in

Erbe per i rettili: una dieta sana

Trà i rettili, si pò truvà erbivori, carnivori è omnivori. U guardianu di i rettili hè rispunsevule per una dieta equilibrata è variata di i so animali. In a natura, i rettili riuniscenu a so propria dieta sicondu i so bisogni individuali. Sfortunatamente, questu hè micca cusì faciule o micca pussibule in u terrariu. Cum'è un guardianu, duvete dunque assicurà chì i vostri animali ricevenu una nutrizione ottima.

Erbe - un rigalu da a natura

L'erbe sò una bona alternativa per i rettili erbivori è omnivori. Per esempiu, i dandelions sò populari cù e tartarughe. Se tenete un giardinu dispunibule per e vostre tartarughe, questu hè l'ideale, perchè i denti di leone crescenu per elli stessi, è e vostre tartarughe l'amate veramente. Balsamo di limonu, basilica, prezzemolo è menta sò assai cunsigliati è populari. Nasturtiums sò ancu particularmente adattati per l'autoplantazione. Crece rapidamente, hè assai riccu in calcium, è i fiori ùn sò micca spurned cum'è una delicatezza.

Ma attenti à u clover, perchè ùn hè micca solu assai riccu in proteini, ma parechji tippi di clover cuntenenu ancu l'acidu oxalic (cum'è rhubarb, sorrel, etc.), chì ponu purtà à a furmazione di petri in i rini è a vejiga. . Dunque, alimentate sempre clover in picculi quantità.

Ma Attenti ! Micca tutte l'erbe sò create uguali

L'alimentu crudu assai sanu pò, però, cuntene ancu sustanzi chì sò menu benifichi per a salute di l'animali. Questi includenu, per esempiu, residui di pesticidi o contaminanti ambientali cum'è metalli pesanti è nitrati. I prudutti organici sò generalmente più bassi in nitrati cà i variità pruduciuti cunvinziunali. Prima di utilizà erbe da un pratu cum'è alimentu per i vostri rettili, per piacè dumandate à u pruprietariu di sta pruprietà prima s'ellu hà trattatu queste piante prima. Di sicuru, duvete ancu evità u forragiu coltu da a strada.

Allora saria megliu se pudete alimentà i vostri rettili cù e piante chì avete cultivatu stessu. Perchè assai pianti sò velenosi, duvete sempre esse sicuru di quale spezia hè è, in casu di dubbitu, evitendu l'alimentazione.

Per u Benessere di i Vostri Animali, Per piacè Osservate Sempre e Regule seguenti

  • Coglie sempre solu u requisitu di ogni ghjornu;
  • Assicuratevi chì l'erbe sò pulite è secche;
  • Hè megliu di trasportà e piante è l'arbe in una cesta di vimini o in un saccu di patata per ùn esse micca sigillati ermeticamente;
  • Stà luntanu da i pianti scunnisciuti è prutetti;
  • Pigliate solu erbe chì sò libere di urina di cane è di gattu è chì ùn si sporchenu micca da e strade;
  • Attenti à e piante velenose cum'è azalee, columbines, boxwood, ivy, yew, foxgloves, crocus autumn, evergreens, crocuses, arborvitae, laurel trees, lilies of the valley, mistletoe, rhododendrons, milkweed plants.
Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *