in

Geckos nani: Pretty Terrarium Dwellers

I geckos nani sò l'animali principianti ideali per i principianti di terrarium è sò faciuli di mantene ancu cù poca sperienza. Ma hè ancu veru è chì geckos nani ci sò? Per creà un pocu di clarità, fighjemu u gecko nanu à capu giallu per esempiu.

Geckos nani - u reptile ideale per principianti?

"Lygodactylus" hè u nome currettu per u genus di geckos nanu, chì di sicuru appartene à a famiglia di gecko (Gekkonidae). Ci hè un totale di circa 60 spezie diverse, chì, sicondu a spezia, ponu ghjunghje à una lunghezza tutale di 4 à 9 cm. A maiò parte di i geckos nani sò in casa in Africa è Madagascar, ma ci sò ancu duie spezie in Sudamerica. Ci sò spezie notturne è diurne trà i geckos nani. Ma tutte e spezie anu a lamella adesiva tipica nantu à i puntelli è a parte sottu di a punta di a cuda, chì permettenu di marchjà nantu à superfici lisce - è ancu sopra.

In terraristiche, u preghjudiziu hè chì i geckos nani sò l'animali principianti ideali per i guardiani di terrarium, ma perchè hè cusì? Avemu cullatu i motivi: Per via di a so dimensione, necessitanu un spaziu pocu pocu è per quessa un terrariu chjucu. Ci sò ancu spezie diurni chì sò faciuli d'osservà. L'equipaggiu di terrarium ùn hè ancu micca un prublema particulari, perchè i geckos solu bisognu di piazze, opportunità di scalata è un clima adattatu. A dieta hè ancu micca cumplicata è hè principalmente ottenuta da insetti chjuchi è vivi. Infine, ma micca menu menu, i geckos nani sò generalmente cunsiderati cum'è rèttili robusti chì perdonanu un sbagliu è ùn mori micca subitu. Avemu avà aduprà l'esempiu di una spezia assai specifica di u gecko nanu per vede s'ellu tutti sti motivi sò veri.

U gecko nanu à testa gialla

Questa spezia di gecko, chì porta u nome latinu "Lygodactylus picturatus", hè unu di i geckos nani più famosi. In particulare in l'ultimi anni, i capi gialli (per via di u nome longu chì guardemu u nome) anu truvatu u so modu in i terrari domestici più è più. È micca per nunda: sò attrattivi in ​​culore, ponu esse facilmente osservati per via di a so attività di ghjornu è ùn sò micca cumplicati in quantu à i so bisogni.

I capi gialli venenu urigginariamenti da l'Africa orientale, induve campanu arboricolously. Questu significa chì campanu nantu à l'arburi. Ma postu chì sò assai adattabili, l'associazioni sò ancu osservati in savane spine è secche; apparisce in e intornu à e case ùn hè nunda di novu.

I Yellowheads campanu in generale in un gruppu di un masciu è parechje femine, chì pretendenu un machja, un arbulu o un troncu cum'è u so territoriu. I ghjovani animali sò cacciati da u "patronu" appena sò maturu sessuale.

Avà per l'aspettu di i geckos. I masci sò generalmente più grande di e femine è ponu ghjunghje à una lunghezza di circa 9 cm - a mità di quale hè custituita da a cuda. Mentre chì e femine cù u so culore di u corpu beige-grisgiu è i lochi più ligeri spargugliati offrenu una vista relativamente pocu spettaculare (culurata), i masci sò più conspicuous. U corpu quì hè culuratu blu-grisgiu è ancu coperto cù spots più chjaru è scuri. U puntu culminante, però, hè a testa gialla brillanti, chì hè incruciata da un mudellu di linea scura. Incidentally, i dui sessi ponu cambià u so culore à u marrone scuru si sentenu disturbati o avè una discussione cù un cunspecificu.

E cundizioni di l'alloghju

Hè megliu d'imite una bandage naturali quandu si mantene un terrariu, vale à dì mantene un masciu cù almenu una femina. Un appartamentu cumunu per l'omi funziona ancu s'ellu ci hè abbastanza spaziu dispunibule. Quandu si mantene dui animali, u terrariu deve esse digià dimensioni di 40 x 40 x 60 cm (L x W x H). L'altezza hè ligata à u fattu chì u gecko li piace à cullà è gode di e temperature più calde in i zoni più altu di u terrariu.

Incidentally, sta preferenza per l'arrampicata hè ancu di tendenza per a stallazione di u terrariu: Un muru di back in cork hè ideale quì, à quale pudete aghjunghje parechje rami. Quì a testa gialla trova abbastanza presa è opportunità di arrampicata. U tarrenu deve esse cupartu cù una mistura di sabbia è terra, chì pò ancu esse cumplementata parzialmente da muschi è foglie di quercia. Stu sustrato hà u vantaghju chì da una banda pò mantene bè l'umidità (bene per u clima in u terrariu) è da l'altra banda, offre pocu piazze per l'animali alimentari cum'è l'corteza o l'corteza.

Di sicuru, l'internu ùn hè micca cumpletu: u gecko nanu hà bisognu di zarci è e piante à foglie grande, cum'è Sanseveria. Incidentally, i pianti veri anu parechji vantaghji decisivi nantu à l'artificiali: Parvenu più belli, sò megliu per l'umidità in u terrariu, è serve ancu megliu cum'è un locu per ammuccià è cullà. U terrariu deve esse digià assai sopratuttu in modu chì hè adattatu per spezie.

Clima è illuminazione

Avà per u clima è a temperatura. Durante u ghjornu, a tampiratura deve esse trà 25 ° C è 32 ° C, a notte a temperatura pò falà à entre 18 ° C è 22 ° C. L'umidità deve esse trà 60 è 80%. Per questu per durà, hè cunsigliu di spruverà ligeramente l'internu di u terrariu cù l'acqua in a matina è a sera. Incidentally, i geckos piace ancu à liccà l'acqua da e foglie di a pianta, ma una tazza d'acqua o una fontana hè sempre bisognu di truvà per guarantisci l'approvvigionamentu regular d'acqua.

L'illuminazione ùn deve esse scurdata ancu. Siccomu l'animali sò esposti à alta intensità di luce in u salvaticu, questu deve esse ancu imitatu in u terrariu. Un tubu di luce di ghjornu è un locu chì furnisce u calore necessariu sò adattati per questu. A temperatura di 35 ° C deve esse righjuntu direttamente sottu à sta fonte di calore. U tempu di illuminazione cù UVA è UVB differisce secondu a stagione - basatu annantu à l'habitat naturali di l'Africa perchè quì solu duie stagioni per via di a vicinanza di l'equatore. Per quessa, u tempu di irradiazione deve esse circa dodici ore in l'estiu è solu 6 ore in l'invernu. Siccomu i geckos ponu ghjunghje quasi in ogni locu grazia à e so cumpetenze di scalata, l'elementi di illuminazione deve esse stallati fora di u terrariu. Ùn duvete micca brusgià e lamelle appiccicose nantu à u paralume caldu.

L'alimentazione

Avà venemu à u benessiri fisicu di a testa gialla. Hè per natura un stalker : si mette immobile per ore nantu à un ramu o foglia, finu à chì a preda li vene à a so portata ; poi reagisce cù a vitezza di u lampu. Vede assai bè cù i so ochji grossi è cusì ancu i picculi insetti o prede volanti ùn sò micca un prublema ancu da una distanza. Perchè a caccia per l'alimentu esige è l'incuraghjenu, duvete ancu alimentà l'alimentu vivu in u terrariu.

Siccomu i geckos ponu ingrassà assai rapidamente, avete da manghjà solu 2 à 3 volte à settimana. In principiu, tutti i picculi insetti chì ùn sò micca più grande di 1 cm sò adattati quì: grilli di casa, scarabeci di fagioli, cera moths, grasshoppers. Sempre chì a dimensione hè ghjustu, u gecko manghjarà tuttu ciò chì si mette in u so modu. Tuttavia, duvete assicurà chì avete abbastanza varietà. Sicondu l'illuminazione, avete da amministrari in ocasioni di calcium è altre vitamini polinizzandu l'animali di l'alimentazione per chì i bisogni nutrizionale di u reptile pò esse cumpletamente cuparti.

Cum'è un cambiamentu di benvenutu, u capu giallu pò avà ancu esse prupostu fruttu. I banane sopramature, u nettaru di fruttu è u porridge, senza zuccheri, sicuru, sò megliu quì. I frutti di passione è u pesche sò particularmente populari.

A nostra cunclusione

U picculu gecko hè un abitante di terrarium assai vivace è curiosu chì hè faciule d'osservà è mostra un cumpurtamentu interessante. Grazie à a so adattabilità, hè perdona di qualchi errore, per quessa sò ideali ancu per i principianti di terrarium. Tuttavia, duvete assicuratevi di cumprà a prole da un venditore di fiducia. I catture salvatichi sò esposti à un grande stress, cusì spessu si ammalanu. Inoltre, unu deve sustene a diversità naturali è a prutezzione di e spezie, per quessa, hè megliu insistà nantu à a prole.

Sè avete digià ammaistratu a cunniscenza basica di i rettili chjuchi è e cose basi di terraristiche, truverete un grande aghjuntu à u vostru terrariu in un gecko nanu à capu giallu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *