in

Cumu i cavalli percepiscenu l'ostaculi?

L'Università di Exeter hà studiatu cumu i cavalli percepiscenu ostaculi di culore. I culori di signale puderanu fà a pista più sicura.

U mondu pare diversu à i cavalli chè à a maiò parte di a ghjente. Vedenu dicromaticamente, simili à e persone chì sò cechi rossi-verde. Ma nantu à a pista, u schema di culore hè tradiziunale orientatu versu l'ochju umanu: in u Regnu Unitu, l'aranciu brillanti hè utilizatu cum'è un culore di signale per marcà i tavulini, i frames è i bars centru di l'ostaculi. I jockeys ponu vede l'ostaculi assai bè. Ma questu vale ancu per i cavalli? O l'ostaculi in altri culori seranu più visibili per l'animali è dunque menu propensi à accidenti? In nome di l'Autorità Britannica di Horseracing, i scientisti di l'Università di Exeter anu investigatu cumu l'ostaculi di culore diffirenti sò percepiti da i cavalli.

À traversu l'ochji di i cavalli

Prima, i scientisti fotografianu un totale di 131 ostaculi in aranciu tradiziunale in undici ippodromi britannichi in diverse cundizioni climatichi è in diverse ore di u ghjornu. L'imaghjini sò stati cunvertiti per currisponde à a percepzione di i cavalli. I circadori anu da pudè misurà quantu e parti culurite di l'ostaculi eranu visibili in u so fondu. À u listessu tempu, l'effettu di culori alternativi cù luminescenza diffirenti in i stessi cundizioni hè statu determinatu. U turchinu, u giallu è u biancu hà dimustratu per esse significativamente più visibili di l'aranciu.

U biancu è u giallu sò faciuli di vede

In a seconda parte di u studiu, hè statu pruvatu se u culore di l'ostaculu affetta u saltu. 14 cavalli saltavanu parechje volte nantu à dui ostaculi, ognuna di e quali differisanu solu in u culore di u tavulu di decollo è u fasciu mediu. I salti puderanu esse misurati cù l'imaghjini fissi da registrazioni video. U culore hà avutu un impattu significativu: se u tavulu d'accoppiamentu era blu chjaru, i cavalli saltavanu in un angulu più strettu chì cù un tavulinu aranciu. Se u saltu era marcatu in biancu, saltavanu più luntanu da l'ostaculu. Sbarcanu più vicinu à l'ostaculu quandu era giallu fluorescente.

L'autori cuncludi chì parechji culori seranu superiore à l'aranciu tradiziunale. Recomandenu un tavulu di decollo biancu è u giallu fluoriscente per a barra di u centru per a visibilità massima è a sicurità quandu salta.

Quistioni più frequente

Chì culori vede i cavalli?

U cavallu vede u so ambiente in tonalità blu è giallu-verde è grisgiu. Per quessa, ùn hè micca sensu di utilizà barriere per u cavallu, per esempiu in culore rossu, postu chì ùn hè micca un culore di signale per elli, ma un verde scuru grisgiu-giallu.

Chì culore ùn piace micca i cavalli ?

I cavalli ponu dunque vede u megliu blu è giallu. In principiu, i cavalli piacenu i culori chjaru, mentre chì i culori scuri o ancu neri parevanu minacciati per elli. Puderanu distinguishà u biancu, u rossu, u giallu è u blu da l'altri. Ma micca marrone, verde o grisgiu.

Cumu u verde affetta i cavalli?

U rossu scalda, è u verde equilibra l'energie.

Giallu: U culore di u sole illumina l'umore, prumove a cuncentrazione, è hà un effettu particularmente pusitivu nantu à u sistema linfaticu. Verde: U culore di a natura rilassa, armonizza, stabilizza è equilibra tutte l'energie.

Cumu i cavalli ci percepiscenu?

A vista all-round

U campu di visione umanu hè avanti. A causa di l'ochji à pusà nantu à u latu di a testa di u cavallu, u cavallu vede un angulu significativamente più grande è hà una vista quasi all-intornu cù quasi 180 gradi per ochju di cavallu.

Quantu grande u cavallu vede l'omu?

Cù dui ochji sani, a vista all-around hè solu minimamente limitata. Ci hè una zona morta direttamente davanti à u nasu di u cavallu, chì hè di circa 50 à 80 centimetri. Per paragunà: in l'omu, hè da 15 à 40 centimetri. Ancu direttamente daretu à a coda, u cavallu ùn pò vede nunda senza vultà a testa.

I cavalli anu una mala percepzione?

In quantu à l'acuità visuale, u cavallu hè peghju equipatu chè noi. Tuttavia, pò percive megliu i movimenti più chjuchi. Inoltre, u cavallu hè lungivu, chì significa chì pò vede luntanu megliu cà e cose chì sò vicinu. L'ochji di cavallu sò assai più sensibili à a luce cà i nostri.

Un cavallu pò ricurdà un umanu?

Sankey hà scupertu chì i cavalli sò generalmente ricordi eccellenti, chì li permettenu di ricurdà l'amici umani ancu dopu longu separazioni. Si ricordanu ancu di strategie cumplesse di risoluzione di prublemi da più di deci anni.

Chì ghjè u culore di l'ochji più raru in i cavalli?

I cavalli ponu avè l'ochji grisgi, gialli, verdi, blu scuru è viole - ma solu assai, assai raramenti. Grisgia, gialla è verde sò sfumature più chjaru di l'ochju di cavallu marrone. I verdi sò soprattuttu truvati nantu à i cavalli di culore di champagne.

Chì dicenu l'ochji di un cavallu ?

L'ochji di cavallu furnisce infurmazioni nantu à u statu di mente.

L'ochju pare soru, nuvole, è vultatu in l'internu - u cavallu ùn hè micca bè. Sò o preoccupati o altrimenti in u dulore chì deve esse capitu. I palpebre sò mezzu chjusi, u cavallu pare assente - in a maiò parte di i casi, u cavallu dorme.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *