu, scorri un pocu di acqua tiepida in questu. Cinque à deci centimetri di acqua hè assolutamente abbastanza.

Bagnà un gattu: megliu a preparazione, u più faciule hè

Fate u più faciule per sè stessu è u più sicuru pussibule per u ghjattu: Cù un tappettu di bagnu antiscivolo è un coppiu di tovaglioli grossi nantu à i tile in u vostru bagnu, pudete impedisce chì u vostru ghjattu slippi cù e so zampe bagnate è si ferite.

Dopu à quessa, duvete avè una o duie tazze grande d'acqua calda pronta per lavà u gattu dopu. Se vulete usà un shampoo di gattu o avete statu datu unu da u vostru veterinariu, avete ancu dispunibile, è prutegge e vostre braccia da eventuali graffi o morsi cù maniche lunghe è possibbilmente guanti prima di ricuperà u vostru gattu.

Cumu lavà u vostru gattu

Avà mette u vostru gattu in l'acqua. Mentre chì tù o u vostru aiutu tene u gattu strettu, l'altra persona lava cù delicatezza ma rapidamente, parlendu dolcemente è calmante. Lavate u vostru gattino cù movimenti di stroking è lavate u shampoo cù e tazze d'acqua furnite, in modu chì nisun residuu resta nantu à a pelle.

Assicuratevi di evitari a faccia di u ghjattu è in particulare a zona di l'ochji. Se a faccia di u ghjattu hè brutta, pulite solu cù un pannu umitu. Elogiate u vostru gattino quandu avete finitu è ​​asciucàlu u megliu ch'ellu pò cun una toalla o duie. Avè un locu prontu per a vostra petite vicinu à u calefactore caldu - duveranu esce solu quandu u so fur hè completamente seccu.

 

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *