in

Dogue de Bordeaux: esigente ma leale

I mastiff di Bordeaux sò i cani di guardia classici di e case principesse di Francia, chì pareanu cunfusamente simili à l'antenatu cumunu di i cani cum'è mastiff, i packers di porcu. L'Esperienza hà dimustratu chì i passanti evitanu i cani impressiunanti è anu digià cumpiendu a so funzione di cani di prutezzione cù u so aspettu imponente. Ancu s'ellu mantene i cani adattati à a so spezia richiede assai, sò i cani di cumpagnie amatori.

Caratteristiche identificative di u Dogue de Bordeaux: Redheads Boxy

I mastini di Bordeaux sò larghi è forti in tutti i rispetti, ma micca esattamente sportivi. I masci righjunghjenu una altezza à u garrese di 60 à 68 centimetri, e femmine sò alte da 58 à 66 centimetri è ùn pesanu quasi mai menu di 50 kilogrammi (u pesu minimu per e femmine hè 45 kilogrammi). À i straneri, i cani grossi sò generalmente cum'è feroci è spaventosi, cum'è i cantoni di a so bocca sò sempre cadenti è parechji animali adulti anu ochji di culore ambra, ligeramente piercing.

Breve descrizzione di a razza da a testa à a coda

  • U capu putente di l'animali hè cupartu di plegamenti di pelle fini nantu à a fronte è intornu à i labbra. A struttura di l'ossu forte di i cani pò esse vistu da a forma di a testa, in particulare a frunti hè prominente. U musu hè tipicamente cortu è assai largu, è e mascelle sò visibilmente forti. Sicondu u standard di razza FCI per i cani, a circunferenza di a testa deve esse apprussimatamente uguale à l'altezza à u garbu.
  • U forte underbite hè tipicu per Dogue de Bordeaux: A fila più bassa di denti hè ghjustu davanti à l'incisivi superiori. I denti sò grossi, dritti in linea, è ligeramente curvati in l'internu. Quandu si vede da u latu, i labbra cadenti copre a mascella inferiore. U underbite è l'arrugati facilmente ricunnoscevuli nantu à a faccia, nantu à a frunti intornu à u musu, è nantu à a laringe dà i cani u so aspettu temibile.
  • In u passatu, l'arechje pieghevoli in altu era tagliate per enfatizà l'aspettu minaccioso di i cani. In Germania, a crudeltà à l'animali hè strettamente pruibita. Per ragioni di benessiri di l'animali, duvete assolutamente astentu da cumprà cani docked da l'esteru.
    L'ochji sò stati spalancati, riflettendu onestamente l'intenzioni di i cani di guardia parè. Ùn ci hè nisuna diviousness in a so spressione faciale. I culori di l'ochji scuri sò preferiti, ma l'occhi ambra è marroni chjaru sò ancu più cumuni.
  • U Dogue de Bordeaux hà un pettu assai forte è largu cù una grande circonferenza. L'intera zona di u pettu è l'spalla hè cuperta da a pelle libera chì ùn s'arruga micca quandu si stà. E spalle è i fianchi sò larghe è curtite. I gammi putenti sò cuparti di musculi grossi chì sò chjaramente definiti attraversu a pelle è u mantellu lisu.
  • A cuda hè pusata moderatamente alta è hè assai larga à a basa. Si restringe un pocu versu a punta. L'attraccatura hè ancu strettamente pruibita quì è pò esse una minaccia di vita per i cuccioli!

Monotonia in l'allevamentu: struttura di u mantellu è culori in Dogue de Bordeaux

I cani anu un mantellu curtu è lisu chì necessitanu pocu cura. I mastiff di Bordeaux sò stati allevati in un solu culore cù sfarenti sfumature di culore da quandu sò ghjunti in esistenza. A causa di a selezzione stretta, a salute generale di i cani hà deterioratu rapidamente in l'ultimi dui seculi. Ancu s'è l'allevatori chjamanu in ocasioni per rilassate e cundizioni di ripruduzzione o per incrociate cù razzi simili per aiutà i mastiff di Bordeaux à ricuperà, u standard di razza ristretta ferma in u locu per u mumentu:

  • U culore di basa hè sempre fawn, da a luce Isabelle à u mogany rossu.
  • A spugna di u nasu hè di solitu rossu, è neru in animali cù una mascara scura.
  • E maschere scure ùn deve micca copre tutta a faccia.
  • I marchi bianchi sò permessi solu nantu à u pettu è i pedi.

Origine di u Dogue de Bordeaux : Saupacker da l'ouest di a Francia

U chjamatu Saupacker in l'Europa principesca hè cunsideratu l'antenatu direttu di i cani Molosser d'oghje è mastiff-like. I mastiff di Bordeaux s'assumiglia à i cani forti di caccia è di macellazione ancu di più cà parenti vicinu, cum'è u Mastiff tedescu, u bulldog inglese o u Bullmastiff. Hè pussibule chì i mastiffi francesi sò stati creati da attraversà i packers di porcu cù u Mastiff inglese grande è menu aggressivu o Mastiff Tibetan. À u principiu, diversi tipi è grandezza sò stati allevati: In più di u Dogue de Bordeaux, i doguini più chjuchi sò ancu usati per a caccia, chì, cum'è u Dogue di Parigi è u Dogue di Toulouse, ùn esiste più oghje.

I compiti storichi di u Dogue de Bordeaux in un sguardu

  • Oghje, i cani servenu solu cum'è cumpagnie, guardiani è cani di prutezzione dopu à esse guasgi estinti durante a Siconda Guerra Munniali.
  • I mastini francesi anu tenutu l'animali per a macellazione in i macelli finu à u 19u seculu.
  • Cum'è i cani di caccia, sò stati utilizati per caccià è tumbà cinghiali, cervi, orsi è tassi.
  • Finu à u 19u seculu, e visite à Hetzgartens eranu un passatempi populari per i citadini europei. Il s'agissait d'arènes de combat d'animaux dans lesquelles les Molossies étaient utilisées pour les combats de chiens et pour chasser des prédateurs grossiers, parfois exotiques.
  • I cani di cummattimentu rumanu-grecu, chì sò ghjunti in l'Europa cintrali in u cursu di cunquiste rumane, appartenenu à l'antenati di i razzi europei di cumbattimentu di cani è di i porchi. Luttavanu in arene contr'à i gladiatori è l'animali o uccisu suldati nemici è cavalli in guerra.

Natura è Carattere: senza paura è ancu gentile

Dogue de Bordeaux guardà cuscenzamente u so territoriu è u so pacchettu. Si cumportanu in modu aggressivu solu quandu a situazione l'esige assolutamente è un attaccu deve esse respintu. I cani sò boni à evaluà e situazioni periculose è anu un umbrale altu - i cani più chjuchi, i zitelli è i passanti ùn anu nunda di teme da u Dogue di Bordeaux bè cumportatu. Si cumportanu cun considerazione versu i più chjuchi è solu trascuranu i fastidi.

Per ùn esse disturbatu da nunda

  • Dogue de Bordeaux hè assai paziente è ùn si arrabbia mai inutilmente.
  • Sò relativamente lenti è piace à esse pigri.
  • A causa di u musu accurtatu, sò affettati da a temperatura calda.
  • Ancu s'ellu spessu si alluntanassi da a furmazione, sò fideli è affidabili.
  • I cani di guardia sò assai alerta - raramente abbaia, ma piuttostu usanu a so massa di corpu per intimidà.
  • Sò equilibrati è, cù una bona socializazione, mantenenu i so nervi ancu in situazioni stressanti.
  • E persone stubborn ignoranu solu e misure educative cum'è avvisi forti o gesti dominanti da l'omu è l'animali. Puderanu solu cunvince per dà ordini cù rinfurzamentu pusitivu.

Dogue de Bordeaux interagisce cù e persone

Dogue de Bordeaux hà un vastu repertoriu di espressioni faciale è sò aperti nantu à e so emozioni. Sò riservati versu i straneri - i visitori di a casa sò cuntrollati cù cura prima di rilassate è dumandanu un pat. I cani sò assai affettuosi è volenu sempre chì u so patrone sia vicinu. A so attitudine altrimenti rilassata è sicura svanisce rapidamente quandu si lascia solu per longu periodi di tempu. Dopu una longa assenza, pudete truvà u caosu generale o mobili distrutti.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *