in

Quantu spessu duvete tagliate u vostru cavallu?

Scuprite quì quandu hè sensu per tosà u vostru cavallu è ciò chì duvete attente.

Informazioni generali nantu à a tosatura

I cavalli sò idealmente prutetti da influenze esterne grazia à u so mantellu adattatu à e stagioni. In l'estiu anu un mantellu magre, ma impermeable à l'acqua, in l'invernu anu un mantellu d'invernu grossu è longu chì mantene in modu ottimale u calore pruduttu da u corpu è impedisce l'ipotermia.

Oghje i nostri cavalli di casa sò in un ambiente cumplettamente "antinaturale" per via di mantene stabile, coperte accoglienti è fonti di calore artificiali. Dunque, ùn hè micca surprisante chì a pelliccia spessa d'invernu ùn hè più necessariu. In ogni casu, si furmà in l'invernu, a prutezzione furnita da a fur ùn hè più necessariu, ma diventa ancu un prublema. U pilu caldu porta solu à una sudazione profusa è u risicu assuciatu di friddi. U surriscaldamentu chì risultatu da l'esercitu fisicu pò ancu purtà à a perdita di pisu - ancu s'ellu u cavallu hè ben alimentatu.

Perchè Shear at All?

Puderete esse dumandate perchè duvete toglie u vostru cavallu in u primu locu? Dopu tuttu, ci sò assai cavalli chì passanu l'inguernu maravigliosamente senza cisa o coperchi. Ma s'è vo travaglià tantu cù u vostru cavallu chì suda regularmente assai, duvete ricunsiderà l'idea di tosatura. Perchè soprattuttu in i tampiratura friddi è u pilu grossu di l'inguernu, ci vole assai tempu finu à chì a fura sudata hè secca di novu. Se u cavallu ùn hè micca bè prutettu da u friddu durante stu tempu, i friddi è peggiu sò inevitabbili. Ancu s'è u cavallu porta una manta.

Per quessa, assai piloti optanu per un clip. Tuttavia, questu ùn solu facilita u travagliu, ma significa ancu una grande rispunsabilità. Dopu tuttu, a cisura in l'invernu hè una intervenzione massiva in u sistema di prutezzione naturali di l'animali contra u friddu.

In poche parole, eccu i mutivi chì parlanu in favore di a tosatura:

  • Permette un seccu più veloce dopu a furmazione;
  • Facilita a furmazione per u cavallu;
  • U pesu hè mantinutu evitendu a sudazione eccessiva;
  • A tosatura facilita a cura;
  • Una cisa crea un aspettu pulitu;
  • U risicu di surriscaldamentu hè evitata;
  • Reduce assai u risicu di l'ipotermia per i dipositi di sudore in u pelu.

Cumu è quandu si toglie?

Quandu avete decisu di toglie u vostru cavallu, ci sò uni pochi di cose impurtanti chì duvete tene in mente. Sè vo avete ghjustu avanti è "shear", pudete fà più male à u vostru cavallu chè bè. Dunque, assicuratevi sempre di sceglie u tempu ghjusta per toglie. U primu tagliu deve esse realizatu solu quandu u mantellu d'invernu hè cumplettamente sviluppatu è u cavallu cumencia à sudà più durante u travagliu regulare. Di solitu, questu hè intornu à a mità à a fini d'ottobre. Se u cavallu hè ora cisatu, avete da tosà ogni trè à cinque simane per chì l'effettu desideratu ùn si sguassate lentamente. Questu hè cumu si prucede finu à u principiu di ferraghju à u più tardi per chì u mantellu d'estate chì vene pò sviluppà bè.

In i casi spiciali, hè ancu cunsigliatu di chjappà u cavallu in l'estiu. Questu hè u casu, per esempiu, cù i cavalli più vechji chì ùn perde micca completamente u so mantellu d'inguernu è cusì soffrenu di u calore in temperature più calde. Sè vo cisate u vostru amicu di quattru zampe in a staghjoni calda, avete da assicurà chì ùn si congelate micca di notte o in u tempu di pioggia. Une couverture fine et, idéalement, imperméable à l'eau est donc obligatoire à des températures inférieures à 15°C.

A siconda decisione hè cumu torse u cavallu? A risposta dipende principarmenti da ciò chì u prugramma di furmazione pare durante a stagione fredda. Se u cavallu hè travagliatu solu ligeramente, pò esse abbastanza per copre l'amicu di quattru zampe. Questu significa chì hà sviluppatu un mantellu invernale chì ùn hè micca troppu densu da u principiu. Hè ancu cruciale chì u cavallu suda assai o pocu per sè stessu.

Per fà a scelta di u tipu d'arnesi un pocu più faciule, duvete cunsiderà i seguenti aspetti:

  • Passarà u cavallu assai tempu in a stalla o passà u ghjornu fora ?
  • Avete digià diverse mantelli di cavalli o avete pensatu à cumprà più?
  • U cavallu si congela rapidamente?
  • U cavallu hè statu tosatu prima ?

Tipi di taglioli

Corda piena

U tipu più radicali di cisaglia hè a cisalla completa. Quì tutta a pelle di u cavallu hè rasata, cumprese i gammi è a testa. A cura particulari deve esse pigliata quandu si rasa a testa perchè i baffi ùn deve esse scurciati. Da una banda, sò impurtanti per a percepzione di u cavallu, da l'altra banda, sguassate o tagliate i capelli di u whisker hè pruibitu da a lege di benessiri animali.

Pudete vede a tosatura sana soprattuttu in i cavalli di performance chì travaglianu dura ancu in l'inguernu è vanu à cuncorsi malgradu a bassa temperatura. Questu hè micca solu per u fattu chì i cavalli tosati praticamenti ùn sudanu micca. Si seccanu di novu rapidamente dopu l'eserciziu è cusì ancu dopu l'eserciziu è ancu vedenu particularmente ben curati. Tuttavia, stu tipu di tosatura deve esse usatu solu per i cavalli sportivi, postu chì priva l'animali di ogni pussibilità di mantene u calore. Questu à u turnu significa una cura estensiva, perchè u cavallu deve esse coperto in ogni mumentu. U tettu hè permessu di falà solu durante a fase di travagliu è a pulizia, cù l'ultime avete ancu esse sicuru chì ùn ci hè micca un prugettu. U cavallu pò ancu avè da esse equipatu cù bandages cale è una parte di u collu di manta si a temperatura scende bruscamente.

Cacciatore o cacciatore

A cistella di cacciatore o di caccia hè ancu adattatu per i cavalli chì sò in travagliu mediu à duru. In ogni casu, hè principarmenti realizatu nantu à l'amici di quattru zampe chì vanu cun elli nantu à grande caccia in u vaghjimu. Simile à a tosatura sana, u corpu hè guasi sanu sanu, solu i gammi è a pusizione di sella sò lasciati fora. Malgradu a pelle chì hè stata abbandunata, unu deve esse attentu à mantene u cavallu caldu cù mantelli in ogni mumentu, ancu durante i cavalieri tranquilli.

Stu tipu di clipping hà dui vantaghji:

  • U cavallu pocu sudatu, ancu cù un intensu sforzu.
  • U Hunterschur offre sempre un certu livellu di prutezzione. L'area di a sella impedisce u chafing è a pressione di a sella, è a pelliccia nantu à e gammi pruteghja contra u friddu, u fangu, i feriti di u zoccu è i spine.

Quandu si toglie, deve esse particularmente attentu quandu si tratta di u locu di u campu di sella. Se u postu in modu incorrectu, pudete lascià i posti nantu à a spalle senza prutezzione. Inoltre, visualmente beautifies u corpu di u cavallu (se u campu di sella hè troppu luntanu, u spinu hè visualmente scurciatu, a spalla allungata). Hè megliu di mette nantu à a sella davanti à u cisatu è tracciate i contorni di a pelle cù ghisa. Allora ghjucate in modu sicuru è avete un mudellu di taglio individuale.

Cordone di u tettu

U terzu tipu di cordone hè u cordone manta, chì hè adattatu per i cavalli chì sò in furmazione moderatamente difficiuli. Allora participà à i tornei, ma ancu stà nantu à a pastura durante u ghjornu, se u tempu permette. I zoni induve u cavallu suda più durante u travagliu ligeru à moderatu sò cisati: u collu, u pettu è u stomacu. Lascià a fur nantu à u spinu crea una manta di rinu naturali, chì permette di cavalcà fora di strada ancu senza una manta. I cavalli cù u spinu sensitivu prufittà di sta cumminazione equilibrata di sudore è prutezzione di u friddu.

Shearing irlandese

Quartu, ghjunghjemu à a tosatura irlandese, chì pò esse tosata assai facilmente è rapidamente. Hè ideali per i cavalli chì sò solu ligeramente travagliati. È ancu per i cavalli ghjovani chì anu sempre da abituà à a tosatura. Tostendu u collu è u pettu, solu i zoni chì cumincianu à sudà u più veloce sò sbulicati di fur. À u listessu tempu, ferma abbastanza fur per prutege u cavallu ancu in i tempi più freti è quandu hè fora di pasture.

Bib-Schur

L'ultimu, ma micca menu, u tagliu di bavagliu, chì hè cunsideratu cum'è u più populari è largamente utilizatu. Quì solu una striscia stretta di fur d'inguernu hè sguassata nantu à u fronte di u collu è u pettu, chì - se ne necessariu - pò esse allargatu in daretu à u stomacu. Per via di questu, stu tipu di cisaglia hè ancu chjamatu "cisa di u collu è u ventre". Stu cordone minimalista impedisce praticamente a sudazione durante u travagliu ligeru. À u stessu tempu, però, u cavallu pò facilmente andà fora è in u campu senza una manta.

Intantu, ci sò ancu parechji patroni di cavalli chì ùn volenu micca una cistella classica, ma piuttostu individualizà è spice. Sia i tipi di cisura classica sò mudificate è decorate o solu i decorazioni più chjuchi sò tagliati in a pelle d'invernu altrimenti esistenti, cum'è picculi ritratti o lettere. Ci sò ancu cuncorsi chì sceglienu a cistella più bella, più creativa è più elaborata. In ogni casu, ùn deve mai scurdà chì u clip deve esse sempre adattatu à u cavallu è e so dimensioni di furmazione è ùn deve micca solu vede bè.

Dopu a tosatura: Cover-up

Per cumpensà a mancanza di prutezzione termale chì u vostru cavallu hà dopu à a cisura, duvete definitivamente copre dopu a cisura. Quandu sceglite a manta ghjusta, u tempu à quale hè tosata hè cruciale. Sè vo cisate prima di u vaghjimu, per esempiu, settembre o uttrovi, hè abbastanza una tappa di transizione fina, chì deve esse rimpiazzata cù un mudellu più grossu in temperature più freti. Sè, invece, cuminciate subitu in l'inguernu, duvete immediatamente aduprà una manta grossa, chì deve esse circa 100 à 200 g / m² più di a manta chì u vostru cavallu portava prima di tosà.

In fondu, i cavalli cù una larga pelliccia cisata necessanu almenu trè manta: una manta ligera per i ghjorni più miti, una più grossa per i ghjorni friddi è a notte, è una manta di sudore chì si mette nantu à u caldu è rinfriscà dopu à a furmazione. Avemu ancu ricumandemu una manta di eserciziu, per esempiu, una manta di rino, chì pò ancu esse rimpiazzata cù una manta di sudore sottu. Questu serve per pruteggiri contra u ventu è u fretu, ancu s'è vo site solu camminendu è u cavallu ùn suda assai.

Se u cavallu hè ancu un pasture in l'invernu, una manta di turnout impermeable, ma transpirabile hè ancu vale a pena. E duie pruprietà sò impurtanti, cum'è una manta umida (sia umida da a pioggia o di u sudore) tira assai calore da u cavallu è pò purtà à i friddi. Se vulete espose u cavallu shorn quandu hè sottu à a temperatura di congelazione, duvete combine a manta cù una parte di u collu.

Infine, ma micca menu, una nota: i cavalli shorn ponu esse alimentati un pocu più. A mantenimentu di a temperatura di u corpu senza fur d'inguernu richiede assai energia extra, chì à u turnu porta à esigenze alimentarii è calorie più altu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *