in

Abituà i cani à esse lasciati soli

I cani sò animali assai suciali è anu bisognu di a so ghjente intornu à elli, ma quasi nisun pruprietariu di cani hà l'uppurtunità di esse cù u so cane in tuttu u ghjornu. Spessu l'animali hà da passà almenu uni pochi d'ore solu ora è dopu. Sì i cani ùn sò micca abituati à questu, pò accade rapidamente chì cumincianu à ululà è à abbaia - appena lasciati solu - o ancu dannu i mobili per frustrazione o noia. Cù un pocu di pacienza, u cane pò esse abituatu à esse lasciatu solu, ma duvete piglià lentamente.

Mai più di sei ore

In generale, i cani ùn deve esse mai lasciatu solu più di sei ore. Camminà u cane hè menu prublema. I cani sò animali imballati è, ancu s'ellu hè abituatu, soffre di una grande sulitudine quandu hè solu solu. S'elli sò regularmente lasciati solu per ottu o più ore, questu pò ferite a psiche di l'animali.

Lentamente addestrate u vostru cucciolo per esse solu

Sè pussibule, duvete piglià u cane abituatu à stà solu per un pezzu quandu hè un cucciolo, postu chì questu hè u modu più faciule per amparà. "Se avete da lascià u vostru cane solu assai, ancu s'ellu hè solu per un pocu tempu, duvete intruduce lentamente", cunsiglia Sonja Weinand, portavoce di l'associu Pfotenhilfe. "In principiu, duvete preparà si vulete lascià u cane solu. Per esempiu, pigliate u cane per una longa caminata è alimentate dopu ". Dopu quì, prubabilmente curl up in un angulu è dorme. Stu mumentu hè favurevule per inizià a furmazione.

Nisun addiu drammaticu

Avà u pruprietariu di u cane pò solu lascià a casa per uni pochi di minuti. Ci deve esse senza dramma quandu abbandunà a casa o l'appartamentu. "Lascià solu senza dì addiu à u cane. Hè megliu s'ellu ùn sà mancu chì partete. cum'è Weinand. "Dopu uni pochi di minuti, vultate è ignurate di novu u cane. Deve esse naturali chì vene è andate ". Gradualmente pudete allargà e fasi in quale u cane hè solu.

Ùn lasciate micca à u primu lamentu

Ùn funziona micca sempre ghjustu à u principiu. Se u ghjacaru grida di pietà a prima volta perchè si senti abbandunatu, duvete esse rimastu. Altrimenti, associa u vostru ritornu cù u so ulu. U risultatu: si lagnarà più forte è più longu per rinvià più veloce è più sicura. Dunque, aspittà finu à ch'ellu si calmu e poi torna cun a picculu trattatu è pate.

Alternative à stà solu

In parechje cumpagnie, hè ancu permessu di portà u cane à u locu di travagliu, basta chì hè bellu cumportatu è socializatu è ùn importa micca di stendu in a cesta di cane per un bellu pezzu. Allora sta situazione hè perfetta. Un'altra manera di salvà u cane da esse solu hè di cuntrullà un cane sitter, soprattuttu studienti o pensionati, chì paganu menu soldi, o i canile un pocu più caru.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *