in

Filigrana Color Miracle

I fringuelli di pappagalli sò rapprisentanti di fringuelli chì vivenu in lochi esotici. Certi spezii sò ancu mantenuti è allevati in Svizzera. Sò distinti da u so piumaggio verde di basa è fabulosi splashes di rossu, aranciu è blu.

I fringuelli di pappagalli sò meraviglie di filigrana. Hanu parti verdi in u so piume di basa. Ma ùn hè micca cusì chì ferma. Hanu rossi, guance blu, zoni di pettu, u verde sbiadisce in aranciu è rossu. L'esotichi culuriti sò circa a dimensione di una tit blu è anu locu d'origine distanti. A maiò parte venenu da e fureste tropicali, alcune ancu da i giardini di l'isule indonesiane, a Nova Guinea è l'isule remote di u Mari di u Sud. L'acelli tropicali sò stati scientificamente descritti in i seculi XIX è XX. L'acelli chì campanu sempre cù l'allevatori in Svizzera oghje è sò presentati in ocasioni in mostre discennu da l'impurtazioni da a seconda mità di u XXmu seculu.

Una parte di i fringuelli di pappagalli speziali sò ghjunti in Svizzera, à dì à Romuald Burkard (1925 – 2004) in Zurich è dopu à Baar ZG. U sociologu hà gestitu l'opere di Sika è hà mantinutu una cullizzioni unica di pappagalli in u so famosu, immensu aviary Baar. Ma hà ancu eccellendu in u mantenimentu è l'allevamentu di pappagalli. Per esempiu, in u 1965 Heinrich Bregulla (1930 - 2013) li hà livatu i pinguini di pappagallo di bambù ch'ellu avia pigliatu in u nordu di l'isula filippina di Luzon. Bregulla è Burkard sò rispunsevuli di u fattu chì i fringillidi di pappagallo puderanu esse stabilitu sottu a cura umana in tuttu. Bregulla hà tracciatu i ghjuvelli, Burkard hà riesciutu à ripruduce una quantità di spezie per a prima volta in stu paese.

Acclimatizazione in u situ

A cumpagnia di l'ingegneria elettrica Bregulla hà partitu per e Nove Ebridi nantu à a nave di passageru-cargo Thaitien in u 1959, pianificendu viaghjà è guardà l'uccelli da sè per ottu mesi. Hè diventatu quasi 21 anni. Da u 1980 s'hè stabilitu in Vanuatu in i Mari di u Sud è da quì hà realizatu diverse spedizioni di ricerca è cullizzioni in Nova Caledonia, l'Isule Fiji, Tonga, l'Isule Salomone è Filippine. Avà un statu sovranu, Vanuatu era una volta parti di l'Ebridi anglo-francese.

Infine, Bregulla hè stata affidata à a riprogettazione di l'ortu botanicu è zoologicu in Nova Caledonia. Hè statu u primu à purtà u pappagallo-madine à capu di culore, u rè, manila è bambù parrot-madine vivu in Europa. L'acelli da l'impurtazioni precedenti, picculi, eranu longu mortu da allora. Ùn era micca pussibule di ottene elli per mezu di ripruduzzione. Chì era sfarente di l'impurtazioni di Bregulla perchè l'avia digià abituatu à altri alimenti in i Mari di u Sud.

A causa di a so patria tropicale, i pappagalli sò amatori di calore, ma micca tutte e spezie. Par exemple, Bregulla a mesuré une température nocturne d'environ 13 degrés sur le site de piégeage du pinson perroquet de bambou, de sorte que Romuald Burkard a pu enfin signaler que ces oiseaux n'étaient pas sensibles et volaient vigoureusement dans la volière extérieure même à des températures fraîches. .

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *