in

Prima corsa: Cunsiglii è trucchi

Quandu i ghjorni s'allunganu, i campi è e fureste chjappà. Dopu à l'inguernu longu, in quale avete prubabilmente cavalcatu assai in l'arena di cavallu o in u campu, certamenti avete aspittendu un passaghju quant'è u vostru cavallu. È i cavalli ghjovani, chì sò sempre inexperienced è chì saranu cavalcati in questa primavera, volenu andà in a so prima corsa. Ci hè uni pochi di cunsiglii per fà più faciule per tutti.

Una caminata

Per u cavallu cum'è un animali di volu, ciò chì ùn cunnosci pò diventà rapidamente spaventosa. Pò esse un ciclistu o una basura - i cavalli sò spaventati di l'ogetti di ogni ghjornu è i scontru si ùn sò micca familiarizati cun elli. Per voi, questu significa chì pudete preparà u vostru cavallu specificamente per tali situazioni prima di u primu ride. Pudete principià in l'inguernu cù a basa, in quale vi mostra u vostru cavallu tuttu ciò chì ùn hà micca vistu. A furmazione ùn solu offre varietà, ma ancu rende u vostru cavallu più sicuru fora di strada.

Duvete ancu praticà una dirigenza sicura. In u tarrenu pò esse sempre situazione in quale hè megliu di dismount - allura u vostru cavallu deve esse definitu faciule di guidà da a terra, ancu s'ellu hè possibbilmente eccitatu è teme qualcosa.

Quandu pudete guidà u vostru cavallu in modu sicuru è avè dimustratu alcune cose "terribili", pudete cumincià à caminari. Ciò chì pare stupidu à parechji cavalieri in prima hè veramente ideale per abituà u vostru cavallu à cavalcà. Si sentenu sicuru cù a so ghjente, chì pò avanzà curaggiu nantu à i "periculi", è cunnosce i scontri cù l'altri utilizatori di a strada. Hè più faciule per fà una caminata dopu à una sessione di furmazione quandu u vostru cavallu hà digià caminatu un pocu è ùn hè più cocky. Allora vi prubabilmente seguitate rilassatu nantu à a vostra caminata.

Per esse in u latu sicuru, duvete sicuru sempre portà scarpi robusti è, se pussibule, guanti. In caminari cù cavalli inexperienced, preferite usà un cavesson, ma una cavezza di corda o una briglia hè ancu un modu per guidà u vostru cavallu veramente sicuru. Una corda ligeramente più longa, cum'è quella chì utilizate per u travagliu di terra, hè cunsigliatu. Se scopre regularmente l'area à pedi, u vostru cavallu serà casi automaticamente sicuru in u terrenu.

L'equipaggiu per a corsa

Quandu vene u tempu chì vulete spiegà u terrenu in a sella, l'equipaggiu adattatu vi aiuterà per più sicurezza: un caprettu di equitazione hè essenziale, ma un gilet di sicurezza hè ancu cunsigliatu. Per certi cavalieri, a sensazione di esse megliu prutetta aiuta à irradià più calmu è serenità per u cavallu. È chì un tali veste pruteghja a vostra spalle in una emergenza ùn hè ancu micca pocu impurtante.
Per u cavallu, personalmente ricumandemu una briglia o cavesson, in quale un pocu hè buckled. Di sicuru, assai cavalli sò cavalcati in modu sicuru è affidabile senza un pocu, ma preferite usà un pocu per passeggiate cù cavalli ghjovani è inexperienced. L'impattu hè pussibule un pocu megliu se necessariu. Se preferite cavalcà senza un pocu, pruvate s'ellu pudete cavalcà cù quattru bridles - allora u vostru cavallu pò curriri senza bit in una manera rilassata è pudete falà un pocu se ne necessariu.

Quale sella aduprate hè una questione di gustu, a cosa principal hè chì si adatta à u vostru cavallu è chì site sicuru. Aghju più grippa cù stirrups, ma se pudete fà bè senza un stirrup è cù un pad di cavallu o sella di feltro - perchè micca?

Pensu chì i reins ausiliarii sò più fastidiosi, l'unica eccezzioni hè una martingale, chì impedisce di sbattà a testa, ma deve esse chjappi abbastanza longu. Per via, una frusta pò ancu esse utile per ricurdà à i cunduttori di a distanza di sicurezza necessaria.

Oghje Cumincia !

Sè pussibule, aduprate u cumpurtamentu di a mandria di u vostru cavallu è dumandate à un cumpagnu cavalieri chì vi accumpagna cun un cavallu calmu è espertu. Per via, un amicu cum'è questu aiuta ancu u vostru cavallu in caminari. Hè impurtante chì u sicondu cavallu hè veramente senza paura, in casu di panicu, u vostru cavallu inexperimentatu serà di sicuru spaventatu ancu. Inoltre, u vostru cumpagnu di cavalieri deve esse deliberatamente cunzidiratu di voi - hè megliu micca piglià à qualchissia chì di colpu spara à u galoppu pienu longu a strada di terra!

U ghjornu ideale per un primu viaghju hè caldu è assulanatu. In u friddu è u ventu, i cavalli più vechji piace à esse più vivaci è piace à saltà à u latu. Sè pussibule, affondate o cavalcate u vostru cavallu un pocu prima. Ancu una matina rilassata in a pastura, induve u vostru cavallu puderia lascià u vapuri, rende u vostru cavallu più còmode in u so primu ghjornu fora. Per dì più simplice: Cavalcate quandu u vostru cavallu hà digià caminatu un pocu è hè cumplettamente rilassatu. Allora u vostru primu viaghju serà un piacè per voi dui !

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *