in

Guida cavallu in modu sicuru

I cavalli sò regularmente guidati da un locu à l'altru: da a scatula à a pastura è torna, ma ancu in l'arena di equitazione, nantu à a rimorca, o passatu un locu periculosu in a zona. Per fà tuttu questu per travaglià senza prublemi, u cavallu deve esse capace di trattà un halter. Questu significa chì pò esse realizatu facilmente è cun fiducia.

L'attrezzatura ghjustu

Se vulete guidà u vostru cavallu in modu sicuru, avete da tene à mente uni pochi di cose:

  • Purtate sempre scarpi robusti è usate guanti sempre chì hè pussibule. Vi impediscenu d'avè brustioni dolorose nantu à a manu se u vostru cavallu si spaventa è tira a corda in a manu.
  • E regule di sicurezza si applicanu à u vostru cavallu: Sempre chjude a cavezza currettamente. Una cinghia di gola pendente cù u so ganciu pò ferite seriamente u vostru cavallu s'ellu sbatte o si chjappà nantu à a testa. Una corda più longa hà u vantaghju chì pudete ancu aduprà per mandà è guidà u cavallu. Lunghezze trà trè è quattru metri anu pruvatu à esse efficace - pruvate ciò chì hè megliu per voi.
  • Avete da praticà a dirigenza curretta. Altrimenti, u vostru cavallu ùn sapi micca ciò chì aspetta da ellu. Per praticà, prima, sceglite una ora tranquilla in l'arena di equitazione o in l'arena di equitazione. Ùn avete micca bisognu di principià in l'arburetu di u caminu è di marchjà per a strada.
  • Hè ancu d'aiutu per avè una frusta longa cù quale pudete mustrà u vostru cavallu a strada, accelerà o ferma un pocu.

Eccu!

  • Prima, stà à a manca di u vostru cavallu. Allora stai davanti à a so spalla è site tramindui in a listessa direzzione.
  • Per principià, dà un cumandamentu: "Venite" o "Vai" funziona bè. Assicuratevi chì vi dritta in modu chì a vostra lingua di u corpu signala ancu à u cavallu: "Eccu andemu!" Ricurdativi chì i cavalli cumunicanu cù l'altri cù gesti assai fini. I cavalli prestanu più attenzione à a lingua di u corpu perchè a so cumunicazione hè soprattuttu silenziu. A più fina a vostra cumunicazione cù u vostru cavallu, a lingua menu parlata avete bisognu. E parolle chjaru sò assai utili per praticà. Allora alzati, dà a vostra parolla di cumanda è vai.
  • Se u vostru cavallu esita avà è ùn cammina diligentemente vicinu à voi, pudete swing l'estremità sinistra di a vostra corda in daretu per mandà in avanti. Se tenete una frusta cun voi, pudete indicà daretu à voi à u latu manca, per dì cusì, mandate i quarti di u vostru cavallu in avanti.
  • Se u vostru cavallu cammina tranquillamente è diligentemente vicinu à voi, tenete l'estremità sinistra di a corda rilassata in a manu manca. U vostru cultu punta in giù. U vostru cavallu deve caminari diligentemente cun voi à l'altezza di a vostra spalla è seguite in turnu.
  • Ùn devi mai avvolgere a corda intornu à a manu! Hè troppu periculosu.

È ferma !

  • A vostra lingua di u corpu vi sustene per piantà. Quandu si ferma, tenite in mente chì u vostru cavallu deve prima capisce u vostru cumandamentu è poi agisce nantu à questu - cusì dà un mumentu finu à chì si ferma. Mentre cammini, prima ti rializeghjate di novu per chì u vostru cavallu sia attentu, dopu dà u cumandamentu: "E ... ferma!" U "è" attrae l'attenzione di novu, u vostru "stop" hà un effettu di frenu è calmante - sustinutu da u vostru propiu arrestu cù u vostru centru di gravità spustatu in daretu. Un cavallu attentu avà stà.
  • Tuttavia, se u vostru cavallu ùn vi capisce micca bè, pudete alzà u vostru bracciu manca è mantene a frusta chjaramente à livellu davanti à u vostru cavallu. Ogni cavallu capisce stu frenu otticu. S'ellu prova à curriri à traversu stu signalu otticu, allura u vostru dispusitivu pò wiggle su è falà un pocu. U puntu ùn hè micca di chjappà o di punisce u cavallu, ma di mustrà : ùn si pò andà più in là.
  • Una banda in una arena di equitazione o in una arena di equitazione hè utile quì - allora u cavallu ùn pò micca spustà cù a so parte posteriore à u latu, ma deve stà ghjustu vicinu à voi.
  • Se u cavallu hè fermu, duvete lodallu è poi vultà à i vostri pedi.

Ci hè dui lati à un cavallu

  • Pudete praticà diligently anding off, stand calmly, è ricuminciandu più spessu finu à chì u vostru cavallu hà capitu in modu affidabile.
  • Avà pudete andà à l'altru latu di u cavallu è praticà camminendu è fermendu ancu da l'altra parte. In modu classicu, hè guidatu da u latu di manca, ma solu un cavallu chì pò esse guidatu da i dui lati pò esse guidatu in modu sicuru da e zone periculose in u terrenu.
  • Di sicuru, pudete cambià trà u latu drittu è a manca mentre stà.
  • Cambià e mani mentre si move hè più elegante. Per esempiu, andate à a manca di u cavallu, poi turnate à manca. U vostru cavallu deve seguità a vostra spalla. Avà girate à manca è fate un pocu di passi in daretu per chì u vostru cavallu vi seguita. Allora cambiate a corda è / o a frusta in l'altra manu, turnate in daretu per marchjà drittu, è mandate u cavallu à l'altra parte per ch'ellu sia avà da a vostra manca. Avete avà cambiatu mani è mandatu u cavallu intornu. Sembra più complicatu di ciò chì hè. Pruvate solu - ùn hè micca difficiule!

Se pudete mandà u vostru cavallu da un latu à l'altru, mandatu avanti, è fermate in modu sicuru cusì, pudete piglià in modu sicuru in ogni locu.

Se ti piace a furmazione di dirigenza, pudete pruvà uni pochi di esercizii di cumpetenza. Un cursu di trail, per esempiu, hè divertente è u vostru cavallu diventa più cunfidendu à trattà cù cose novi!

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *