in

Malattie di cavalli: Cumu possu aiutà?

I cavalli salvatichi devenu sempre campà in paura di i predatori è per quessa ùn ponu micca permette di dimustrà e debule, altrimente, sò mira facili per i so nemici. A volte hè difficiule per noi di ricunnosce e malatie à u primu sguardu cù i nostri cavalli domestici. Dunque, per suprattuttu, l'osservazione attenta hè l'ordine di u ghjornu. Scuprite quì chì e malatie più cumuni di i cavalli duvete esse cunnisciutu cum'è pruprietariu di cavalli.

Colica: Sempre una Emergenza cù Cavalli

U to cavallu chjappà u so stomacu cù i so zoccoli, hè inquietu è ferma chjinatu ? Tende à sibilà più intensamente, sudatu assai, è guardà intornu à u so stomacu più spessu? Allora hè prubabile chì ellu soffre di coliche. U terminu "colic" inizialmente descrive u sintumu di u dolore abdominal è ùn hè micca una malatia specifica cù una causa clara.

I pussibuli triggers per u dolore abdominal sò, per esempiu, cramps, stitichezza o flatulenza. U stress psicologicu - per esempiu da i trasporti, tornei, o battaglie di classificazione - pò ancu risultatu in coliche. U dulore abdominal ùn deve micca sempre indicà e malatie di u trattu gastrointestinali. U sistema urinariu o l'organi genitali pò ancu causà prublemi.

Sfurtunatamente, basatu annantu à i cambiamenti di cumportamentu chì si trovanu, ùn hè micca pussibule di valutà in modu affidabile quantu sò i prublemi di u vostru cavallu veramente. Chì pò esse chjarificatu solu per mezu di una investigazione approfondita. Allora se suspettate chì u vostru cavallu pò avè coliche, chjamate immediatamente un veterinariu. Solu ellu pò fà u diagnosticu è ricumandemu a terapia curretta. Finu à chì u veterinariu hè in situ, guidate u vostru cavallu è copre cù una manta ligera s'ellu deve sudari.

U Sweet Itch: Pesta pruriginosa

L'eczema d'estiu hè causatu da una reazione allergique. I cavalli affettati da l'allergii reagiscenu principarmenti à i morsi di e mosche nere femine, è qualchì volta ancu à altri insetti. I morsi causanu un pruritu inconfortu. I cavalli cercanu di prevene u pruritu scrubbing in diversi posti sempre chì hè pussibule. U dannu principalu hè a pelle è i capelli in l'area di a criniera è a cuda. Inoltre, a spinta constante rende u pruritu ancu peghju. Au fil du temps, le frottement crée des plaques calves et squameuses qui, lorsqu'elles sont grattées, s'épanouissent en ferites ouvertes et pleureuses. In fondu, ùn ci hè micca cura di patente per u pruritu dolce. Piuttostu, hè necessariu di evità strettamente u cuntattu cù l'allergii triggers, l'insetti. Eczema manta per pasce è stà in a stalla durante u crepusculu, u tempu di volu principale di e pesti micca amatu, aiutanu quì. Inoltre, i lozioni di cura ligera ponu alleviate u pruritu è ​​aiutanu a rigenerazione di a pelle.

Muddy: umidità è acari

Mauke, una inflamazioni di a pelle in u fetlock di u cavallu, hè una di l'altri malati tipici di cavalli. Hè causatu da una cumminazzioni di diversi patogeni (principalmente acari, spessu ancu fungi è batteri). A ripruduzzione di sti urganismi hè fatta pussibule da una barriera di a pelle dannata, chì hè principalmente causata da l'umidità, frequente hosing down of the legs, scatuli impuri è umidi, o scarichi fangosi. In particulare i cavalli cù l'impiccati longu sò affettati da u Mauke. Questu hè induve a terra è l'umidità sò particularmente stubborn. Allora duvete attente à i primi signali di malessere, soprattuttu in i mesi umidi. Si mostra cum'è pustuli chjuchi, pelle rossu, o gonfiori in u fetlock. Questu si trasforma rapidamente in spots squamosi, rugosi, malodoranti chì ùn deve micca sottovalutà. Se ùn hè micca trattatu, Mauke pò guidà rapidamente à cambiamenti cronichi di a pelle chì necessitanu trattamentu constante. A prevenzione hè bona cù stalle pulite è secche è corse è cura curretta, in particulare di cavalli cù assai fetlocks.

Zoppia: un sintumu, parechje cause

Lame hè un sintomu piuttostu chè una "malattia" causale. Sicondu l'aspettu, u veterinariu parla di "supportu a zoppia di a gamba" (l'animali ùn carica micca i peri in modu uniforme). In u casu di "hang leg lameness", a fase di dimostrazione di a gamba hè cambiata notevolmente. A durata di a striscia hè allora di solitu più corta di u normale. In ogni casu, u cavallu hè assai dulurosu per passà.

U zoppu pò avè ragioni assai diverse, per esempiu

  • inflamazioni di l'articuli;
  • danni à i tendini;
  • Inflamazioni di a guaina tendinosa o bursa;
  • Ruttura di i musculi;
  • Laminitis;
  • ascessu di u zoccu;
  • Inflamazioni di a pelle di u zoccu;
  • Dannu à u scheletru.

Se ùn site micca sicuru chì u vostru cavallu zoppia o cammina in modu diversu, allora avete l'animali chì vi mostra prima à un caminu, s'ellu ùn hè micca anormale, à un trottu, preferibile nantu à terra dura (per esempiu nantu à l'asfaltu). Pudete spessu sente si u cavallu corre in tempu. Se ùn pudete micca vede, cambiate à un terrenu morbidu, per esempiu, u pianu di l'arena indoor. Pudete ancu dumandà à a persona chì guida u cavallu per fà un picculu circulu. Cù qualchì zoppia, diventa più chjaru chì gamba hè affettata. U diagnosticu esatta hè unu di i travaglii di un veterinariu. Puderà aduprà raghji X è ultrasound o altri metudi per sapè ciò chì causa a zoppia.

Laminitis: Malattia fatale cù una causa incerta

Una altra malatia cumuni in i cavalli hè a laminitis. Questu hè u termu utilizatu per discrìviri l'infiammazione di a pelle di u cercuettu chì cunnetta a capsula esterna, visibile, fatta di cornu, cù l'ossu di cercua. A causa di sta reazzione inflamatoria ùn hè micca stata chjarificata cù certezza, si suspetta chì ci hè un suministru di sangue insufficiente à i navi terminali in a dermis. Pò esse pruvucatu da diversi triggers, per esempiu, avvelenamentu, disordini metabolichi, stress incorrect, è nutrimentu poviru. I razzi robusti è i cavalli sovrappesi sò spessu affettati. A laminitis hè un prucessu estremamente doloroso è pò esse periculosa per a vita.

A malatia si mostra soprattuttu nantu à i gammi di fronte, piuttostu raramenti nantu à i gammi posteriori. un cavallu malatu mostra una andatura "clammy" è "sentimentu", spinge i so gammi posteriori sottu à u stomacu mentre stà, o si trova assai. Sembra chì u cavallu ùn vole micca passà, i zoccoli si sentenu caldi, l'animali si move sopra à a terra dura micca più di ciò chì hè necessariu. Appena vi vede chì u vostru animali soffre, duvete chjamà u veterinariu u più prestu pussibule, perchè solu l'iniziu di terapia offre prestu a chance di cura per a malatia. Intantu, u cavallu deve esse alleviatu rinfriscà i zoccoli. O aduprate compressi friddi o pruvate à mette i zoccoli affettati in un bucket d'acqua fredda. Un cavallu chì era una volta malatu tende à avè più attacchi di cervi. Una dieta equilibrata è un eserciziu adattatu sò i chjavi quì Chjavi per Prevenzione di Malattie Periculose.

Tosse : Un Signe d'Alerte Seriu

Cum'è noi, i cavalli ponu piglià u friddu o soffrenu d'allergii. E malatie respiratorii più cumuni includenu infizzioni, infestazioni di parassiti, o malatie respiratorii croniche cum'è RAO (Recurrent Airway Obstruction) o COB (bronchitis obstructiva cronica), chì in u peghju di u casu pò purtà à dullness. In particulare quandu i cavalli passanu assai tempu in stalle polverose, i prublemi respiratorii cronichi, cum'è a tosse è l'allergii à a polvera, sò spessu.

I friddi sò principarmenti s'ellu ùn ci hè micca una tappa propria in l'inguernu o se i cavalli solu raramente esce à pasture in l'inguernu è anu da luttà cù i fluttuazioni di temperatura "sconnus" assuciati. Per d 'altra banda, l'animali chì sò tenuti in stalle aperte soffrenu significativamente menu di prublemi respiratorii, postu chì sò spessu in l'aria fresca è anu abbastanza opportunità per aghjustà à i cambiamenti di temperatura di e stagioni.

Per via: Paragunatu à l'omu, i cavalli necessitanu un stimulu assai più forte per tossi. Questu significa chì ogni tosse da un cavallu deve esse un signu d'avvertimentu per u pruprietariu.

Se u vostru cavallu hà pigliatu un friddu, medicazione fridda prescritta da u veterinariu, cum'è expectoranti, pò aiutà. In u casu di prublemi crònii, una bona gestione stabile hè cruciale: invece di paglia, i pezzi di lignu deve esse sprinkled è solu u fenu umitu deve esse alimentatu. L'esposizione à a polvera, per esempiu B. da u almacenamentu di paglia vicinu à a scatula hè da esse evitata. L'accessu à l'aria fresca è l'eserciziu fora sò impurtanti. I sintomi di e malatie respiratorii sò una scarica nasale slimy, un ritmu respiratoriu aumentatu, debule, possibbilmente febbre, o mancanza di vuluntà di manghjà.

Mantene sempre a calma in u casu di e malatie di cavalli

Per ricunnosce e malatie di i cavalli, hè bonu per sapè cumu si cumporta un cavallu sanu. Allora tenite sempre un ochju nantu à u vostru animali. Tuttu ciò chì pare "anormali" nantu à u vostru cavallu pò indicà u dulore. Inoltre, i cavalli sò ancu propensi à certe malatie. Per esempiu, se sapete di a predisposizione à a laminitis o colic, ricunnoscerà i sintomi più rapidamente sè stessu. Se l'animali ùn hè micca bè, hè impurtante di mantene a calma. Dopu tuttu, i cavalli sò criaturi sensittivi. U vostru panicu solu rende l'animali ancu più inseguru. Se ùn site micca sicuru, fate sapè à un veterinariu. Ùn pruvate micca sè stessu, però, o puderete dannà u vostru cavallu più di aiutà.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *