in

Fonti di calore per i pulcini

I pulcini di novu hà bisognu di una temperatura di l'ambienti calda di 32 gradi per i primi ghjorni. Cù ogni settimana di vita, a temperatura pò esse calata un pocu. Ma quale fonti di calore hè veramente u dirittu?

In u passatu, a fonte di calore più cumuna era u riscaldatore infrared. A lampadina infrarossa rossa hè muntata in un paralume appositamente sviluppatu cù una cesta protettiva. Sicondu l'ordinanza attuale di benessiri di l'animali, però, i pulcini devenu avà avè una fase scura in quale l'intensità di luce hè menu di 1 lux. Questu currisponde à l'illuminazione di una candela da una distanza di un metru è hè dunque assai più scuru di a lampadina infrared. Sì i pulcini avianu una luce luminosa tuttu u tempu, puderianu sempre manghjà è crescenu troppu rapidamente. In u peghju casu, questu risultatu in a deformazione di l'osse, postu chì u scheletru ùn cresce micca cusì veloce chì u pulcino guadagna pisu. In ogni casu, postu chì l'animali ùn ponu micca fà senza calore ancu di notte, l'usu di calefattori infrared ùn hè più necessariu.

L'usu di i radiaturi scuri infrared, invece, hè accettatu secondu l'Attu di Benessere Animale. Quì solu deve esse assicuratu chì l'animali anu una fonte di luce di 5 lux durante u ghjornu. U svantaghju di i radiatori scuri hè l'altu costu di l'acquistu. Un novu bulbu custa rapidamente 35 franchi.

A Distribuzione di i Pulcini Mostra Se a Temperature in u Barn hè ghjustu

A lampa di calore hè stallatu in u granagliu à una altezza di 45 à 55 centimetri sopra a terra. S'ellu hè posizionatu currettamente pò esse determinatu da a distribuzione di i pulcini. Sì i pulcini snuggle up à l'altri è stanu verticalmente sottu à u lampu, hè troppu cool per elli. Sì i pulcini sò luntanu da a fonte di calore, sò troppu caldi. In ogni casu, s'ellu sò abbastanza uniformi distribuiti in a stalla, a lampada di calore hè posizionata currettamente. Se i pulcini s'ammuccianu in un angulu, pò esse un draft.

Per assicurà chì i picciotti piglianu abbastanza calore in i so primi simane di vita, l'usu di una piastra cale hè una suluzione alternativa. Quì l'animali ponu ammuccià è si sentenu guasi prutetti cum'è sottu una gallina. L'altezza di a piastra hè generalmente regulable. Per i pulcini di novu, cumincianu cù una altezza di circa deci centimetri è aumentanu questu quandu crescenu. Una piastra di riscaldamentu di 25 × 25 centimetri hè dispunibule da 40 franchi è hè abbastanza cum'è fonte di calore per finu à 20 pulcini. Ci hè parechje versioni, per esempiu cun un regulatore di temperatura infinitamente variabile o una piastra più grande finu à 40 × 60 centimeters in size.

Un aumentu di l'allevamentu di i pulcini hè a casa di pulcino. A piastra cale hè di solitu digià stallata in questu è a temperatura pò esse regulata convenientemente da l'esternu. A fronte hè generalmente furnita cù griglie è vetri plexiglass. Avete sempre una vista chjara di i vostri pulcini è ponu ancu regulà a temperatura movendu i vetri plexiglass. Alcune di queste case di pulcini anu un cassetto integratu chì rende ancu più faciule di sbulicà. Tuttavia, e diverse funzioni è facilità d'usu venenu à un prezzu. À circa 300 franchi per cumprà, a casa di pulcino hè probabilmente a suluzione più caru.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *