in

Profilo di razza Dogue de Bordeaux

U Dogue de Bordeaux hè un Molosser famosu da Francia. Oghje ùn serve micca solu cum'è un guardianu populari in a so patria. In u prufilu, avete infurmazione nantu à a storia, a mantene è a cura di i cani rilassati.

Storia di u Dogue de Bordeaux

Molossi pesanti è grossi sò stati truvati in Europa per millaie d'anni. Sò stati usati cum'è cani di guerra da l'antichità. In u 14u seculu, i Francesi anu utilizatu l'antenati di u mastiff di Bordeaux, i chjamati cani Alan, cum'è cani di caccia per i ghjoculi grossi è ben fortificati. U so travagliu era di catturà i cinghiali è di tene li finu à chì u cacciadore puderia tumbà l'animali cù una lancia.

Stu compitu hè ancu cascatu à i mastini di Bordeaux più tardi. Siccomu i cani puderanu ancu esse truvati cum'è guardiani per i macellari in Bordeaux, sò stati chjamati "Dogue de Bordeaux". A volte, i cani difensivi apparsu ancu in e lotte di cani. À quellu tempu, però, ùn eranu micca ingombranti, grandi è arrugatu cum'è oghje. U masciu "Bataille" esibitu da l'allevatori in Parigi in u 1883 avia una testa senza arrughe cù una maschera nera.

I tedeschi fundanu u primu Bordeaux Doggen Club in u 1908. In ogni casu, durante u cursu di e guerri mundiali, i cani quasi sparìu. Per rinviviscia a razza, i criatori cruciati in San Bernardu di i capelli corti. Sfortunatamente, dapoi l'anni 1960, i Great Danes sò diventati sempri più estremi è criati in un solu culore.

Stu sviluppu hà risultatu in una triste riduzione di l'expectativa di vita. Oghje, a ghjente usa i Great Danes principarmenti cum'è cani di guardia è prutezzione. L'urganisazione FCI li conta in u gruppu 2 "Pinscher è Schnauzer - Molossoid - Cani di montagna svizzeri" in a Sezione 2.1 "Cani simili à i cani".

Essenza è Carattere

A natura di un Dogue de Bordeaux pò esse descrittu megliu cù e parolle "calmu, rilassatu è onestu". Cum'è l'antichi cani di caccia, i Mastiffs Francesi anu ancu conservatu curaghju, stamina è forza. I cani anu un altu limitu di stimulu è l'agitazione hè cusì straniera per elli cum'è l'aggressione. Sò leali, amatori è dedicati à i so umani.

Sò pazienti cù i zitelli è l'abitudine à l'altri animali ùn hè micca un prublema. I guardiani cunfidenti in sè ùn sò ancu micca propensi à reagisce eccessivamente. In ogni casu, se sentenu u periculu per i so patroni o a so casa, a so natura calma pò cambià di colpu l'attitudine. Cù u so sensu fine, ponu facilmente distingue trà divertimentu è seriu. A volte sò repellenti è dominanti versu i cani strani.

L'apparizione di u Dogue de Bordeaux

U Dogue de Bordeaux hè un cane forte è musculoso cù una corporatura robusta è imponente. Un masciu cumplettamente cultivatu pò ghjunghje sin'à una altezza di 68 centimetri à u garrese è deve pisà almenu 50 kilogrammi. Bitches sò ligeramente più chjucu è più ligeri. I musculi gammi finiscinu in zampe putenti. U collu hè musculus è porta assai pelle solta.

A coda hè grossa è a punta deve ghjunghje à u garrettu. A testa hè quadrata cù un musu cortu è l'arechje chjuche. U plegamentu asimmetricu di u musu è i labbre solte sò caratteristiche. U mantellu cortu di u Great Dane hè magre è suave. Hè monocromaticu in tutti i sfumaturi di fawn da mogany à golden fawn à Isabell. Singuli spots bianchi nantu à l'estremità di i membri è nantu à u pettu sò permessi. Certi rapprisintanti di a razza anu ancu una maschera negra o marrone.

L'educazione di u cucciolo

A causa di a grandezza imponente è u pesu solu, una bona furmazione di u Dogue de Bordeaux hè essenziale. I cani ghjovani in particulare ùn ponu ancu cuntrullà a so forza è avete da guidà in a direzione ghjusta. Una bona relazione trà l'omu è u cane hè assai impurtante perchè i cani reagiscenu sensibilmente à a pressione è a durezza. Hè megliu esse educatu cun intelligenza è cunsistenza.

A chjave per u successu genitoriale hè a pacienza. I cani faciuli ùn mostranu micca assai entusiasmu per u travagliu è piace à pensà à novi cumandamenti. Visità una scola di cane hè cunsigliatu per a socializazione successu. Quì u cucciolo pò socialize cù altri cani. Inoltre, generalmente riceverete boni cunsiglii nantu à i genitori.

Attività cù u Dogue de Bordeaux

U Dogue de Bordeaux hè un cane faciule chì ùn deve micca impegnà in sport estremi per via di a so massa. Tuttavia, i camminati di ogni ghjornu à l'aria aperta li dannu un grande piacè. I cani fideli ùn tendenu micca à svià è ùn anu micca un stintu di caccia pronunzianu. I camini sò dunque pussibuli senza guinzaglio se permessi. Cum'è ogni ghjacaru, u grande danese faciule hà i so "cinqui minuti salvatichi". I cani lenti correnu in a forma più alta è rompanu in u circondu d'altu spiritu. Dopu, stanchi, tornanu à u so padrone o padrona per esse accattatu. A causa di a so dimensione enormosa è di a natura bulliosa, hè sensu di pensà à l'assicuranza di responsabilità per i cani in una prima fase.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *