in

Alimentazione di gattini in modu correttu: duvete prestu attenzione à questu

Solu i gattini chì sò alimentati bè da u principiu ponu cresce in misgi sani. Leghjite quì chì i gattini anu da esse alimentati è cumu cambià à l'alimentu solidu.

I gattini beie solu u latti di a mamma per e prime trè settimane dopu a nascita. Ùn piglianu micca alimentu solidu per a prima volta finu à quattru settimane. Aduprà i gattini à l'alimentu solidu hè generalmente fattu da l'allevatore, chì ùn vende micca i gattini finu à l'età di dodici settimane à u più prestu. Da tandu, avete bisognu di piglià cura di l'alimentazione propria di u gattu.

Per quessa, sta guida per a nutrizione di gattini:

  • quarta à l'ottava settimana: principarmenti u latti di a mamma, offre un alimentu solidu
  • l'ottava à a decima settimana: cambià à l'alimentariu solidu per gattini
  • da circa sette mesi: cambià à l'alimentariu per i misgi adulti

Leghjite quì chì l'alimentariu hè adattatu per i gattini, quantu sò permessi di manghjà è cumu i gattini sò gradualmente abituati à l'alimentariu solidu.

I gattini anu bisognu di cibo speciale?

In principiu, duvete definitamente alimentà u gattu di l'alimentu speciale di gattini finu à a fine di a fase di crescita, ma micca dopu. I gattini anu un altu requisitu energeticu è dipendenu da l'alimentu riccu di nutrienti.

Duvete attentu à a quantità ghjusta di l'alimentariu è offre solu l'alimentu di gattini di alta qualità. In questu modu, u gattu ùn soffre micca l'obesità è i prublemi di salute assuciati da a prima età.

Alimentazione di alta qualità per i gattini

Hè impurtante chì avete alimentatu solu u vostru gattino un alimentu di bona qualità. L'alimentu di gattini deve avè una alta proporzione di carne è verdura per furnisce u ghjovanu animali cù l'alimentazione curretta. U cuntenutu di granu deve esse definitamente menu di 10 per centu.

Quantu pò manghjà un gattino?

A rapidità chì un gattino cresce è si sviluppa varieghja da a razza à a razza è ancu da u ghjattu à u ghjattu - ancu in una littera. Hè per quessa chì duvete prestu attente à i bisogni di u vostru gattino quandu si alimenta è aghjustate a quantità di manciari individualmente.

Impurtante: I misgi sò svizzati da u latti di a mamma assai lentamente. À l'età di ottu à deci simani, i gattini ùn beie più u latti di a mamma è manghjanu solu manciari solidi.
Sicondu a so età, i gattini anu bisognu di assai energia perchè sò in a fase di crescita è si rompanu è ghjucanu assai. Per via di questu, hè assai improbabile chì i gattini manghjanu troppu. Tuttavia: Ùn alimentate micca assai cibo per gattini. Altrimenti, ci hè un risicu di obesità.

Alimentazione di gattini da a 4a settimana di vita

Da a quarta settimana di vita, un gattino beie pocu menu da a mamma di u ghjattu. Sicondu u nùmeru di gattini per littera è a salute di u gattu mamma, l'alimentu solidu deve esse prupostu da questu puntu à u più tardi.

Eccu cumu i gattini sò alimentati currettamente da a quarta settimana:

  • L'alimentu in purè hè un bonu principiu: u latte d'allevamentu di gattini diluitu cù acqua calda in una proporzione di 1: 2, arricchitu cù farina d'avena o gruel di risu
  • Inoltre, mischjà a carne in u porridge: bollita, scraped o strained, carne di pollo o conserve diluted with warm water.
  • Hè megliu d'alternà l'ingredienti

L'alimentazione speciale di u gattu mamma pò avà ancu esse adattatu lentamente à a dieta normale.

Cumu duvete manghjà i gattini?

I gattini suttanu mentre sdraiati cù a testa alta. Perchè anu da calà a testa quand'elli manghjanu, pò esse difficiule in prima di cunvince u gattu di manghjà alimentu solidu. Calchì volta ci vole à dimustrà cumu si faci : tene una piccula cucchiara di manciari vicinu à u nasu di u ghjattu è calà pianu pianu appena u ghjattu si lecca.

Pudete ancu mette un pocu di l'alimentu purè nantu à i labbre di u gattu o spinghje una piccula bola di carne in u latu di a so bocca. Pudete ancu spinghje delicatamente a testa si u gattino hè scetticu di l'alimentariu.

Impurtante: Siate sempre pazienti, ancu s'ellu ùn funziona micca subitu. Verificate sempre u pesu di u gattino per sapè s'ellu hè veramente guadagnatu pesu.

E se i ghjovani gattini avarianu diarrea?

U cambiamentu in l'alimentazione pò causà diarrea. Per d 'altra banda, più acqua in u porridge generalmente aiuta.

Verificate u pesu di i gattini ogni ghjornu. Cusì avete sempre un ochju nantu à s'ellu si guadagna o perde u pesu. Se dopu à dui ghjorni, u gattino hà sempre diarrea o perde u pesu, duvete cuntattà immediatamente u veterinariu.

Alimentazione di gattini da a 10ª settimana di vita

A questa età i gattini sò abituati à l'alimentu solidu, beie menu è menu da a so mamma. Siccomu i bisogni di l'energia, a proteina è a vitamina di i picculi gattini trà l'età di deci è dodici simane sò assai altu, circa 90 per centu di l'energia hè necessariu per a crescita è solu quattru à nove per centu hè utilizatu quandu si ghjucanu. L'alimentazione di alta qualità è nutritiva hè dunque particularmente impurtante per i gattini.

A settimana 10, un gattu sanu è energicu deve avè accessu à l'alimentariu 24 ore, dopu à quale pudete lentamente transizione à cinque à trè volte à ghjornu, alimentandu più in a matina è a sera.

Alimentazione di gattini da a 12ª settimana di vita

L'allevatori reputati ùn vendenu micca i so gattini finu à l'età di dodici settimane. Da avà hè rispunsevuli di alimentà u gattino. L'allevatore vi furnisce una lista di alimentazione per sapè ciò chì hà manghjatu prima.

I gattini spessu rifiutanu l'alimentu familiar in prima. Ùn hè micca troppu male, poi cambiate l'alimentu passu à passu.

Per piacè nutate i seguenti punti quandu si tratta di nutrizione di gattini:

  • Offre à u vostru ghjattu una varietà di sapori è marche di l'alimentariu durante u periodu di acondicionamentu di l'alimentariu: u ghjattu hè menu prubabile di diventà fussy. Ùn mischje micca e cose troppu spessu, cambiate solu passu à passu.
  • Evite di manghjà solu pranzi secchi: U requisitu di l'acqua di u ghjovanu ghjovanu hè 50 per centu più altu ch'è quellu di un gattu adultu.
  • Offrite sempre u vostru ghjattu acqua fresca: i misgi ghjovani necessitanu assai più acqua cà i misgi adulti.
  • Evite u latti di vacca, u furmagliu è a salsiccia finale: questi alimenti ùn sò micca adattati o ancu velenosi per i misgi.

Avete da decide per voi stessu s'ellu vulete offre à u vostru gattino cibo seccu o umitu. Tuttavia, ci sò qualchi vantaghji è svantaghji impurtanti per i dui tipi di alimentazione.

Da l'alimentazione per gattini à l'alimentazione per gatti adulti

Quandu u ghjattu diventa sessualmente maturu, l'alimentariu di gattini pò esse dispensatu. A ora, u gattino duveria avè tastatu l'alimentu adultu è fora. Pudete avà abbandunà u porridge per u zitellu è l'alimentu nutrizionale.

In parechje razzii di misgi, a maturità sessuale principia intornu à sei à ottu mesi di età. In u casu di Siamese, questu hè di solitu u casu prima, mentre chì e grande razzi di gatti cum'è Maine Coon diventanu sessualmente maturu assai più tardi.

Per quessa, ùn hè micca pussibule di dì in termini ginirali cumu megliu per alimentà un gattino. Fighjate u vostru gattino è attenite à e regule basiche per una dieta equilibrata.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *