in

I cani piacenu esse d'aiutu

Quale pruprietariu di u cane ùn cunnosci micca a situazione: Avete da lascià urgente è a chjave di a vittura ùn si pò micca ritruvà. Quandu u cumandamentu "ricerca" hè datu, u cane corre cun entusiasmo, ma sfurtunatamenti ùn ci mostra micca induve hè a chjave. Invece, riceve u so ghjoculu. Perfettu! U cane pensa solu à sè stessu è ùn ci vole micca aiutà à tuttu ?

« À u cuntrariu ! I cani sò assai motivati ​​à aiutà noi l'omu. Ùn dumandanu mancu una ricumpensa per questu. Avemu da chjarificà à elli ciò chì vulemu da elli ", dice u biologu è u scientist Dr Juliane Brewer da l'Università di Jena.

Motivatu ancu senza furmazione

Sure - pudete furmà i cani per circà è indicà un articulu specificu. In ogni casu, Juliane Bräuer è a so squadra vulianu sapè s'ellu i cani sanu quandu avemu bisognu di aiutu ancu senza furmazione, s'ellu ci danu questu unselfishly, è in quali cundizioni questu hè u casu.

Per scopre, i scientisti anu invitatu candidati di teste à quattru zampe senza furmazione à un studiu à l'Istitutu Max Planck per l'Antropologia Evolutiva in Leipzig. Per i testi, i circadori pusonu una chjave in una stanza daretu à una porta di Plexiglas chì puderia esse apertu cù un interruttore. A chjave era visibile à i cani.

I cani piace à esse cooperative

Hè risultatu chì i cani eranu assai motivati ​​​​per aiutà l'omu. In ogni casu, dependevanu di indizi di cumu si puderanu fà questu: se l'omu si pusò è leghje u ghjurnale, u cane ùn era più interessatu ancu à a chjave. In ogni casu, se l'omu hà dimustratu interessu in a porta è a chjave, i cani anu truvatu un modu per apre u cambiamentu di a porta. Questu hà travagliatu solu s'ellu a ghjente si cumportanu cum'è naturali pussibule.

I cani dimustranu stu cumpurtamentu utile parechje volte, ancu senza riceve una ricumpensa per questu - sia in forma di alimentazione o in forma di lode. I scientisti cuncludi da i risultati di a prova chì i cani volenu aiutà e persone. Ma l'avete capitu solu s'ellu furnimu infurmazioni pertinenti.

Ma perchè i cani sò cusì utili? "Hè prubabile chì durante a domesticazione, u cumportamentu cooperativu hè diventatu un vantaghju, è i cani utili eranu preferiti", dice u duttore Brewer.

Per via, l'amici di quattru zampe cù un "piacerà" particularmente pronunzianu, vale à dì a necessità di piacè "a so" ghjente, sò cani di famiglia estremamente populari oghje o sò spessu usati cum'è cani di salvezza è assistenza. Sò assai attenti à "i so" populu è cuncederanu tutti i so desideri - s'ellu sapianu cumu.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *