in

Eutanasia u Gattu

Dice addiu à un gattu amatu hè difficiule. Soprattuttu quandu avete da decide quandu si dorme. Scuprite quì quandu u tempu ghjustu hè ghjuntu, cumu funziona l'eutanasia, è cumu pudete sustene u vostru gattu megliu in l'ultime ore.

Ch'ella sia eutanasia o micca u vostru gattu ùn hè micca una decisione faciule. Perchè ùn hè micca sempre faciule di ricunnosce quandu hè ghjuntu u mumentu propiu per dì addiu. Evaluà s'ellu un vechju o malatu animalu gode sempre a vita o s'ellu soffre tantu chì a morte hè a salvezza, deve esse decisu in casu per casu.

Quandu a morte hè una redenzione per i misgi?

A più impurtante hè chì u patrone di u ghjattu piglia a decisione di dorme indipindentamente di i so bisogni persunali è sentimenti, ma agisce solu in l'interessu è per u benessiri di u ghjattu. In nessuna circustanza, u prublema è u pesu implicatu à mantene un animale malatu o vechju ùn deve esse un mutivu per l'eutanasia di un animale. Piglià a vita di un gattu perchè ùn hè "micca perfetta" o scomoda hè totalmente irresponsibile è equivale à un crimine.

Per d 'altra banda, hè ancu irresponsibile di tollerà u dulore è u soffrenu di l'animali è di turnà l'ochju. Ancu u vostru propiu timore di a perdita dolorosa ùn deve micca purtà à u ghjattu chì deve soffre. Questu hè l'amore sbagliatu - à a spesa di l'animali. Cum'è un pruprietariu, avete una grande rispunsabilità per u vostru ghjattu. Hè dipende à a cura umana è deve esse capaci di cunfidenza.

Criterium per dorme un gattu

Sottu u pesu di rispunsabilità è preoccupatu di ùn esse capace di valutà currettamente se un gattu soffre o micca, parechji prupietari di l'animali dumandanu chì criteri sò decisivi. Sia, per esempiu, un animale cecu gode sempre di a vita o s'ellu un animale cù un tumore o paralisi deve esse abbattutu. Comprensibile, dopu tuttu, vulete evità di piglià a vita di a vostra mascota troppu prestu o di lascià soffre inutilmente. Ma ùn esistenu micca - i criteri universalmente validi è senza ambiguità per u soffrenu è a joie de vivre.

Un animali cù un caratteru assai calmu ùn mancarà assai se a so libertà di muvimentu hè ristretta, mentre chì un turbulente pò soffre assai da questu. Un ghjattu chì perde un ochju per via di un tumore ùn hà micca bisognu di perde u so gustu di vita. In ogni casu, se u tumore pressa nantu à i nervi è u cervellu per chì l'animali ùn pò micca percive u so ambiente, avete da cunsiderà risparmià cù stu turmentu.

I criterii chì deve esse cunsideratu è pesatu in relazione à mette un gattu à dorme sò dunque:

  • tipu è estensione di a malatia
  • salute generale
  • età di u ghjattu
  • natura individuale di u gattu

Prima di tuttu, duvete attente à ciò chì u vostru ghjattu vi "dici". Perchè di sicuru vi signalà quandu "u tempu hè ghjuntu": i misgi chì sò in u dulore severu è chì soffrenu assai si cumportanu di manera diversa da i misgi chì anu sempre a vita è ponu campà bè cù una malatia.

I segni chì u ghjattu soffre pò include:

  • U ghjattu si ritira, ùn participa più à a vita umana.
  • U ghjattu manghja pocu o micca.

Sì sti situazioni sò, hè in parechji casi un signu chì u ghjattu soffre. In particulare quandu ùn pò più manghjà, questu hè di solitu un signu d'avvertimentu. Sempre chì un gattu manghja bè è pare attentu è interessatu, probabilmente ùn hè micca u tempu ghjustu per dorme.

In ultimamente, tocca à voi di decide quandu hè u tempu di mette u vostru gattu fora di a so miseria. Sfurtunatamente, nimu pò piglià sta decisione difficiule per voi. Sì avete qualchì dubbiu o avete bisognu di cunsiglii, duvete cuntattà u vostru veterinariu è dumandà a so opinione è a so sperienza.

U mo gattu soffre quandu hè eutanasiatu?

U termu tecnicu per l'eutanasia hè eutanasia. A parolla vene da u grecu è significa qualcosa cum'è "morisce bè" (Eu = bonu, Thanatos = more). Tuttavia, parechji prupietari di animali anu sempre preoccupatu chì mette i so misgi à dorme pò esse micca "bonu" ma piuttostu doloroso. I terribili rumori di amici à quattru zampe chì sò torturati da spasmi è cunvulsioni in a so morte alimentanu sta preoccupazione. A torta ! Se un gattu hè eutanasiatu prufessiunale, ùn hà micca sperienze alcun dolore fisicu. Ùn sente micca l'iniziu di a so morte !

Eccu cumu funziona l'eutanasia di u gattu:

  • In fondu, l'animali sò eutanasiati cù un anesteticu.
  • Un cosiddettu narcoticu (barbiturate) hè sapientemente overdosed, vale à dì injected in u sangue in quantità "troppu grande".
  • U ghjattu hè prima sottumessu à un anesteticu prufondu per ch'ellu ùn si senti micca quandu l'effetti di l'overdose sò stati.
  • In l'anestesia prufonda, ferma di respira, u so core ùn batte più.

I misgi sò generalmente trattati cù un sedattivu, un sedativu chjamatu, o neuroleptic prima ch'elli sò veramente messi à dorme. Questa iniezione hè simplicemente datu in un musculu di u ghjattu è a causa di prima dorme. Solu quandu ella dorme bè, l'anesteticu attuale hè injectatu in u sangue. Questa "prucedura in dui passi" impedisce qualsiasi cumplicazioni o ritardi chì ponu accade durante l'iniezione in a vena.

Ancu s'è u ghjattu hè sottu anestesia prufonda, i so musculi ponu strincà o pò urinate o defecà quandu a morte si trova. Ciò chì pare horrible à l'osservatori ùn hè micca un signu di dolore o cuscenza da l'animali. Questi movimenti sò puramente meccanichi, simili à i riflessi - l'animali ùn l'eseguisce micca cunscientemente, ùn si senti micca o nutate nunda!

I misgi sentenu a fine chì si avvicina ?

I pruprietarii di gatti ùn anu micca bisognu di preoccupassi di ciò chì i misgi si sentenu fisicamente à u mumentu di a so morte. Inoltre, però, a quistione resta ciò chì u ghjattu si senti è sperienze "mentalmente" in i so ultimi ghjorni è ore. In a natura, l'animali spessu si ritiranu prima di more o si separanu da u so gruppu: anticipanu l'addiu imminente è istintivamente si preparanu per questu.

I misgi di casa spessu sentenu ancu chì u so tempu hè ghjuntu. Pienghjenu, ma ùn parenu micca a paura di a morte imminente. Micca u panicu è a paura di a morte, ma piuttostu a certezza chì u tempu hè ghjuntu pare chì furmassi i so sentimenti. Di solitu, hè più u dulore è l'ansietà di l'amatu chì provoca ansietà in u ghjattu.

Supporting the Cat in the Last Hours

I pruprietarii di gatti ponu sustene i so misgi in l'ultime ore. Ùn importa micca chì u ghjattu sente digià chì a morte s'avvicina o micca: se l'omu hà decisu di dorme u so ghjattu, senterà esattamente ciò chì sta decisione significa per ellu è attiva in ellu. Per quessa, mantene a calma quant'è pussibule è exude sicurità versu u vostru ghjattu.

Gesti bè intenzioni, cum'è pranzi particularmente gustosi, ore extra-longu è cunfortanti di cuddles, o conversazioni intensivi sò solu d'usu limitatu à i misgi perchè li trasmettenu chì qualcosa "malu" hè per succorsu. Nimu ùn pò o vi pruibisce di dulore - dopu à tuttu, a morte di un cumpagnu fidu hè estremamente dolorosa - ma per u vostru ghjattu, pruvate micca di fà sente a vostra propria disperazione è impotenza.

Preparate bè per l'eutanasia

Hè impurtante chì e circustanze esterne sò designati in tale manera chì u ghjattu hè risparmiatu un stress innecessariu è l'excitazione spaventosa in l'ultimi ore. Sè avete decisu di eutanasia, duvete cunsiderà i seguenti punti:

  • Avè una conversazione tranquilla cù u vostru veterinariu è uttene tutte l'infurmazioni chì avete bisognu.
  • Pregunte à u vostru veterinariu s'ellu hè pussibule per elli à fà una visita in casa è mette u vostru ghjattu à dorme in u so ambiente familiar.
  • Se u vostru ghjattu deve esse eutanasiatu in a pratica, avete definitu un appuntamentu speciale. Pone questu ghjustu à l'iniziu o à a fine di l'ora di cunsultazione per ùn avè micca aspittà longu in u caminu di a pratica.
  • Decide prima se vulete esse o micca cù u vostru ghjattu per l'ultimi minuti.
  • A decisione di questu spontaneamente à l'ultimu mumentu puderia sopravvive. L'inquietudine risultante puderia ancu esse trasmessa à u vostru ghjattu è diventà ancu un pesu per ella.
  • Cunsiderate dumandà à un omu amatu chì avete fiducia per aiutà vi à traversu u mumentu difficiule.

Chì aiuta cù u dulore?

Malgradu a certezza chì era a salvezza per u ghjattu, a so morte hè tuttu, ma faciule per u pruprietariu di superà. A perdita fa male, si piange è hè disperatu. Parolle di cunfortu cum'è "Era megliu cusì. Pensate à i boni tempi chì avete avutu inseme "sò spessu di pocu aiutu. Ognunu tratta a so tristezza in modu diversu. Per certi, aiuta à distractà, ma per altri, hè precisamente u cunfrontu intensivu cù u so dulore chì anu bisognu. In ultimamente, pò aiutà à cercà cunsulazione da altri amanti di l'animali chì ponu relatà è capisce ciò chì succede in voi da a so propria sperienza.

Puderà ancu aiutà à pensà à u tempu chì avete passatu cù u vostru ghjattu cun gratitùdine. Nantu à u fattu chì u vostru ghjattu hà avutu una bella vita è hà arricchitu u vostru. Inoltre, pudete sempre ricurdà chì voi, cum'è u pruprietariu, avete campatu à a vostra rispunsabilità versu u vostru gattu finu à a fine.

Chì succede à u gattu dopu esse messi à dorme ?

Ci hè basicamente duie opzioni in quantu à ciò chì succede à u vostru ghjattu dopu l'eutanasia:

  • Lasciate u vostru ghjattu mortu in manu di u veterinariu. Ellu cura ch'ella sia purtata in un stabilimentu chjamatu di eliminazione di carcasse d'animali. Quì u cadaveru hè riscaldatu è parti di questu pò esse più processatu.
  • Pigliate u vostru gattu in casa cun voi. In questu casu, però, hè u vostru duvere di intarrà u cadaveru in cunfurmità cù e regule legale o di avè intarratu in un cimiteru d'animali.

Discutete questu cù u vostru veterinariu prima di dorme. Se sceglite a seconda opzione, avete da preparà prima di mette à dorme.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *