in

Feeding Cats Stray in Winter: Cunsiglii

Sè vo vulete nutriscia stray misgiu in l'invernu, uni pochi di cunsiglii è trucchi vi aiuterà à fà qualcosa di bonu per e zampe di velluto senza casa in temperature fresche. 

I misgi stray sò difficiuli di truvà manghjà per gatti è l'acqua à a temperatura fridda. Se vulete aiutà un tali animali, un pocu travagliu artighjanali hè necessariu prima. È quandu si tratta di alimentà sè stessu, ci sò uni pochi di cose impurtanti per mantene in mente.

Bellu, Rifugiu Caldu

In u ventu è in u clima, un picculu rifugiu induve i misgi stray ponu manghjà in modu sicuru è riscaldamentu hè una bella idea. È pudete facilmente custruisce elli stessu! Coperta una scatula grande (per esempiu, una scatula in muvimentu) cù una tela resistente à l'intemperie. Da l'internu, allineate i mura cù styrofoam per insulà in modu efficace u refuggiu d'emergenza. Un tavulinu di legnu grossu sottu à a scatula assicura chì u ghjattu ùn si friddu o ancu i zampe umidi. Utilizendu forbici grandi o un cuteddu di catifa, tagliate un pirtusu d'entrata in unu di i lati. Duverebbe esse abbastanza grande per un gattu per entra. Infine, mette un pocu di paglia in a scatula è mette conchi per aduprà a zampa di velluto vaga.

Furnisce cibo è acqua

Ancu si cibu bagnatu hè generalmente più sanu per i misgi: Quandu a temperatura hè sottu à cero, duvete dà i vostri amici à quattru zampe cibu seccu, perchè l'alimentu umitu si congelate rapidamente è diventanu inedible. Riempite a ciotola ogni ghjornu è fate una pulita minuciosa trà i patogeni è i parassiti da l'accumulazione in questu.

Hè megliu di mette l'acqua chì furnisce calda in a tazza per chì ci vole un pocu di tempu per congelate. In generale, duvete sempre verificà chì l'acqua hè sempre in un statu liquidu o micca. Un piattu cale per i zitelli o una ciotola calda pò ancu aiutà à mantene l'acqua potabile per più tempu. Frozen o micca, cambiate l'acqua ogni ghjornu perchè i misgi sò difficiuli di truvà acqua fresca d'inguernu. L'acqua vechja è stagnante pò portà i patogeni chì sò dannusu à i misgi stray.

Cume a megliu cura di i gatti stray in generale

Hè encomiable chì vulete aiutà i misgi senza casa cù refuggiu è alimentazione durante u invernu. Ma hè ancu impurtante di guardà un ochju nantu à a salute di u stray. Se un gattu adoptable hè feritu, mostra segni di malatia, o pare in generale assai debule, duvete piglià à un veterinariu. À u megliu, castranu ancu i fugliali.

Se un gattu di fiducia è apparentemente ben curatu apparisce regularmente in u vostru giardinu o vicinu, prima deve verificà s'ellu hè registratu è hà un chip, per esempiu. Pochi misgi portanu a gattu collar, cum'è pò esse periculosu per quelli all'aperto. Possibile chì u nasu pelu hè scappatu è ùn pò micca truvà u so modu di ritornu in casa. Allora duvete avvisà un veterinariu, u refuggiu per l'animali più vicinu, o ancu a polizia.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *