in

U calore minaccia a morte: cumu prutegge un cane in l'estiu

A temperatura cresce, è mentre noi l'omu piace u sole per debilità a nostra corona, u calore hè un periculu letale per parechji cani. Per quessa, l'attivisti di i dritti di l'animali è i manipulatori di cani avvisanu esplicitamente contru un cumpurtamentu trascuratu chì pone un periculu per l'animali.

A cuntrariu di noi umani, a maiò parte di l'animali di l'animali ùn ponu micca rinfriscà sudendu attraversu a so pelle, ma soprattuttu per beie o respira. Ogni annu sò più è più cani chì anu da esse lascià fora di a vittura.

Hè per quessa chì l'attivisti di i diritti di l'animali dà cunsiglii per fà l'estate più supportable è, soprattuttu, menu periculosu per u vostru cane.

Ùn lasciate mai u vostru cane solu in a vittura

I cani è l'altri animali ùn deve esse lasciatu solu in a vittura in tempu caldu, ancu per uni pochi di minuti. Ancu s'è a vittura hè parcheggiata à l'ombra è u celu pare nuvoloso, pò cambià rapidamente. Apertura di a finestra ùn hè micca abbastanza. E vitture si riscaldanu rapidamente à una temperatura di 50 gradi - una trappula di morte per l'animali in elli.

Fate una passeggiata quandu hè un pocu più frescu

In tempu caldu, esce cù u vostru cane prima di 8 o dopu à 8 ore. Se u vostru cane hà bisognu di piscia durante u ghjornu, caminate à l'ombra.

Pudete marchjà in u boscu. Perchè quì u vostru cane, à u cuntrariu di i lochi aperti, ùn hè micca espunutu à l'esposizione senza prutezzione di u sole, ma hè in l'ombra di l'arburi.

Verificate se a terra hè troppu calda

Ci hè un modu faciule per verificà se u pianu hè cusì caldu chì u vostru cane ùn pò micca marchjà nantu à ellu senza dolore. Basta à toccu u pianu cù e mani per uni pochi seconde. Se a terra hè troppu calda, ùn lasciate micca chì u vostru cane corre.

Prestate attenzione à i segni d'avvertimentu

Prestate molta attenzione à a lingua di u corpu di u vostru cane in l'estiu - è sempre fighjate per i seguenti signali d'avvertimentu: "I cani anu l'ochji vitrati, una lingua rossa scura, è una respirazione pesante cù un collu allungatu sò qualchi signali chì u calore hè troppu intensu. assai per elli ", dicenu l'attivisti per i diritti di l'animali. "Inoltre, vomiting, sbilanciamentu, è ultimamente a perdita di a cuscenza sò segni di colpu di calore, chì in u peghju casu pò purtà à a morte di l'animali".

Se u vostru ghjacaru sviluppa sintomi suggestivi di colpu di calore, duvete vede immediatamente u vostru veterinariu. "In u caminu, pudete mette delicatamente l'animali nantu à i tovaglioli bagnati è rinfriscà delicatamente e zampe, ma ùn copre micca tuttu u corpu cù a tovagliola".

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *