in ,

Quantu sò sporchi i cani è i misgi?

Ci sò stampe di zampe induve i cani campanu. Induve campanu i misgi, ci sò capelli. Di sicuru: l'animali facenu a terra. Ma i nostri amici à quattru zampe sò un risicu per l'igiene ? Un microbiologu hà investigatu sta quistione.

"Ci hè una quantità di malatie infettive chì duvete esse attenti cù l'animali", dice u prufessore Dirk Bockmühl da l'Università di Scienze Applicate Rhein-Waal. Per u formatu "RTL" "Stern TV", ellu è a so squadra anu esaminatu se l'animali è l'igiene sò mutualmente esclusivi.

Per fà questu, a squadra di Bockmühle hà misuratu a carica di germe in e famiglie cù animali domestici. Per esempiu nantu à superfici o ogetti cù quale l'animali sò in cuntattu frequente. Inoltre, per un esperimentu, i pruprietarii di l'animali anu purtatu guanti di gomma sterili mentre interagiscenu cù i so animali. In u laboratoriu, hè stata finalmente evaluata quanti germi, fungi è batteri intestinali eranu allora nantu à i guanti.

Animali è igiene: i misgi facenu u megliu

U risultatu: i scientisti anu truvatu u più altu numeru di fungi nantu à i guanti di un patrone di serpente di granu cù 2,370 830 patogeni fungi di a pelle per centimetru quadru di guanti. Ci era ancu un numeru relativamente grande di fungi nantu à i guanti di i patroni di cani è cavalli: 790 è XNUMX per centimetru quadru, rispettivamente. I misgi, invece, furniscenu valori di laboratoriu inconspicuous.

Ma sò sti fungi di a pelle periculosi per noi umani? Normalmente, i microorganismi necessitanu "gateways" in un urganismu, per esempiu, ferite o bocca. Hè sfarente di fungi di a pelle. Bockmühl: "I fungi di a pelle sò quasi l'unicu microorganismu chì ponu veramente infettà a pelle sana". U microbiologu, dunque, cunsiglia prudenza.

Ma i circadori ùn anu micca solu rilevatu fungus di a pelle nantu à i guanti, ma ancu i batteri intestinali chì ponu causà diarrea è vomitu in certe circustanze.

L'animali sò un periculu per l'igiene?

"In i casi individuali - si pò ancu enfatizà i polli o l'acelli in generale - avemu trovu Enterobactereacen, chì hè possibbilmente contaminazione fecale", dice Bockmühl. U listessu vale quì : attenti ! Perchè, secondu u prufessore: "Se vene in cuntattu cù feci d'animali o superfici contaminate da feci, possu possibbilmente ingerisce i patogeni è ammalatu cun elli".

Ma l'animali sò veramente un periculu per l'igiene avà? "Se avete un animale domesticu, avete da esse cuscenti chì vi cumprate un risicu", disse Andreas Sing, specialista in microbiologia è epidemiologia di l'infezzione in l'Uffiziu di u Statu bavarese per a Salute è a Sicurezza Alimentare, "DPA".

I scientisti guidati da Jason Stull da l'Università Statale di l'Ohio anu realizatu un studiu cù a squadra in 2015. "In e persone chì ùn sò micca incinte cù sistemi immune sani trà l'età di 5 è 64, u risicu di malatie ligate à l'animali hè bassu", scrivenu. Per e persone chì ùn appartene micca à stu gruppu, per esempiu, i zitelli chjuchi, un animali pò esse un risicu per a salute.

Hè per quessa chì i circadori ricumandenu di lavà e mani regularmente quandu si tratta di animali domestici, purtendu guanti quandu svuotate i scatuli di lettiera o pulizziari l'acquari, è avè l'animali esaminati regularmente da u veterinariu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *