in

I cani sò boni per tutti

U 10 d'ottobre hè u ghjornu mundiale di i cani. Ciò chì i pruprietarii di cani sanu da a so propria sperienza hè statu ancu cunfirmatu scientificamente in parechji casi: i cani sò boni per tutti! E quelli chì anu un ghjacaru ùn saranu micca sorpresi da i risultati di numerosi studii: i patroni di cani ùn sò micca solu fisicamente più fitti è più sani - sempre chì piglianu ancu u so cane regularmente elli stessi - facenu ancu qualcosa per a so salute mentale cù u cane.

"Patting un cane aumenta a liberazione di l'hormone oxytocin", dice u psicologu Dr Andrea Beetz. "A scienza assume attualmente chì questa hormona prumove i cuntatti suciali, a fiducia, l'attaccamentu, a regenerazione è u benessere, è ancu riduce l'ansietà, a depressione è u stress".

Uni pochi esempi illustranu cumu i cani sustenenu a nostra salvezza: Perchè i cani prumove u cuntattu interpersonale, ponu prevene i prublemi psicologichi chì nascenu da a sulitudine è l'isolamentu.

L'amici di quattru zampe ponu ancu aiutà à affruntà i prublemi psicologichi. As cani di terapia, ponu rompe u ghjacciu trà psicoterapeuta è paziente, prumove a fiducia in i terapisti umani è cusì accelerà u successu di a terapia. Inoltre, u cuntattu fisicu cù i cani reduce l'hormone di stress è l'ansietà per u paci è crea un sensu di sicurità. Questu hè significativu perchè u cervellu ùn hè micca capaci di amparà quandu si tratta di ansietà è stress. U traumu è i prublemi ponu esse ricercati è travagliatu solu in dettagliu se u paci si senti sicuru.

I servizii di visita cù i cani in ospedali, cliniche di riabilitazione è case di anziani aiutanu i pazienti à avè più voglia di vita. I cani attivanu è motivanu à esercitassi è cuntattate cù altre persone.

Se cunsiderà i numerosi effetti pusitivi chì i cani anu nantu à a psique umana, hè logicu chì u 10 d'ottobre ùn hè micca solu u ghjornu mundiale di u cane, ma ancu u ghjornu di a salute mentale.

Inoltre, i cani facenu un travagliu preziosu per noi umani in numerosi altri spazii: Cum'è cani guida o cani d'assistenza, aiutanu à e persone cù disabilità per affruntà a so vita di ogni ghjornu. Sò ancu usati cum'è cani di ricerca, cani di guardia, cani di dogana, è cani d'alerta di diabetici o epilessia. È questi sò solu uni pochi di esempi. Motivi abbastanza per dedicà un ghjornu speciale à "u megliu amicu di l'omu".

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *