in

I cani aiutanu cù a dislessia

Dapoi anni, u studiu PISA hà furnitu figuri pocu inspiratori nantu à e cumpetenze di lettura di i studienti di lingua tedesca. Circa 20 per centu di i ghjovani in Austria anu difficultà à leghje. Una debulezza chì hè duvuta, frà altre cose, à una mancanza di motivazione, una mancanza di sensu di realizazione, è una mancanza di stimulazione emotiva è suciale. A paura è a vergogna ghjucanu ancu un rolu.

Educatori furmati apposta anu sappiutu osservà in a vita di a scola di ogni ghjornu per anni chì i cani anu una influenza pusitiva in u cumpurtamentu di l'apprendimentu di i zitelli. L'usu di i cani in l'aula hè diffusa, soprattuttu in i Stati Uniti. Avà hè statu ancu pussibule di pruvà in un primu studiu pilotu chì a prumuzione di lettura assistita da cani hè efficace, informa u Gruppu di Ricerca per Animali in Società.

Per parechji anni, i prufessori impegnati anu purtatu i so cani à a classa per prumove e cumpetenze cum'è a considerazione, l'attenzione è a motivazione in i zitelli. Un cuncettu educativu attualmente successu hè l'usu di l'animali cum'è i chjamati cani di lettura. Un studiente leghje à u cane addestratu in modu adattatu cum'è parte di una lezioni di rimediu.

Un studiu pilotu cuntrullatu à l'Università di Flensburg in Germania hà avà dimustratu chì tali esercizii migliurà a capacità di lettura. L'insegnante di educazione speciale Meike Heyer hà divisu 16 studenti di terzu gradu in quattru gruppi. Tutti i studienti anu ricivutu lezioni di supportu di lettura settimanale nantu à 14 settimane: dui gruppi anu travagliatu cù un cane veru, è dui gruppi di cuntrollu cù un cane di peluche. Prima, durante è dopu a lezioni di rimediu, u rendiment di lettura, a motivazione di lettura è l'atmosfera di apprendimentu sò stati registrati cù testi standardizati.

"U nostru studiu mostra chì l'usu di un cane migliurà a prestazione di lettura significativamente più di un supportu conceptualmente identicu cù un cane di peluche", dice Heyer. "Una di e ragioni di questu hè chì a prisenza di l'animali migliurà a motivazione, l'autoconcepimentu è l'emozioni di i studienti, ma ancu u clima di apprendimentu".

Un cane si rilassa è motiva, sente è ùn critica micca. I terapeuti d'animali anu ancu travagliatu cù sta cunniscenza per qualchì tempu. I zitelli cù disabilità di lettura o prublemi di apprendimentu diventanu più cunfidenti cù i cani, perdenu e so paure è l'inhibizioni di leghje, è scopre a gioia di i libri.

Un altru effettu pusitivu di a prumuzione di lettura cù un cane: I gruppi di cuntrollu anu ancu pussutu migliurà e so cumpetenze di lettura per mezu di a prumuzione cù u cane di peluche. Duranti e vacanze d'estate, però, i migliuramenti ottenuti in u gruppu di cuntrollu diminuinu. I guadagni di apprendimentu di i studienti assistiti da i cani, invece, sò stati stabili.

Un prerequisite per u successu di a pedagogia assistita da i cani hè una furmazione ben fundata di a squadra di u cane umanu è ancu un usu di u cane amichevule per l'animali. U ghjacaru ùn hà micca bisognu di furmazione speciale, solu deve esse resistente à l'estressi, piace à i zitelli è pacificu.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *