in

I cani è e persone in a vita di ogni ghjornu: cumu per evità u periculu

Ci hè assai incertezza quandu si tratta di cani - trà i patroni è u restu di a pupulazione. Ùn hè maravigghiusu, postu chì ci hè una nova notizia di l'orrore quasi ogni ghjornu, sia incidenti di morsi di cani o annunzii di una "azzione sharp" contr'à i pruprietarii di i chjamati cani listati. In a cunfusione generale, l'urganizazione di prutezzione di l'animali Quattru Zampe avà mostra ciò chì hè impurtante quandu si tratta di cani in modu sicuru. Inseme cù l'addestratore di cani qualificatu in u benessiri di l'animali è u biologu comportamentale Ursula Aigner, chì hè ancu un esaminatore per a licenza di cane di Vienna, l'attivisti di i diritti di l'animali dà cunsiglii simplici ma utili per evità megliu i periculi in a vita di ogni ghjornu.

Cunsigliu 1: furmazione di muschiu

A basa per una gestione efficace di u cumpurtamentu hè sempre furmazione orientata à ricumpensa. L'addestramentu adattatu di u musu hè assai impurtante, soprattuttu da quandu l'intruduzioni di u musu obligatoriu per i cani chjamati listati in Vienna. "Molti cani si sentenu insicuri o limitati da u musu chì portanu. Solu ùn sò micca abituati à sente u musu nantu à a so faccia. Quì hè particularmente impurtante per praticà à portà u musu cù lode è ricumpensa alimentaria per chì u cane si senti cusì còmode. Cù furmazione pusitiva, u cane pò amparà chì e cose piacevuli ponu ancu esse assuciati cun ellu. Questu hè bisognu di un pocu di pacienza è di cumpetenza (per esempiu, mette i dolci attraversu u musu) ma hè assai impurtante per fà u cane fundamentalmente rilassatu in i spazii publichi per guidà.

Tip 2: Camminata proattiva: "salvate" i cani da situazioni stressanti

Cosa possu fà se u mo cane abbaia o reagisce eccitato o ancu aggressivu quandu si scontra cù altri cani o persone? "Ùn aghju micca à mette u mo cane in ogni scontru. Per esempiu, possu cambia u latu di a strada in tempu bonu quandu Vecu un altru cane chì vene versu mè ", spiega Ursula Aigner. Hè impurtante di alluntanassi tranquillamente è tranquillamente in u tempu bonu, per lode è ricumpinsà u cane. Incidentally, questu funziona ancu maravigliosamente in situazioni di cunflittu classicu, cum'è quandu i cani scontranu ciclisti, joggers, etc.: I cani avvisanu chì u so umanu evita situazioni eccessivi cun elli è cusì li dà a sicurità. Hè cusì ch'elli amparanu à fidà di e decisioni di i so patroni. Questu reduce u stress in tali scontri cù u tempu - per i cani è l'omu.

Tip 3: "Split" hè a parolla magica

Sì dui cani o persone sò troppu vicinu, puderia creà un cunflittu da u puntu di vista di u cane. Per evitari, certi cani pruvate à "split", vale à dì per stà trà i cani è e persone. Sapemu chì da l'abbracci da e persone induve i cani saltanu trà: Avemu spessu malinterpretatu questu cum'è "gelosia" o ancu "dominanza". In verità, anu tentativu spontaneamente di risolve un cunflittu percepitu.

Impurtante per a furmazione hè: Puderaghju ancu aduprà a splitting well as a dog owner. "Se vecu una situazione potenzialmente stressante per u mo cane, possu guidà u mo cane fora di manera tale chì, in fine, stanu trà elli per aiutà", spiega Ursula Aigner. "Fendu cusì, aghju digià cuntribuitu assai à a suluzione, è u cane ùn si senti più cusì rispunsevule". Questu pò esse usatu in parechje situazione di ogni ghjornu, per esempiu in u trasportu publicu: u pruprietariu si mette in un angulu tranquillu trà u cane è u restu di i passageri per pudè fà a situazione più còmoda per l'animali.

Tip 4: Ricunnosce i signali calmanti di u cane

Una volta è una volta, succede chì i pruprietarii simpricimenti ùn cunnosci micca i bisogni di i so cani. Inoltre, ùn capiscenu micca u cumpurtamentu caninu. "Un cane cumunicà constantemente per mezu di a so lingua di corpu. Se possu leghje u cumpurtamentu espressivu di u cane, possu ancu dì quandu hè stressatu. Quessi sò inizialmente "soft" signali calmante cum'è alluntanà a testa, leccate e labbra, pruvà à evitari qualcosa, è ancu congelate. S'è no ignoremu sti signali, allora i signali "forti" cum'è u grugnimentu, u puckering di e labbre è infine snapping o ancu muzzicà venenu prima. Hè impurtante di sapè: possu prevene i segnali forti ascultendu quelli tranquilli ", spiega Ursula Aigner.

Listi di razza dà a stampa sbagliata

"L'aggressività ùn hè micca una caratteristica di un specificu razza di cane ", spiega Aigner. Un cane si cumporta solu in una cumminazione cù l'influenzi ambientali individuali - spessu cum'è frustrazione, timore o reazione di dolore versu e persone, per esempiu. A rispunsabilità per un cumpurtamentu armoniu è pocu cunflittu hè dunque chjaramente à l'essere umanu da u principiu.

Per quessa, a classificazione in i cani di lista hà pocu sensu - ancu s'ellu hè a realità legale in Vienna. Dopu tuttu, sta classificazione trasmette un "cane bonu - cane cattivu" imagine chì ùn currisponde micca à a realità. Ursula Aigner dice in poche parole: "A manipolazione impropria pò purtà à un cumpurtamentu inusual o ancu problematicu in ogni cane. U prublema cù i cani malamenti socializzati è i cani cù prublemi di cumportamentu hè quasi sempre à l'altru finale di a correa ".

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *