in

I cani aiutanu l'anziani à stà attivu

Sicondu un studiu publicatu di pocu tempu, pussede un cane aumenta a probabilità di l'adulti anziani di rispettà u livellu di attività fisica cunsigliatu da l'Organizazione Mondiale di a Salute. L'attività fisica hè cunnisciuta per riduce u risicu di malatie cardiache, infartu, parechji tipi di cancru è di depressione. Stu studiu hè più una prova chì pussede un cane pò cuntribuisce à mantene a salute ancu à una età avanzata.

A caminata moderata di ogni ghjornu ti mantene in forma

"Sapemu tutti chì rallentemu un pocu cum'è l'età", dice u prufessore di prughjettu Daniel Mills. "Stendu attivu, pudemu migliurà a nostra salute è altri aspetti di a nostra qualità di vita. I fatturi chì portanu à un livellu più grande di attività fisica in l'adulti ùn sò micca particularmente definiti. Vulemu sapè se pussede un cane puderia potenzialmente migliurà u statu di salute di l'adulti anziani ponu migliurà aumentendu i livelli di attività ".

U studiu di l'Università di Lincoln è Glasgow Caledonian University hè statu realizatu in cullaburazione cù u Waltham Center for Pet Nutrition. Per a prima volta, i circadori anu utilizatu un metru d'attività per cullà e dati di l'attività oggettiva da i participanti di studiu cù è senza un cane.

"Si vede chì i pruprietarii di cani camminà più di 20 minuti più à ghjornu, è quellu caminu extra hè à un ritmu moderatu ", disse Dr Philippa Dall, Direttore di Ricerca. "Per stà in bona salute, l'OMS ricumanda un minimu di 150 minuti di attività fisica moderata à vigorosa à settimana. Più di una settimana, quelli 20 minuti extra di marchjà ogni ghjornu pò esse da ellu stessu abbastanza per scuntrà questi obiettivi. I nostri risultati mostranu una mellura significativa in quantu à l'attività fisica da caminari u cane ".

U cane cum'è motivatore

"U studiu mostra chì a pruprietà di i cani pò ghjucà un rolu impurtante in motivà l'adulti anziani à caminari. Avemu trovu un modu obiettivu per misurà l'attività chì hà travagliatu assai bè. Hè ricumandemu chì e ricerche future in questa zona includenu a pruprietà di i cani è a caminata di i cani cum'è aspetti impurtanti ", spiega Nancy Gee, coautore di u studiu. "Ancu se a pruprietà di i cani ùn hè micca u focu di questu, puderia esse un fattore impurtante chì ùn deve esse ignoratu".

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *