in

Gerbilli

In verità, u so nome tedescu hè sbagliatu: i gerbilli ùn venenu nè da u desertu nè sò "veri" topi. U so nome latinu significa "guerrieru cù artigli".

Carattirìstichi

Chì sò i gerbilli?

I gerbilli - sò ancu chjamati gerbilli monguli - sò roditori è appartenenu à a famiglia di burrowing è mouse-like. Sò più strettamente ligati à i hamsters o voles cà à i nostri topi di casa normale, chì appartenenu à a famiglia reale di i topi.

Ma sò sempre cum'è un surci : anu una lunghezza di dece à dodici centimetri è portanu una nappa o una spazzola nantu à a so cuda di quattru à dodici centimetri. Anu assai baffi nantu à a testa è e zampe, chì li dicenu ogni toccu è muvimentu. E femine pesanu da 70 à 100 grammi, i masci finu à 120 grammi. Grazie à e so gammi posteriori putenti, ponu curriri assai rapidamente. Adupranu e so zampe davanti per scavà, manghjà, pulizziari è ghjucà.

U so fur hè di solitu marroni. Oghje ci sò ancu razzi in parechji culori: Ci sò gerbilli di sabbia, bianchi, neri, grisgiu chjaru, o ancu piebald. I grandi ochji di buttone cù e ciglia longu sò particularmente impressiunanti. L'arechje, invece, sò abbastanza chjuche.

Induve campanu i gerbilli ?

I gerbilli monguli salvatichi campanu in a steppa mongoliana è micca in u desertu. Si trovanu da u sudu di a Mongolia à u nordeste di a Cina.

Gerbils campanu in a steppa trà l'erba. Creanu grotte in picculi colline, chì sò cunnessi da parechji corridori. E grandi famiglie di gerbilli campanu inseme in armunia quì. U clima hè seccu è caldu in l'estiu è seccu è assai fretu in l'invernu. Dunque, i gerbilli sò bè ​​adattati à u friddu, ma ùn tolleranu micca l'umidità.

Chì tipi di gerbilli ci sò?

I parenti più vicini di u gerbillu sò u gerbillu di meziornu, u gerbillu persicu, u gerbillu di Shaw è u gerbillu di Tristam. Ancu strettamente ligati sò u gerbillu di l'Africa di u Nordu, u gerbillu di campu è u gerbillu à pedi nudi.

Quanti anni anu i gerbilli ?

Gerbils campanu da trè à quattru anni. Hè assai per un animali cusì chjucu.

Comportate

Cumu campanu i gerbilli ?

U so nome palesa assai di e so caratteristiche: i gerbilli sò cusì chjamati perchè sò super veloci veloci. Hanu da esse cusì ancu in a so patria, per pudè sparisce rapidamente da i nemici cum'è i predatori o l'acelli rapaci.

In a steppa, spessu si trovanu ghjustu nantu à picculi colline è osservanu attentamente u circondu. Se sentenu u periculu, toccanu a terra cù i so pedi posteriori, sguillanu è dopu sparisce in a so tana in un lampu.

I Gerbilli ponu vede bè è sentenu è odore ancu megliu. Ricunnoscenu i so membri di a famiglia per l'odore. Se ùn passate micca a prova di l'olfattu, ùn site micca parte di a famiglia è sarete cacciatu senza pietà. Hè per quessa ch'elli anu u so nome "guerrieri cù artigli".

I gerbilli sò animali di pacchettu. Ancu s'ellu si mantene cum'è animali, i gerbilli ùn sò micca felici senza una famiglia. Preferiscenu fà tuttu inseme : scopre u tarritoriu è a gabbia, ghjucanu, si sguazzanu è snuggle inseme per dorme.

È perchè i gerbilli sò assai curiosi, diventanu rapidamente ammansatu versu l'omu. S'elli sò permessi di vagà liberamente in a stanza, esploranu tuttu ciò chì si mette in u so modu. In ogni casu, questu significa ancu chì si rompenu assai perchè i gerbilli solu rosicà tuttu ciò chì trovanu.

A maiò parte di i gerbilli alternanu entre esse svegliu per duie à quattru ore è dopu dorme per u listessu tempu. Quandu si svegliate, rummaghjanu in u litteru di a gabbia. U so passatempu preferitu di tutti hè gnawing. Si sentenu veramente bè quandu si ponu pulizziari estensivamente è bagnà in a sabbia. Questu hè cumu sguassate a terra è u grassu da a so fur.

Amici è nemichi di i gerbilli

I nemici naturali di Gerbils includenu volpi di steppa, volpi, puzzole è gufi.

Cumu si riproducenu i gerbilli ?

I gerbilli anu assai zitelli: in teoria, ponu avè unu à cinque (o ancu più!) ghjovani ogni quattru à sei simane - cusì quandu avete gerbils avete da pensà bè prima s'ellu hè megliu mantene parechji masci o parechji. femine. Perchè quale altru duverà caccià tutti i ghjovanu topi da voi?

Gerbils diventanu matable à circa sette à 12 simane è stà cù u stessu cumpagnu per a vita. Quandu a femmina gerbille hè pronta per l'accoppiamentu, u masciu hè assai entusiasmatu: tamburinu i so zampe posteriori in terra è persegue u so cumpagnu in u territoriu. Quandu a femina hè pronta per l'accoppiamentu, ferma. Stu rituali hè ripetutu parechje volte.

I ghjovani sò nati dopu à 23 à 26 ghjorni. Sò sempre nudi, cechi è sordi, sò allattati da circa 21 à 30 ghjorni, è sò riscaldati alternativamente da a mamma è u babbu finu à ch'elli sò abbastanza grande. Dopu sei à ottu settimane sò indipindenti.

Cumu cumunicà i gerbilli ?

Un stridulu forte hè u timore è a chjama d'avvertimentu di i gerbilli. U ghjovanu ancu lascià un chirp bassu o sussurru.

Care

Chì manghjanu i gerbilli ?

I gerbilli sò principalmente vegetariani. In a natura, manghjanu principalmente graneddi è graneddi. Se tenete gerbilli, hè megliu alimentà cù una mistura di gerbilli pronta dispunibule in a tenda di animali. Millet è altre sementi sò ancu adattati. Da u tempu à u tempu pudete ancu dà una fetta di pane croccante integrale. Siccomu i gerbilli manghjanu insetti in u salvaticu, in ocasioni duvete dà li vermi di farina, per esempiu, per ch'elli ricevenu abbastanza proteini. In ogni casu, a proporzione ùn deve esse più di 15 per centu di l'alimentazione tutale.

Gerbils cum'è frutti è ligumi, ma sò permessi di manghjà solu in picculi porzioni: carotte, cucumari, indivia, è frutti o patate bollita occasionalmente tolleranu bè. Anu ancu piace à gnaw in ramoscelli, ma ponu esse solu da l'arbureti di fruttu o pasture. Gerbils bisognu di sei à deci grammi di manciari è trè à cinque millilitri d'acqua per ghjornu.

Tenuta di gerbilli

I gerbilli facenu grandi animali. Hè megliu di mantene parechje femine o parechji masci; I fratelli s'accordanu megliu cun l'altri. In ogni casu, anu bisognu di spaziu abbastanza per lascià u vapore.

A cage deve esse almenu 80 per 40 centimetri per dui animali, è sicuru più grande per più animali. A gabbia hè sparta cù fenu è sabbia. In ogni casu, a sabbia ùn deve esse sabbia d'uccelli, postu chì cuntene picculi pezzi di cunchiglia chì i topi ponu ferite.

I gerbilli custruiscenu un nidu accogliente cù fazzoletti di carta o carta di rotulu di cucina. Di sicuru, una ciotola d'alimentazione è una buttiglia, è ancu una rota di corsa è una piccula scala per gimnastica è romping, appartenenu ancu in una gabbia. Petri è pezzi di razzi sò usati per arrampicà è nasconde. E i gerbilli godenu u so bagnu di sabbia in una ciotola di sabbia.

Pianu di cura

Ogni ghjornu avete da furnisce i gerbilli cù l'alimentariu è sguassate l'alimentu frescu di u ghjornu precedente. Pudete ancu pudè mette rami freschi in a gabbia per rosicà. Inoltre, l'acqua potabile deve esse cambiata ogni ghjornu è i letti superficiali sò sguassati. E sicuru, avete da verificà ogni ghjornu chì tutti l'animali sò sani è felici. Per guardà una parte di i so corridori è e camere cù marchi di scent, ùn deve mai cambià u lettu sanu. Hè megliu rimpiazzà solu un terzu ogni pochi settimane, allora l'animali ùn saranu micca cusì cunfusi.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *