in

Lezione di conversazione di cani: Chì ci dicenu i segnali calmanti?

Fighjendu à u latu, sniffing a terra, o lampendu l'ochji - tutti sti cumpurtamenti sò trà i ghjacarui segnali calmanti. Quessi servenu per scaccià u cunflittu è alleviate a tensione è sò un impurtante parte di a lingua canina. Interpretatu currettamente, dicenu à a ghjente assai di u statu di mente di u so cane.

"I cani utilizanu segnali calmanti per pruvà à disattivà certe situazioni, per risolve l'argumenti, o per calmà," spiega Erika Müller, presidente di u gruppu d'interessu per e scole di cani indipendenti. "I cani anu un vastu repertoriu di signali calmante". Licking u nasu o flattening the earch, per esempiu, sò spessu osservati. Tuttavia, parechji cani giranu ancu a testa à u latu o rallentà i so movimenti.

I signali di pacificazione serve principarmenti per cumunicà cù cunspecifici. I cani si facenu sapè quandu qualcosa li disturba, o quand'elli notanu chì un altru cane hè sconvoltu. S'appaciscenu elli stessi è i so contraparti. "Per quessa, i pruprietarii di cani duveranu dà à i so animali abbastanza spaziu nantu à i camini per mustrà questi signali è riceve da altri cani", dice Müller.

I signali calmanti sò ancu impurtanti fonti d'infurmazioni in a cumunicazione trà l'omu è i cani: "L'animali mostranu quandu sò scomodi cù qualcosa s'ellu ùn sò micca sicuri o preoccupati", dice Müller. Per esempiu, i maestri o i padroni amparanu micca à cuddà u so cane cusì strettu, micca à fighjulà drittu in faccia, o à pocu à pocu lascià a furmazione in u campu di furmazione di cane.

Se guardate u vostru cane cun cura, pudete vede rapidamente quale signali manda è ciò chì significa per quessa. In questu modu, l'amicu di quattru zampe ùn solu si senti megliu capitu, ma a relazione umana-cane pò ancu approfondisce.

Segnali di rassicurazione impurtanti sò:

  • Alluntanendu u corpu: Quandu un cane gira u so latu, u spinu, o u quartu posteriore versu u so avversu, questu hè un signalu assai forte di calmu è rassicurazione. Hè ancu spessu mostratu quandu qualchissia apparisce di colpu o si avvicina à u cane troppu rapidamente.
  • Pigliate una curva: I cani cunzidenu "rude" o minaccia di avvicinà una persona o un cane stranu in modu direttu. I cani chì volenu evità l'argumenti si avvicinaranu dunque à un umanu o un altru cane in un arcu. Stu cumpurtamentu hè qualchì volta interpretatu cum'è disubbidienti - è dunque completamente sbagliatu.
  • Fighjendu luntanu è lampendu: I cani trovanu aggressivu è minacciatu di fighjà direttamente in l'ochji di qualcunu. U cane, vultendu è lampendu, vole evità u cunflittu.
  • sbadigliando: Un cane chì guarda luntanu è sbadiglia ùn hè micca necessariamente stancu. Piuttostu, sbadigliatu hè un signu di calmà l'altra persona.
  • Leccare u nasu: Quandu un cane cumencia à laccà u musu cù a so lingua, hè cumunicatu chì hè piuttostu incunificatu in una situazione. 
  • Leccare a ghjente: I cani chjuchi praticaranu freneticamente à leccare e persone quandu sò stati pigliati contru à a so vuluntà. A ghjente spessu interpreta stu cumpurtamentu cum'è un gestu di gioia è affettu. Piuttostu, leccallu pò significà: per piacè lasciami falà!
  • Sniffing di terra: nterra sniffing hè ancu spessu usatu da i cani per difuse una situazione incòmoda è sprime a vergogna.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *