in

Cani in Winter: 10 Cunsiglii più impurtanti

Micca solu a ghjente hà da aghjustà à a stagione fredda, i cani ancu  - in particulare i cani di cità o esemplari chì sò particularmente sensibili à u friddu  - di solitu bisognu di più cura è attenzione in l'invernu. Per assicurà chì u vostru ghjacaru passa per l'invernu sanu, l'Associazione Veterinaria Federale hà riassuntu e dumande più impurtanti nantu à i cani in l'invernu.

U mo cane pò piglià un friddu?

Drafts o stendu nantu à i petri friddi o in un ambiente friddu pò ancu purtà à malatie cum'è infizzioni di a vejiga o un debilitatu di u sistema immune in i cani. Questu pò prumove l'infezzione di e vie respiratorie perchè i virus o battìri sò allora più faciuli. U trattamentu miratu di l'animali malati da u veterinariu pò esse necessariu. Quandu a tampiratura hè sottu à cero, i seguenti s'applicanu: mantene a mossa cusì chì u cane ùn diventa micca ipotermicu o catturà un friddu. Dopu un caminu in u clima friddu è umitu, hè una bona idea di dà à u vostru cane una bona tovagliola è lasciate in un locu caldu per asciucà.

Cumu sapè se u mo cane hè friddu?

Se u ghjacaru ùn tollerà micca bè u friddu è si senti malatu, si tremula, si mette a coda, cammina inturniatu, è di solitu ancu più lentamente. I cani - soprattuttu quelli chì anu mantellu curtu è senza mantellu - ponu diventà rapidamente friddi è ipotermichi si ùn si movenu micca. Quandu hè veramente friddu, un cane ùn deve micca aspittà in ogni locu per troppu longu - sia in una vittura senza riscaldamentu o in un pianu friddu davanti à u supermercatu.

Hè necessariu un mantellu di cane in l'invernu?

I cani sani di solitu ùn hè micca bisognu di un mantellu o un maglione per caminari fora in l'invernu. Ogni forma di vestiti hè piuttostu irritante per i cani, pò ancu restringe a libertà di muvimentu. Per l'animali vechji o malati, razze cù una pelliccia corta è senza undercoat, un mantellu di cane pò esse utile in casi eccezziunali.

Quandu compra, duvete attentu à u materiale ligeru, amichevule à a pelle è respirabile. A lana o u cuttuni ùn hè micca idrorepellente è per quessa ùn hè micca adattatu. Quandu sceglite un mantellu di cane adattatu, u più l'impurtante hè l'adattazione è micca a marca. U mantellu di u cane deve esse adattatu bè è ùn deve micca cunstrittu alcuna parte di u corpu o strofinate à a pelle. Ma ùn deve esse micca troppu largu, perchè tandu ùn si scaldarà micca abbastanza o u cane s'impaccarà in oggetti o arbusti. In ghiacciate severi, hè generalmente cunsigliatu per mantene e camminate più brevi è per assicurà chì u cane hè sempre in muvimentu. In ogni casu, i cani tremuli appartenenu à u calore.

I cani duveranu portà i scarpi di cani (stivaletti) in neve è ghiaccio?

A zampa di u cane hè abbastanza robusta per natura, ma i pads di certi cani sò sensittivi è dolci. I cuntrolli regulari sò impurtanti. Per i cani cù pads molli o cracked, pò esse sensu di mette bottini nantu à l'animali quandu ci hè ghiaccio è neve in a cità. Quessi pruteghja contra u ghjacciu è u sali di strada.

U ghjacaru hà bisognu di cura speciale di a zampa in l'invernu?

U prublema principali in l'invernu hè sale di strada. Salt hè soprattuttu un prublema cù bunioni secchi è cracked perchè pò entra in i cracke è causanu dolore. Inoltre, i pads sensittivi sò spessu licked off intensively after a walk, chì à u turnu pò purtà à prublemi di stomacu. Duvete dunque strofinate e zampe di u cane cù grassu di mungitura o vaselina prima di andà à spassighjate è sciacquate bè i residui cù acqua calda in casa. Parechji cani sò riluttanti à avè i so pads tuccati, chì facenu strofina in difficultà. A furmazione nantu à questu pò esse utile per chì e boli è i zoni pilosi in trà pò esse trattati prima di u caminu.

Chì aghju da cunsiderà dopu a caminata in l'invernu?

Un "bagnu di pedi" per u cane dopu à a caminata hè abbastanza per lavà u salinu. Dopu, i boli devenu esse strufinati novu cù unguentu grassu. Sì i pads sò dolorosamente irritati da u sali, u cane liccarà l'area eccessivamente, favurendu più irritazione è inflammazioni. Inoltre, piglia più sali, chì pò purtà à irritazione gastrointestinali. Per impediscenu a furmazione di ghiaccio troppu trà i pads, i capelli ponu esse scurciati quì.

U tempu umitu hè particularmente periculosu in l'invernu?

Un cane umitu deve esse seccu in l'inguernu è poi tenutu in casa in un locu cálido, seccu, senza correnti finu à seccu. I cani umidi ùn deve micca stendu nantu à superfici friddi cum'è petra o tile, perchè questu pò prumove a inflamazioni di i pulmoni o a vejiga.

Andate à spassighjà in u bughju?

In u bughju, e persone è l'animali duveranu portà riflettori visibili per chì i cunduttori ponu vede è mantene a so distanza. Collari riflettenti, collari light-up, o riflettori clickable sò una opzione, è un arnesi pienu cù riflettori hè un altru. I riflettori lampanti sò piuttostu irritanti per i cani è ponu ancu purtà à prublemi di cumunicazione cù l'altri. Hè dunque megliu caccià l'equipaggiu di sicurità quandu ghjucate cù altri cani o in spazii aperti è prutetti. 

Aghju da nutriscia u mo cane in modu diversu in l'invernu?

I cani chì passanu a maiò parte di u so tempu fora usanu più energia per mantene u calore in l'invernu. Per tali animali, u rapportu di l'alimentazione è a qualità deve esse diffirenti è più altu in l'invernu cà in l'estiu. Per a maiò parte di i cani di famiglia o di i cani di casa, u friddu ùn hà micca un rolu in a so dieta perchè sò solu fora per un tempu limitatu.

Ma attenti: ancu i cani cù fur corta è senza undercoat necessanu più energia in l'invernu per regulà u so equilibriu di u calore. Questu pò ancu applicà à l'animali shorn (dopu à una operazione o esame ultrasound) o animali malati. Dumandate à u vostru veterinariu specificamente nantu à questu.

U mo cane pò manghjà neve?

A maiò parte di i cani amate à scherzà in a neve, è parechji piace ancu di manghjà a neve, ma micca u stomacu di ogni cane pò manighjà l'alimentariu di ghiaccio. I cani sensittivi chì manghjanu neve ponu facilmente un stomacu disgraziatu, cramps addominali, o gastritis di neve cù diarrea sanguinosa è vomitu. Se u sali di strada hè ancu aghjuntu à a neve, pò causà irritazione seria è danni à u stomacu di u cane. Hè megliu s'ellu offre u vostru cane abbastanza acqua prima di a caminata invernale per ùn avè micca troppu sete fora. Avete ancu astentu di lancià bolle di neve à u vostru cane. Hè divertitu, ma solu incuraghjite à manghjà neve.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *