in

Cura a frustrazione in i misgi

I nostri misgi di casa l'anu troppu faciule in a vita. U risultatu hè noia, disordini mentali è prublemi di cumportamentu. Hè cusì chì l'espertu di cumportamentu britannicu Peter Neville scrive in un ghjurnale specialista inglese per i veterinari.

È ciò chì scrive hè sensu: a maiò parte di i tigri di casa ùn anu micca bisognu di caccià per fà u so pienu in questi ghjorni - sò ben curati da a so ghjente. In ogni casu, a caccia hè una necessità per questi belli cuddlers, perchè u prugramma di caccia hè stata geneticamente incruciata in elli per 13 milioni d'anni.

Ancu in a natura, i misgi sperimentanu delusioni


Ogni caccia sfida u ghjattu cù tutti i so sensi è a forza fisica: localizza a preda, sbuchjate nantu à ella, aspettate u mumentu ghjustu, preparate per saltà, saltà, piglia è manghjà. Lupu giù? Di solitu ùn succede micca in natura.

Hè stimatu chì un gattu ùn hà micca successu circa trè volte quandu cerca di manghjà prima di catturà a preda una volta. Questu significa innumerevoli delusioni. Ma solu u fallimentu pussibule rende a caccia una sfida.

I ghjochi di caccia sò impurtanti per a psiche

Questa sfida manca in a maiò parte di i misgi interni, secondu Peter Neville, u cumpurtamentu di u Regnu Unitu. Hè per quessa chì i ghjoculi, in particulare i ghjoculi di caccia, sò cusì impurtanti per l'equilibriu mentale di i tigri di casa.

Neville ricumanda ancu di lascià i misgi sperimentà a delusione. In pratica, questu significa chì u ghjattu hà da guadagnà almenu una parte di a razione di l'alimentariu di ogni ghjornu, per esempiu da pesca per l'alimentu da un ghjocu speciale o per truvà i tratti ben nascosti in l'appartamentu prima.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *