in

Pappagalli Halmahera

Questi pappagalli di l'Asia Sudueste si distinguenu cù u so piumaghju di culore rossu-violeta è verde.

Carattirìstichi

Chì sò i pappagalli Halmahera?

I pappagalli Halmahera Eclectus sò trà l'acelli più belli in i tròpichi: cum'è tutti i pappagalli Eclectus, e femine è i masci sò assai diffirenti chì sò stati ancu classificati cum'è spezie diverse in u passatu. I masci sò verdi cù uni pochi spots rossi à i lati di u corpu. Sò casi gialli nantu à u spinu di a testa, u collu è u spinu. E piume di a cuda anu un bordu giallu biancu. A parte sottu di a cuda hè nera. U beccu hè aranciu cù una punta gialla.

E femine anu purpura à rossu. A cuda hè rossa nantu à a cima è u fondu è hà un orlu finu à quattru centimetri di larghezza. I pappagalli Halmahera Eclectus sò circa 38 centimetri di altu è pesanu circa 450 grammi. L'envergure di l'ala hè finu à 70 centimetri.

Induve campanu i pappagalli Halmahera ?

I pappagalli Eclectus si trovanu in Nova Guinea è e piccule isule intornu à Nova Guinea è Indonesia. Certi sottuspezie campanu ancu in u nordeste di l'Australia. I pappagalli Halmahera Eclectus sò nativi di l'Indonesia centrale è di u nordu di Moluccas, cumprese l'isula di Halmahera per a quale sò chjamati. I pappagalli di Halmahera Eclectus ponu esse truvati in boschi, savane cù chjappi spargugliati d'arburi, è ancu in boschi di mangrove. Si ponu truvà sin'à 1900 metri sopra u liveddu di u mari.

Chì spezie di pappagallo Halmahera ci sò?

Dece spezie diverse di Eclectus Parrot sò cunnisciute oghje. In più di l'Halmahera Eclectus, questi includenu, per esempiu, u New Guinea Eclectus, u Salomon Eclectus, u Queensland Eclectus è u Westermans Eclectus.

Quanti anni anu i pappagalli Halmahera ?

Cum'è l'altri pappagalli, Halmahera Eclectuses pò campà per parechji decennii.

Comportate

Cumu campanu i pappagalli Halmahera ?

I pappagalli Halmahera Eclectus sò animali suciali. Vivenu in coppia in picculi gruppi di famiglia. Tuttavia, di solitu vede solu coppie quandu volanu intornu in cerca di manghjà. Li piace à vene à e piantazioni è ancu i giardini per circà l'alimentariu.

I masci individuali sò conspicuous, pusendu altu nantu à i rami è chjamanu forte. E femine, invece, sò generalmente pusate assai tranquillamenti vicinu à u troncu nantu à un arbulu è, malgradu i so culori brillanti, ùn pò micca esse spotted in u follatu di a furesta tropicale. Perchè à l'ombra di u boscu, u so piume rossu-blu-violetu hè un camuffamentu perfettu.

A cuntrariu di l'altri spezie di pappagallo, i partenarii ùn sò micca cusì vicinu à e rami. I masci è e femine di solitu stanu nantu à diverse rami o ancu nantu à arburi diffirenti. In ogni casu, parechji pappagalli Halmahera Eclectus spessu si riuniscenu per dorme nantu à l'arbureti di dorme. A volte si ponenu in gruppi di finu à 80 acelli nantu à un arbre. Infine, à l'ora di a matina, coppie o picculi gruppi partenu per manghjà in fureste o palme. Ogni femina di solitu vola daretu à u so masciu.

I pappagalli Halmahera Eclectus sò assai timidi è alerta. S'ellu hè disturbatu, volanu gridendu forte. A dopu meziornu trà 4 è 6 ore di sera, l'acelli tornanu à l'arbureti di roosting è ci passanu a notte. Ogni coppiu chì ghjunghje hè salutatu forte da l'animali digià prisenti.

Amici è nemichi di u pappagallo Halmahera

Sì i pappagalli Halmahera Eclectus ùn sò micca attenti, ponu fallu preda di numerosi nemichi cum'è picculi predatori è diversi rettili cum'è serpenti.

Cumu si riproducenu i pappagalli Halmahera?

I pappagalli Halmahera Eclectus diventanu sessualmente maturi à circa trè anni di età. In natura, si ripruduce trà aostu è aprili. Calchì volta criavanu parechje volte in una fila. In e regioni cù un clima favurevule, anu ancu ripruduzzione tuttu l'annu.

Custruiscenu i so nidi in cavità di tronchi d'arburu mortu à una altezza di 14 à 25 metri. U pirtusu d'entrata hà un diametru di 25 à 30 centimetri. A cavità di cova hè trà 30 centimetri è sei metri di prufundità. Ogni femina pone dui ova, chì sò incubati da a femina per circa 26 à 29 ghjorni. U masciu vene da regularmente in questu tempu per alimentà a femina. Dopu à u cova, i picculi pappagalli Eclectus sò curati da i so genitori per circa 85 ghjorni finu à ch'elli sò finalmente indipindenti.

Cumu si cumunicanu i pappagalli Halmahera?

Cum'è tutti i pappagalli, l'Halmahera Eclectuses pò chianci assai forte: i so screeching calls sonu cum'è "Skratch-Kraak". Questa chjama hè generalmente ripetuta quattru volte. Quandu manghjanu, facenu una chjama "tech-witch-wi". I masci anu ancu chjamati chì sonu cum'è "chee-one".

Care

Chì manghjanu i pappagalli Halmahera ?

 

Halmahera Eclectuses si alimenta principalmente di frutti maturi, fiori, nettari, gemme, noci è sementi. Di tantu in tantu invadenu ancu i campi di granu è arrubbanu u granu nantu à a cob.

In cattività, hè megliu alimentà assai frutti è ligumi freschi. U granu mezzu maturu è una mistura di granu saracenu, avena, noci è altre sementi sò ancu adattati com'è alimentazione. L'acelli necessitanu assai vitamina A. Quandu si ripruducenu, anu ancu e sementi germinati.

Mantene i pappagalli Halmahera

Cum'è l'altri Eclectuses, Halmahera Eclectuses sò spessu guardati cum'è uccelli ornamentali perchè sò cusì culuriti. In ogni casu, sò assai esigenti favuriti: anu bisognu di assai attente è cumpagnia ogni ghjornu.

A mantene questi acelli hè dunque solu per l'adulti chì anu assai tempu è ponu dedicà sanu sanu à i so animali. Sè vo avete un paru di ripruduzzione chì armonizza cù l'altri, allora Halmahera eclettica si riproducerà ancu in cattività. Ancu i pappagalli Halmahera Eclectus sò un pocu più tranquilli cà l'altri spezie di pappagalli, ponu gridà assai forte à a sera.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *