in ,

Emergenze Oculari In Animali

L'esame iniziale da u veterinariu hè cruciale.

I prupietarii generalmente notanu cambiamenti in l'ochji di l'animali assai rapidamente. Sò ancu troppu evidenti per esse trascurati: l'ochju s'assumiglia diversamente, hè prutettu da e palpebre chjuse, è qualchì volta mostra una scarica di l'ochju severu o una funzione severamente ristretta, vale à dì l'animali pare disorientatu o si trova in l'appartamentu.

In ogni casu, ancu un esame più detallatu di l'ochju hè assai più difficiuli: l'animali ùn pò micca esse guardatu in l'ochju perchè a malatia hè estremamente dolorosa ancu senza più manipulazione da u veterinariu. I diagnostichi di l'ochji ragiunate necessitanu una vista generale particularmente bona. Fighjate à l'ochju quì sottu: Solu dopu à alzà a terza tapa, a piccula spina in a córnea (córnea) diventa visibile, chì facia a vita difficiule per u cane.

A pupilla di l'animali anestesiatu hè sempre sottu à a palpebra prolapsed.

In ogni casu, u veterinariu deve esse definitu per diagnosticà queste emergenze, perchè ùn hà micca una seconda chance: un attaccu agutu di glaucoma deve esse trattatu bè in 2-3 ore, una "ulcera di fusione" pò scopre in pochi ore, un corpu straneru penetrante pò pruvucà a furia di l'ochju o porta à una inflammazione severa (uveitis) - è se una punta di lignu penetra in l'ochju cumpletamente per via di a zampa constantemente irritante, ci hè una reazione di tissutu viulente per chì u corpu straneru ùn pò più più. esse vistu. In ogni casu, pò esse eliminata solu dopu avè apertu a camera anteriore di l'ochju.

Se a causa di una emergenza oftalmologica ùn pò esse determinata in l'animali svegliu - soprattuttu perchè l'animali ùn pò esse esaminatu - l'anesthesia deve esse sempre realizata. Sè u pruprietariu di l'animali hè fattu cuscenza di l'impurtanza di l'esame, ancu ellu vi vede chì u risicu bassu di anesthesia hè in proporzione raghjone à a perdita di vista. L'equipaggiu cù i dispositi di esame oftalmologicu ùn hè micca sempre necessariu per u diagnosticu, una bona lampa di fessura o, se ne necessariu, una lampa di otoscopiu hè digià un bonu travagliu. L'usu di un anesteticu locale aquoso o fluoresceina hè permessu. A midriatica deve esse usata cun prudenza, postu chì ponu distorte l'esame da l'oftalmologu specializatu per ore. Se l'emergenze descritte sò allora diagnosticate, u paci deve esse riferitu per più trattamentu immediatamente.

Cum'è una terapia d'urgenza, un antibioticu chì pò entre in l'ochju hè amministratu sistemicamente, per esempiu un inhibitore di girasi. Ancu in u casu di ferite perforante à a córnea, l'injezione d'urgenza di un steroidu (per esempiu 2-3 mg / kg di pisu corpu prednisolone) hè sensu per cuntrullà a inflamazioni (uveitis). I medicini lucali ponu interferiscenu cù più trattamentu o ancu rende impossible a guariscenza. L'unguenti di l'ochji in particulare interferiscenu significativamente cù una operazione dopu - indipendentemente da i so ingredienti.

Rinsing l'ochju cù una soluzione salina fisiologica, una suluzione elettrolitica cumpleta, o u lactate di Ringer hè indicatu solu in u casu di burns chimichi o di contaminazione d'alta qualità cù terra o tinte.

Cù stu primu aiutu, u paci pò esse trattatu più specificamente. Se un riferimentu hè necessariu per questu, a clinica chì furnisce un trattamentu ulteriore deve esse infurmatu in anticipu per telefonu, indicà u trattamentu d'urgenza, postu chì una squadra oftalmologica esperta in microchirurgia pò esse mobilizata quì. Questu hè pussibule in ogni mumentu, ma pò piglià 1⁄2 à 1 ora. Se u paci hè travagliatu nantu à l'ochju, un collu cervicale pò offre una prutezzione assai bona.

Dopu l'esame oftalmologicu detallatu, u pruprietariu di l'animali riceve una dichjarazione nantu à a causa, a terapia è u pronostico di a malatia. Spessu una dichjarazione pò esse fatta nantu à a restaurazione di a visione. U trattamentu ulteriore pò quasi sempre esse realizatu da u veterinariu.

Grazie à a cooperazione estremamente bona finu à avà, assai animali sò stati aiutati bè, ancu cù ferite gravi è ferite. U trattamentu ùn deve micca solu cunsiderà a malatia di l'ochju, ma assai spessu ancu e so cause sistemiche, cum'è a malatia di u cori o di i reni. U pianu di terapia trasmissu motiva u pruprietariu di l'animali per avè u trattamentu di seguitu à volte per a vita da u veterinariu.

Ancu u dannu à l'ochji chì pare senza speranza hà un prognosi eccellente cù trattamentu immediatu adattatu: Per esempiu, vi mostramu l'ochju di un gattu domesticu neru chì hè ghjuntu in casa cù un ochju strettu dopu una escursione nocturna. Hè prubabilmente s'era ghjunta in una lotta è hè stata ferita in a córnea cù una griffa. Questa ferita era stata infettata da i germi chì producenu collagenase. In pochi ore, si sviluppò una "ulcera di fusione", vale à dì una ulcera corneale chì i so bordi si sò literalmente fusi. À a presentazione, ci era digià un grande difettu di tissutu cunghjuntivu (stroma), attraversu quale a membrana di Descemet hà protrudutu à un diametru di 3 mm. Qualchese stress meccanicu, ùn importa quant'ellu hè chjucu, per esempiu u gattu chì sbatte in un mobili, sguassate cù a zampa, o palpazione da u veterinariu averia perforatu sta córnea è lasciate l'ochju.

A córnea hè stata pulita cù cura di a terra è di e cellule morte è u suministru strettu di pressione hè stata realizata cù un flap conjunctival.

U risultatu dopu à 8 simane (4 simane dopu à a rimozione di flap) era eccellente per u ghjattu.

U pruprietariu ùn vulia micca esse eliminatu a cicatrice cintrali perchè ùn hà micca disturbatu u ghjattu. Dopu à altri dodici mesi, s'era calata a mità di novu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *