in

U cane rifiuta l'alimentu ma manghja i dolci: 5 cause

A perdita di l'appetite in i cani hè abbastanza rara. Tuttavia, ci ponu esse mutivi assai innocu se l'amicu à quattru zampe sguassate solu parzialmente a so ciotola o ancu ignora.

Questu articulu nantu à l'abitudini alimentari spiega cumu pudete ghjunghje à u fondu di a riluttanza di u vostru cane à manghjà è chì trucchi pudete aduprà per rinvià u vostru cane à l'abitudini alimentari normali.

In poche parole: Quandu u cane ricusa u so alimentu - ma manghja tratta

Se un cane ùn vole più manghjà i so manciari, i motivi sò generalmente innocu. Soprattuttu s'ellu accetta sempre tratta senza esitazione, a furmazione sbagliata hè di solitu u prublema. Definitivamente duvete correggerà questu.

Inoltre, u stress, l'overfeeding, o u mal di denti pò ancu purtà à u vostru cane à ricusà l'alimentariu.

Pudete amparà cumu furmà u vostru ghjacaru currettamente da u principiu è ciò chì pudete fà se l'errore di furmazione si insinuanu, fighjendu un ochju à a Bibbia di furmazione di cani.

Hè per quessa chì u vostru cane ricusa u so manghjà

A maiò parte di i pruprietarii di cani si lamentanu più di a gola di u so cane cà u cuntrariu. Ma a mancanza d'appetite hà sempre una causa, chì pò esse in i sbagli in a vostra furmazione o in a vostra salute.

Bonu per sapè:

Ùn vi ne fate micca: un cane sanu pò facilmente passà parechji ghjorni senza manghjà. Allora s'è vo avete furmatu contru à una persona francamente stubborn, ùn pigliaranu micca danni.

Cumportamentu addestratu

Cum'è spessu u casu, u prublema si trova più cù e duie gambe chì l'estremità di quattru zampe di u leash.

Simu sinceri: Noi umani preferimu ancu i dolci à a zuppa di patate. Perchè u vostru cane deve esse diversu?

Ci hè ancu "mangiatori di piacè" trà i cani chì ùn sò micca soddisfatti di l'alimentu ordinariu, mediu è preferite manghjà l'arechje di cunigliu, cubi di rini di cavallu, o biscotti di cane.

Per una banda, rispundenu assai bè à i premii alimentarii in furmazione, ma cù abbastanza fiducia in sè stessu ponu ancu cumincià à diventà esigenti. Allora vedenu l'alimentu in a tazza di l'alimentariu più cum'è un suministru chì anu in ogni modu è chì manghjanu quandu i tempi sò mali.

Stu cumpurtamentu hè incuraghjitu da u fattu chì ancu generosamente ricumpinsate u successu cù i morsi di furmazione. Inoltre, satura u cane, perchè ancu i cani di menu risorse ùn anu più fame dopu à sessioni di furmazione più grande.

Ma i tratti sò sempre bè: dopu à tuttu, noi, l'omu, di solitu avemu un dessert in u nostru stomacu.

Un prublema simili nasce quandu un cane principia à manghjà di novu dopu un periodu di mancanza d'appetite. S'ellu nota chì u maestru è a padrona reagiscenu cù entusiasmu fora di sollievu, pò allargà a cattiva alimentazione per mantene l'attenzione.

Uncertainty

Micca tutti i cani sò un capu, ma certi si trovanu cusì bassu nantu à l'ordine di pecking chì ùn osanu manghjà finu à chì sò sicuri chì tutti l'altri sò finiti.

U fenomenu "Ùn possu micca s'è vo circate" ùn solu porta à prublemi di nutrimentu cun elli, ma ancu causa assai stress.

Alimentazione sbagliata o quantità sbagliata di alimentazione

L'overfeeding pò ancu risultatu da l'alimentazione di a quantità sbagliata di l'alimentariu. Quandu i cani anu più vechje, ùn volenu più è anu bisognu di manghjà quant'è quandu eranu ghjovani. Ancu i divani pigri ùn anu micca bisognu di a quantità di cibo chì un campionu di agilità hà bisognu, è a parte di un pastore tedescu pò alimentà un Chihuaha per parechji ghjorni.

Inoltre, micca tutti i cani piacenu tutti i sapori. Ancu s'ellu piacenu manghjendu excrementi di cunigliu, resti muffa di ratu o cose micca identificabili da i arbusti, ponu truvà carotte, reni o certi grani inedible.

Calchì volta hè solu a coherenza chì li mette fora. Questu hè spessu u casu quandu si cambia l'alimentu, soprattuttu quandu si passa da l'alimentu seccu à umitu o viceversa. Certi cani prefessu a gelatina, certi preferite a salsa - è per alcuni, l'osse seccu hè abbastanza croccante.

Prublemi di salute

Sì i vostri denti ferite, i vostri denti sò sbulicati o i vostri gengive sò inflamati, masticari ancu male.

Ancu s'è u stomacu, l'esòfuru o altre parte di u corpu causanu u dulore, u cane à volte ùn sapi micca ciò chì fà altru ch'è evità u dulore ricusendu l'alimentu o dicendu à u pruprietariu.

Dopu cirurgia chì necessitanu anesthesia, certi cani pigghianu più tempu per ritruvà nantu à i so pedi è sviluppanu l'appetite. Hè particularmente impurtante quì chì l'urdinamentu di l'alimentazione di u veterinariu sò seguitu per ùn causà cumplicazioni.

In u casu di una obstruczione intestinali, l'alimentu hè ancu rifiutatu, ma u cane ùn manghja micca i tratti quì.

Divers

Quandu hè calda, i cani grossi in particulare spessu ùn volenu manghjà nunda, solu beie. Questu hè normale è nunda di preoccupari.

Ancu e femmine in calore o apparentemente incinte sò cusì hormonalmente sopraffatte durante u primu calore chì maschera a fame.

Cumu fà chì u vostru cane manghja di novu nurmale

A volte, a greva di a fame di u vostru cane si ferma da sola. A perdita di l'appetite causata da u clima, l'hormone o l'anesthesia generalmente sparisce senza traccia.

Ancu quandu cambiassi l'alimentu, pudete aspittà è vede s'ellu uni pochi di ghjorni per abituà à l'odore, u gustu è a coherenza nurmalizà a fame di u vostru cane di novu.

Tip 1: Feed the right amount

Nantu à u pacchettu di u vostru cane, truverete infurmazione da u fabricatore nantu à quanti grammi sò cunsigliati per u vostru cane. Questu hè spessu à intervalli, per esempiu, i cani da 12 à 18 kg ricevenu 400 g ogni ghjornu.

I seguenti s'applicanu: Se u vostru cane hè più di 12-13 kg, riceverà ancu un pocu menu di 400 g, s'ellu hè più di 18 kg, riceverà più. Se u vostru ghjacaru hè digià sovrappesu, u pesu ideale si applica, micca u pesu propiu.

Pudete ancu aduprà a seguente regula: Pesu di u cane x 2.5% = quantità cunsigliata di alimentu in grammi.

Inoltre, sicuru, i cani assai attivi, i cagne incinte è i cani malnutriti necessitanu più alimentu cà i prìncipi di sofà o i cani vechji.

Inoltre, ùn vi scurdate di aghjustà a quantità di biscotti di cane basatu annantu à a dimensione è l'età di u vostru cane. Assicuratevi chì ùn avete micca overfeeding tratta ogni ghjornu. Pigliate pause di trattamentu in i ghjorni chì ùn fate micca eserciziu o esercitate un pocu, è rimpiazzate alcune di e ricumpensa cù u so alimentu propiu.

impurtante:

Per i cani ghjovani è i cani cù un esigenza di alimentazione più altu, duvete alimentà in parechje picculi porzioni, se pussibule. Questu reduce u risicu di torsione gastrica.

Tip 2: Alimentate l'alimentu ghjustu

Se u vostru cane ricusa u so alimentu, parlate à un veterinariu per diagnosticà qualsiasi intolleranza. Hè pussibule chì u vostru amicu di quattru zampe ùn pò micca tollerà certi ingredienti è evite stu discomfort rifiutendu l'alimentariu.

Pruvate à incuragisce u vostru cane à manghjà novu cù un novu alimentu. Tuttavia, attenti à ùn offre micca una nova varietà ogni ghjornu, perchè questu pò ancu purtà à prublemi di stomacu è digestivu. Inoltre, ùn ci sarà micca necessariamente una migliione immediata à u primu tentativu.

Ch'ellu s'abitua è sia paziente.

Tip 3: Formazione propria

Essendu nitpicking ùn deve micca pagà. Questu hè appiicatu in particulare per riintroduce u cane à manghjà "veru" alimentu.

Pudete fà l'alimentu propiu un pocu più savurosu per un cane chì ovviamente hè solu appassiunatu di i tratti è dunque ricusa u so alimentu. Agghiuncennu un pocu di brodu di pollo, uni pochi di cubi di furmagliu feta, o uni pochi di cucchiai di iogurtu cù u meli rende a tazza di l'alimentariu assai più attraente.

In ogni casu, ùn deve micca aghjunghje l'additivu savurosu dopu se u cane hè digià ignoratu l'alimentu è vi fighjendu aspetta. Allora s'aprende solu chì deve aspittà abbastanza.

Allora raffinate l'alimentu da u principiu - è ancu lentamente sneak out the extras.

Cum'è un altru aghjustamentu, duvete furmà per un tempu cù u so alimentu seccu invece di tratta. Allora ùn vale più a pena per u cane aspittà a fame per a furmazione.

A cosa più impurtante hè chì fermate cunsistenti, ùn importa quantu stubbornu u vostru cane pò esse. In u peghju, pò andà parechji ghjorni senza manghjà.

Tip:

L'alimentu di cane pò ancu esse lasciatu per uni pochi d'ore è mostra à u cane ciò chì puderia avè. L'alimentu umitu in particulare deve esse ghjittatu dopu à a mità di ghjornu, postu chì ùn solu si secca, ma pò ancu diventà muffa.

Tip 4: Check-up à u vet

In ogni casu, avete verificatu u statu dentale di u vostru cane è parlate à a vostra pratica veterinaria nantu à a pussibilità di malatie o intolleranze.

Se u vostru ghjacaru ùn ferma micca solu di vulè u so alimentu, ma ancu di risponde à i tratti, puderia avè prublemi di salute più serii.

Tip 5: Ricunnosce è evite u stress

I cani sensibili à u stress necessitanu più di una ciotola per manghjà. Sposta l'area di alimentazione in un locu tranquillu induve pò alimentà senza disturbà da l'omu è altri animali.

Fighjate u vostru cane per determinà a fonte di u so stress. Perchè ogni cane hè diversu. Qualchidunu volenu alimentà in silenziu è altri solu micca vicinu à un animale di più altu.

L'altri stressors sò spessu più difficiuli di evitari. Se u vostru ghjacaru soffre di stress mentale dopu una rottura, una mossa o a morte di un amicu, u tempu hè spessu l'unicu ciò chì aiuterà.

cunchiusioni

U fattu chì un cane à volte ùn manghja micca ùn hè micca mutivu di panicu. In particulare s'ellu cuntinueghja à accettà tratta. Allora prubabilmente avete fattu solu un sbagliu in a furmazione chì pudete facilmente correggerà, o duvete cambià a quantità o u tipu d'alimentu.

In ogni casu, u rifiutu di manghjà pò ancu indicà u mal di denti o u stress è deve esse trattatu da un veterinariu.

Se vi avvicinate cù pacienza è risolve u prublema cun ellu, vi aiuterà tramindui è rinfurzà u vostru ligame. A Bibbia di furmazione di cani vi dice cumu pudete fà questu è chì altri sbagli di furmazione duvete evità. In questu modu, voi è u vostru cane restate una squadra imbattibile!

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *