in

Green Water Dragon: un Dragon d'Acqua per a Casa

U dragone d'acqua verde (Physignathus cocincinus) hè spessu chjamatu u dragone d'acqua. In u mondu anglofonu, l'animali hè chjamatu "dragonu d'acqua cinese" è, veramente, ci hè qualcosa di misteriosu è sublime nantu à u reptile iguana-like. Stu ghjocu asiaticu fascina cù u so modu di vita. Se tenete assai spaziu per un terrarium più grande, a criatura di sangue friddu vi darà assai piacè. Tuttavia, ùn deve esse scantatu da un masciu adultu cù una lunghezza di circa. 1 m…

Spread naturale

U dragone d'acqua verde hè cunnisciutu com'è "dragon d'acqua cinese", ma a so varietà naturali ùn hè micca limitata à u sudu di a Cina. U dragone d'acqua populeghja ancu altre regioni di l'Asia Sudueste, cum'è B. Myanmar, Tailanda, Laos, Cambogia è Vietnam.

Cum'è u nome "dragonu d'acqua" suggerisce, sti rèttili cercanu a vicinanza di l'acqua è preferiscenu campà in i boschi di u pianu pianu è i boschi umidi. Puderanu ammuccià assai bè nantu à i costi di densamente vegetazione è, in casu di periculu, plop in l'acqua è immerse in l'acqua à a veloce di u lampu. O sò abili à arrampicà à l'arburi. Predanu l'alimentu in l'acqua è ancu in terra è in i rami.

I dragoni d'acqua sò opportunisti alimentari è cunsuma una larga varietà di esseri viventi. Questi includenu diversi insetti, crustacei, mitili è vermi. Ma sò ancu catturati pesci, lucertole, mammiferi è uccelli. In più di stu modu di vita carnivore, ùn disprezzanu ancu l'alimentu vegetale. U dragone d'acqua li piace in particulare diversi tipi di frutti è ligumi. Alcune di l'alimenti chì pudete alimentà u vostru ghjocu includenu:

  • insetti
  • vermi
  • Surci
  • altri roditori
  • Pulcino
  • manghjà
  • frutta dolce

E preferenze individuali di u vostru dragone d'acqua diventeranu evidenti dopu à pocu tempu. Assicuratevi sempre di avè una dieta equilibrata è variata. Pudete polinizà l'animali di l'alimentazione cù preparati vitamini adattati prima di alimentà. Ùn deve micca overfeed l'animali, altrimente, diventeranu rapidamente grassu, chì à u turnu accurtà a so speranza di vita.

In u Sudeste Asiaticu, u clima hè influinzatu significativamente da i monsoni. Questu porta assai piova da a mità di maghju à uttrovi. In u restu di l'annu, però, hè abbastanza seccu. Tuttavia, l'umidità hè alta ancu in a stagione secca è fluttua trà 70 è 100% in u cursu di l'annu. A temperatura media hè di circa 25-30 ° C.

À a Biologia

In u passatu, diverse spezie eranu incluse in u genus di dragoni d'acqua. Investigazioni più dettagliate in a tassonomia zoologica anu dimustratu chì Physignathus cocincinus hè monotipicu, vale à dì l'unica spezia in u genus.

I dragoni d'acqua sò lucertuli grossi di l'arbureti verdi scuri o grisgiu chì sò diurni è natari eccellenti. Questi rettili anu una cresta serrata chì si estende da u spinu di a testa nantu à u spinu è in a maiò parte di i casi cuntinueghja nantu à a cuda. A testa, a mascella è i denti sò forti.

In a natura, formanu gruppi sciolti, cù l'animali maschili chì formanu territorii. Per questu causa, i masci sò tenuti solu individualmente cù parechje femine. I dragoni d'acqua maschili crescenu finu à 1 metru longu (cumpresa a cuda). E femine stanu un pocu più chjucu à 70 - 80 cm. A cuda occupa un terzu di a durata tutale.

Attitudine è cura

I dragoni d'acqua verdi sò assai simili à l'iguana verde, ma sò significativamente più chjuchi (chì 1 m di lunghezza tutale ùn deve esse disprezzatu!) È per quessa sò più adattati per mantene cum'è animali domestici cà i so cugini più grande.

Quandu si mantene, avete da piglià in contu i rigulamenti legali nantu à u benessiri di l'animali. Sicondu l'opinione di l'espertu nantu à i requisiti minimi per mantene i rettili di ghjennaghju 10, 1997, una dimensione minima di u terrarium di 4: 3: 5 o 5: 3: 4 basatu nantu à a lunghezza di u troncu di u capu hè necessariu per un paru d'acqua. draghi. Cù una lunghezza di u troncu di 30 cm, u terrariu deve esse almenu 120 x 90 x 150 cm o 150 x 90 x 120 cm.

Hè megliu per copre i pannelli laterali è posteriori di u terrariu cù foglie di cork o per mudificà e rocce artificiali da styrofoam o resina sintetica. Un tali internu ùn hè micca solu decoru, ma ancu impedisce chì l'agamas spaventati currenu u musu nantu à u vetru è si ferite seriamente si fughjenu in panicu. Un tali cumpurtamentu hè (sfurtunatamente) tipicu per questi lucertuli: Quandu u periculu hè imminenti, reagiscenu cù a velocità di u lampu cù reazzione di scappata indiretta. Duvete piglià questu in contu quandu si tratta di l'animali è agisce cun cura.

Installazione di u Terrarium

Siccomu i dragoni d'acqua prefessu esse vicinu à l'acqua in u so habitat naturali, avete ancu piglià questu in cunsiderà quandu cuncepisce un terrarium. A parte di l'acqua deve esse almenu 50% di a superficie di u pianu è avè una prufundità minima di 20-25 cm. Per attivà a pulizia faciule è cumpleta di a parte di l'acqua, duvete attente à un drenu di u pianu durante a stallazione. U restu di a terra pò esse cumpostu di sustrati naturali. In ogni casu, i mischi di terra-sabbia portanu rapidamente à a contaminazione di l'acqua è cusì aumentanu u sforzu di mantenimentu. Superficie stabile cum'è lastre di petra o rocce artificiali sò cun piacè accettati. I rami d'arrampicata grossi chì sporgenu annantu à l'acqua è altre pussibulità di arrampicata accolta l'urgenza naturale di spustà questi rettili.

Pianti viventi robusti, cum'è palme di yucca, bromeliads, o Ficus Benjamina pò esse usatu per plantà u terrariu. In generale, duvete furnisce assai privacy (cuperte di i muri laterali è laterali), altrimenti, l'animali ponu esse inquieti è panicu rapidamente.

Per ottene i valori di umidità elevati richiesti, duvete spruverà vigorosamente a matina è a sera o installà un sistema di sprinkler.

Temperature è Luce

Per ottene una temperatura di u ghjornu di 25-30 ° C in u terrariu, hè megliu di mette o stuoie cale (in terrariums più chjuchi) o cables cale (in terrarium grande) nantu à a mità di u pianu. Quandu si ponenu l'elementi di riscaldamentu, duvete piglià in contu chì a parte di l'acqua deve ancu esse riscaldata à circa 25 ° C. A notte, a temperatura in a parti di a terra pò falà à circa 22-24 ° C. Un timer hè dunque assai utile.

Inoltre, duvete furnisce un locu caldu locale per ogni animali cù una temperatura trà 35-40 ° C. Ci l'animali ponu secca dopu à u bagnu è cusì impediscenu a diffusione di microorganismi dannosi. I luci HQI sò assai adattati per tali spots di calore, postu chì emettenu assai luce è calore, è ancu un pocu di luce UV. Per prevene i cambiamenti scheletali / raquitismo, duvete equipà u terrariu di l'animali cù l'illuminazione UV-B adattata o, in alternativa, irradiate ogni ghjornu di 1-2 cù lampadine UV più forti per circa 1/2 ora. Pigliate in contu chì e fonti di luce anu da esse rimpiazzati ogni sei mesi, postu chì a so prestazione diminuite.

Conclusioni: Green Water Dragon cum'è Pet

I bisogni di mantenimentu di i "dragoni d'acqua" sò maneggevoli, ma necessitanu assai spaziu è un tempu relativamente longu per esse cura. Ma postu ch'elli ponu affruntà diversi elementi, nantu à l'acqua è in a terra, sò fascinanti è belli à vede.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *