in

Primi passi a portata di mano: per i cavalli giovani e a cavallo

U travagliu nantu à a manu hè ideale per i cavalli esperti è ghjovani. I cavalli ghjovani cunniscenu alcuni di l'aiuti senza pesu di cavalieri è questu travagliu hè un cambiamentu benvenutu per i cavalli anziani. L'artigianatu hè adattatu per a furmazione, a correzione è a ginnastica di quasi tutti i cavalli.

U ghjovanu cavallu pò amparà à fà i primi passi cù a manu cù a cavezza. Appena u travagliu hè di esse un pocu più fine, un cavesson hè utile. I cavalli ben furmati ponu ancu esse travagliatu nantu à u bit.

U Cavesson

Pensu chì un cavesson funziona bè per a maiò parte di i cavalli. Si pò argumentà nantu à u tipu di cavesson: Molti cavalieri ghjuranu per cavessons tradiziunali cù ferri nasali, mentri àutri preferiscenu cavessons flexible Biothane.

Avà vi presentu à uni pochi di mudelli di cavesson spessu usati.

Serreta

I cavessoni spagnoli, i Serretas, anu un arcu d'acciaio chì hè parzialmente coperto di pelle. Certi mudelli anu picculi spicchi à l'internu. Cunsigliu chjaramente contru tali Serretas. Ancu una variante simplice di a Serreta hè comparativamente sharp è per quessa appartene à e mani esperte.

Caveson

U Caveson francese hà una catena flexible (cumparèvule à una catena di bicicletta), chì hè cupartu da un tubu di coghju, cum'è una parte di u nasu. Un vantaghju hè l'adattabilità assai bona di a catena flexible à u nasu di u cavallu. Ma un Caveson hè ancu assai caldu è appartene solu à e mani esperte.

"Classic" Cavesson

U cavesson tedescu hà un pezzu di metallu chì hè suddivisu parechje volte è hè padded abbastanza grossu cum'è una parte di u nasu. Ci vole à piglià cura chì e articuli in u nasu ùn causanu micca un "effettu pizzicu".

Pluvinel

U Pluvinel hè custituitu da una cinturina di pelle stretta senza ferru per u nasu. I cavessons moderni di Biothane sò spessu fatti in modu simili.

Sceltu bè?

Qualunque cavesson sceglite, deve esse adattatu bè à u vostru cavallu! U cavesson hè pusatu bè quandu u pezzu di u nasu deve esse circa duie dite largu sottu à l'ossu zigomaticu. A cinghia di guaita hè fibbiata strettamente, à u cuntrariu di a gola di gola di a brida, perchè impedisce à u cavesson di slipping. U nasu hè ancu fibbiatu relativamente strettu per chì u cavesson ùn slip. Ma di sicuru, u cavallu hà ancu da pudè masticari ! Basatu nantu à l'esperienza, possu dì chì un cavallu piuttostu bufali chì ùn pò micca esse guidatu delicatamente nantu à un cavesson suave ùn serà micca più cooperativu cù i ferri di u nasu. Quì a suluzione hè spessu più per esse vistu in l'educazione basica è a preparazione preparatoria.

I primi passi

Quandu travagliate u vostru cavallu cù a manu, avete trè aiuti dispunibuli: frusta, voce è rein aiutu. A frusta è a voce agisce à tempu à guidà è frenà (frusta ancu laterale) è e redini frenendu o mettenu. In questu modu, i cavalli ghjovani cunnoscenu l'aiuti più impurtanti. L'esercizii di dirigenza sò adattati per praticà. Quì u cavallu ampara à piglià cura di voi. Per guidà à dà un cumandamentu chjaru, a frusta pò swing backward (indicazione hè di solitu abbastanza) per mandà u cavallu più avanti se ne necessariu. Un frusta hè ancu d'utile quandu tene: sustene u cumandamentu di voce è a vostra propria lingua di u corpu è hè poi tenutu à traversu u cavallu. Allora u dispusitivu forma una barriera otticu. L'aiutu di rein hè raramente utilizatu quandu si ferma è principià, una ligera sfilata nantu à a renna esterna pò à u megliu attirà l'attenzione di u cavallu - frenate è frenu sò fatti cù a voce, se pussibule.

Primi corridoi laterali

I movimenti laterali vi aiuterà à esercite u vostru cavallu. Per fà più faciule per u vostru cavallu per amparà sottu à a sella, pudete praticà assai bè nantu à a manu.

Trespass

L'intrusione hè bè adattatu per i primi passi di puntata laterale. Quandu u pisatu, u latu esternu di u cavallu hè stesu. Apuntendu à u latu cù a cultura, u cavallu cunnosce l'aiutu chì punta à u latu. Una manu limitante nantu à u nasu aiuta à impedisce u cavallu di avanzà. Allora u cavallu cammina virtualmente in un circondu intornu à voi.

Spalla Fore

U cosiddettu spalla in fronte hè un eserciziu prelimiunale à a spalla in. U cavallu hè vultatu ligeramente in l'internu è passa cù a gamba posteriore interna trà e gammi di fronte, mentre chì a gamba posteriore esterna ferma in a pista di a gamba di fronte esterna. A manera più faciule per fà questu hè a spalla in avanti - è ancu in spalla - da un angulu o una volta, cum'è u cavallu hè digià incurvatu quì. A renna esterna cuntrola a spalla esterna.

Spalla in

A spalla in sè stessu hè un eserciziu di liberazione è di riunione. Quì u cavallu si move nantu à trè batti di zoccoli: u fore-manu hè piazzatu tantu ind'è l'internu, chì i passi internu di a spalle in a traccia di l'avanti esterno. Hè impurtante chì i quartieri posteriori restanu attivu. Quì, ancu, a renna esterna limita u cavallu è impedisce ch'ellu sia troppu forte. Mi pare utile, cum'è l'abitudine in l'equitazione accademica, per andà in daretu davanti à u cavallu. Allora possu pusà u forehand megliu è possibbilmente impedisce un swerve sopra a spalla esterna cù una frusta chì punta à l'esterno à a spalla. Aghju ancu una vista megliu di i quartieri posteriori.

Traversate

In a traversa, u cavallu hè postu è curvatu in a direzzione di u muvimentu. L'avanti restanu nantu à u zocculu, i quarti posteriori sò posti à circa 30 gradi in l'internu di a pista, è e zampe posteriori si crucianu. I primi passi in a traversa sò più faciuli di sviluppà quandu u cavallu hà amparatu à purtà a croup in l'internu nantu à a frusta chì hè passata nantu à u spinu. Questu hè megliu praticatu nantu à a banda: Quandu site in u cavallu, pigliate a frusta nantu à u spinu di u cavallu è tick the hindquarters. Elogiate u vostru cavallu s'ellu esquiva avà i so quarti posteriori cun un passu in l'internu ! Di sicuru, ci vole assai pratica finu à chì sti primi passi diventanu una traversa curretta cù a pusizione è a curvatura!

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *