in

Quantu tempu un cucciolo di Chihuahua deve stà cù a mamma?

Circa 12 settimane hè ideale. Questa volta cù u cane mamma hè assai preziosa per u picculu Chihuahua. Ampara da a so mamma è da i so cumpagni, chì benefiziu a so socializazione.

Pò romp è ghjucà cù i so fratelli è furmà a so inibizione di morsa. A mamma, invece, insegna à a littera l'etiquette di u cane è cumu si cumunicà cù l'altri cani. Questu hè spessu sustinutu da altri amici di quattru zampe in u canile.

Una altra considerazione impurtante: i cuccioli di Chihuahua sò assai magri è chjuchi. A diarrea o u zuccaru in sangue pò esse veramente periculosu per elli. Se u cucciolo hè datu à a so nova casa prima, assai cuccioli ricusanu di manghjà o di diarrea da l'excitazione è u stress. In u peghju casu, questu pò esse fatale.

Se u cucciolo stà cù a so mamma finu à 12 simane, hè "fora di u bruttu" è prontu per u grande mondu. I prupietari anu da sempre tene un ochju vicinu à u benessiri di u cucciolo.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *