in

Cane Look - Quick Look à u Best Friend

I cani anu espressioni faciale più veloce chì i lupi - questu hè statu pruvatu anatomicamente. A ghjente preferisce l'animali chì l'espressioni faciale sò veloci cum'è a so propria.

I cani bagnati, i cani chì sbuccianu felice à i dolci, i cani chì lampanu à a camera sottu à l'acqua, o ritratti caratteristici di personalità di i cani individuali: calendarii è libri illustrati chì mostranu a faccia di u "migliu amicu" à quattru zampe di l'omu in una larga varietà di situazioni sò affidabili. successi di vendita. Daretu à a fascinazione di a ghjente cù e facci di cani hè probabilmente a cumunicazione unica trà e duie spezie. U fattu chì e persone è i cani spessu si guardanu in faccia è cumunicanu cù l'espressioni faciale distingue a so relazione da quella trà l'omu è l'altri animali.

Predominanu e fibre agili

L'impurtanza di l'espressioni faciale canine è a so emergenza durante a domesticazione hè stata intantu u sughjettu di diversi studii. Anne Burrows è Kailey Olmstead da l'Università Duquesne in Pennsylvania aghjunghjenu avà un novu pezzu à u puzzle. U biologu è antropologu Burrows è u fisiologu di l'animali Omstead anu paragunatu a proporzione di fibri musculari lenti ("slow-twitch", Type I) è veloci ("fast-twitch", Type II) in dui musculi faciali di cani, lupi è umani. L'analisi immunohistochimica di mostri da u musculu orbicularis oris è u musculu zygomaticus major - i dui musculi di a bocca - hà revelatu chì e fibre veloci "fast-twitch" in i musculi in i cani contanu da 66 à 95 per centu, mentri a proporzione in i so antenati, i lupi, righjunghji solu una media di 25 per centu.

A cumpusizioni di fibre musculari in a faccia di u cane hè cusì simile à a cumpusizioni di i musculi faciali umani. Burrows è Olmstead cuncludi chì durante u prucessu di domesticazione, l'omu, conscientemente o inconsciente, preferiscenu individui cù espressioni faciale veloci.

Anatomia di u "sguardu di cane"

Tuttavia, l'antenati lupu avianu digià qualchì prerequisite per l'espressioni faciale agile chì altre spezie animali ùn anu micca - questu hè statu dimustratu da una squadra guidata da Burrows in 2020 in a rivista specializata "The Anatomical Record". In cuntrastu à i misgi, i cani è i lupi, dunque, anu una strata assai pronunzia di tissutu cunghjuntivu trà i musculi faciali è a pelle. L'omu anu ancu una capa di fibra, cunnisciuta cum'è SMAS (sistema musculoaponeuroticu superficial). In più di i musculi mimici attuali, hè cunsideratu un fattore decisivu per l'alta mobilità di a faccia umana è puderia ancu cuntribuisce à a flessibilità mimica in i cani.

Una publicazione in i Proceedings of the National Academy of Sciences, in quale un gruppu intornu à Burrows hà descrittu in 2019 chì i cani anu musculi più forti per elevà a parte mediale di a sopracciglia cà i lupi, hà generatu una copertura media intensiva. Questu crea u tipicu "aspettu di cane" chì provoca un cumpurtamentu di cura in l'omu.

Quistioni più frequente

Chì significarà u cane?

L'esperti di l'evoluzione parlanu di a pressione di selezzione chì hà criatu l'aspettu tipicu di u cane: A ghjente hà prubabilmente cura di i cani chì anu avutu l'aspettu di cori più spessu è più intensivi, perchè sò stati preferiti. È cusì u musculu di e sopracciglia hà pigliatu cum'è un vantaghju di sopravvivenza.

Da induve vene u cane?

I circadori sospettanu chì questi sò sviluppati in cani domestici in u cursu di l'ammansamentu di i lupi. L'aspettu tipicu di u cane face chì l'animali parenu zitelli. Inoltre, s'assumiglia à una persona triste, chì attiva l'instinctu protettivu in l'omu.

Perchè i cani anu cigliu?

Eyebrows sò un mezzu impurtante di cumunicazione è i cani anu internalizatu quellu. Noi, l'omu, cumunichemu assai cù i cani per sguardi. Quandu un cane hè in perdita, pare una persona in l'ochju, à a cima di l'ochju per esse precisu.

Cumu vede u cane?

I cani vedenu i culori in a gamma blu-violeta è gialla-verde. Allora ùn mancanu a percepzione di u spettru di culore rossu - paragunabile à una persona rossu-verde-cecu. Parechji pesci è uccelli, ma ancu altri animali, anu ancu quattru tippi di coni, cusì vedenu più culori chè noi !

U cane hà u sensu di u tempu?

Un fattore essenziale chì dà i cani un quadru per u so sensu di u tempu hè u so bioritmu. Cum'è a maiò parte di i mammiferi, i cani campanu secondu un ritmu circadianu : u so corpu li dice quandu ponu esse attivi è quandu anu bisognu di riposu per circa 24 ore.

Perchè u mo cane pare cusì triste?

Certi cani mostranu cumpurtamenti chì indicanu chì si sentenu dulore quandu un omu amatu mori o ùn ci hè più. I cani sò assai ricettivi à a lingua di u corpu umanu è l'umore è ponu abbraccià a nostra tristezza dopu a perdita di qualchissia speciale.

Un cane pò pienghje bè?

I cani ùn ponu pienghje di tristezza o gioia. Ma ponu ancu sparghje lacrime. I cani, cum'è l'omu, anu i dutti lacrimali chì mantene l'ochju umitu. L'excedente fluidu hè trasportatu à traversu i dutti in a cavità nasale.

Un cane pò ride?

Quandu i cani mostranu i denti, assai persone pensanu sempre chì questu hè sempre un gestu minaccia. Ma ciò chì parechji prupietari di cani anu longu cridutu hè avà ancu cunfirmatu da a ricerca: i cani ponu riri.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *