in

L'invidia di i cani per l'alimentariu: 5 Cunsiglii contr'à u growling à a ciotola

Quandu si tratta di manghjà, i nostri cani ponu esse veramente brutti!

Micca solu in quantu à i so gusti preferiti, cum'è u gustu di a decadenza, a basura è u restu di l'alimentu spoiled, ma ancu a manera chì un amicu di quattru zampe mostra in relazione à a so alimentazione.

U vostru cane ringhie mentre manghja o difende u so alimentu? Avete ragione chì ùn hè micca d'umore per ch'ellu vi minaccia ?

Questu hè bonu, perchè u vostru cane pò è deve amparà à cuntrullà u so appetite per l'alimentariu.

In questu articulu, spieghemu ciò chì l'invidia di l'alimentariu hè tutta è cumu pudete turnà u vostru cane in un cunnistore rilassatu.

In poche parole: limità l'invidia alimentaria di u vostru cane

A bona nutizia prima: l'invidia di l'alimentariu hè faciule d'esse sottu à u cuntrollu si travaglia in continuu è in picculi passi.

Forsi u vostru ghjacaru hà avutu a lotta per u so alimentu in u passatu, sia per via di parechji frati è sbagliati di l'alimentazione di i pruprietarii o perchè hà avutu per ellu stessu in a strada.

A difesa di e risorse hè parte di u cumpurtamentu normale di i nostri cani. Ma va senza dì chì ùn ci hè micca bisognu di ringhià. U vostru ghjacaru pò capisce ancu chì, quandu ellu ampara chì ùn hà micca bisognu di luttà per u so alimentu, chì ùn li pigliate nunda, è ch'ellu riceve qualcosa regularmente.

Perchè i cani difendenu u so alimentu?

Hè in a natura di u cane per esse autosufficienti è per difende e so risorse. A risorsa più impurtante di un cane hè u so alimentu.

A lotta per e tettine più bramate nantu à u pettu di a mamma principia da i cuccioli. I chjuchi si luttanu è si spinghjenu l'un l'altru per ottene u più. Questu hè induve pudete vede quale hà un grande spiritu di cummattimentu.

In ogni casu, l'invidia di l'alimentariu per sé hè principalmente causata da l'intervenzione umana (errori di alimentazione) o cattivi cundizioni per u cane (fami).

Cumu nasce l'invidia alimentaria?

A maiò parte di i cani sò riluttanti di sparte u so alimentu. I cani stranieri ùn anu persu nunda di sta risorsa preziosa - si pò capisce chì, ma:

Se u vostru cane cumencia à ringhià, congelate, o ancu chjappà à voi mentre manghjate, hè quì chì u divertimentu finisce!

Ma cumu hè chì un cane sente u bisognu di difende u so alimentu cusì forte ?

Questu hè spessu duvuta à l'errori di alimentazione causati da l'omu.

Errore di alimentazione no. 1: Atmosfera frenetica quandu si manghja

Parechji criatori trovanu chì i cuccioli amparanu à sparte u so alimentu manghjendu da una grande ciotola cumuni.

Tuttavia, ùn hè micca veru. I chjuchi anu da affirmà si contru à i so fratelli per avè qualcosa. Devoranu è sviluppanu una fame di manghjà.

Errore di alimentazione # 2: Caccià l'alimentu

Iè, u vostru ghjacaru deve sempre accettà s'ellu si toglie a so ciotola o mastica l'ossu. Tuttavia, ùn deve micca preoccupatu di fà questu tuttu u tempu.

Questu crea insicurezza, a so fiducia in voi soffrerà, è pò cumincià à difende u so alimentu.

L'invidia di l'alimentu pò nasce da esperienze cattivi?

In più di l'errore di alimentazione appena citati, pò ancu esse u casu chì u vostru cane torna l'invidia alimentaria da u passatu.

Avete aduttatu un cane da un refuggiu d'animali? (Pensemu chì hè grande!)

Ùn vi scurdate chì parechji cani di prutezzione di l'animali è ex cani di strada anu digià avutu a lotta per sopravvive ! Parechje di elli soffrenu una grande fame è avianu constantemente à affirmà si contru à i più forti.

Forse hè questu u mutivu di u vostru cane chì sbuchjate à a tazza di l'alimentariu?

Traine l'invidia alimentaria? Funziona cù questi 5 trucchi!
Ùn importa micca troppu perchè u vostru cane difende a so ciotola. L'approcciu per fà ellu un cunniscenza rilassata hè u listessu.

Tip 1: Crea una atmosfera rilassata

Prima, duvete assicurà chì u vostru cane pò manghjà in una atmosfera rilassata è calma. Instruisce à l'altri membri di a famiglia per lascià solu in questu tempu.

Tip 2: Stabbilisce una rutina

Stabbilisce una rutina per chì u vostru ghjacaru sà quandu l'alimentariu hè dispunibule è ch'ellu riceve l'alimentariu in una basa regulare.

Tip 3: Porzione di l'alimentariu

Avanzate in picculi passi: dividite a razione di alimentazione in parechje porzioni. Una volta chì a tazza hè viota, pudete rinfriscà cù cura. In questu modu, u vostru ghjacaru ampararà chì a vostra manu nantu à a tazza hè benvenuta perchè furnisce forniture diliziosi.

Tip 4: Alimentate da a vostra manu

Se u vostru ghjacaru hè un manghjatu paura è tende à inalà u so alimentu in pocu tempu, pruvate à manghjallu per un tempu. Questu crea fiducia è rinforza u vostru ligame.

Tip 5: Crea distanza trà parechji cani

U vostru sicondu cane hè ghjilosu di u vostru primu cane? Fate abbastanza spaziu trà i dui per chì tutti sò lasciati solu à a so ciotola. Fate chjaru à u cane chì difende u so alimentu in una voce chjara chì ùn hè micca permessu di fà.

cunchiusioni

Indipendentemente da a raghjoni chì u vostru cane difende u so alimentu, grazia à voi pò avà amparà chì si pò salvà sta energia negativa.

Crea una atmosfera rilassata per u vostru alimentatore entusiasmu è lasciallu fighjulà tranquillamente mentre preparanu u so manghjà.

Cume aghjunghje gradualmente picculi porzioni à a tazza, u vostru ghjacaru ampararà chì a vostra manu furnisce cose grandi è ùn piglià nunda da ellu.

Cum'è sempre, l'arnesi più impurtanti sò a pacienza, a serenità, a comprensione, a fiducia, u rispettu è l'amore, frà altri.

Vulete sapè di più nantu à u cumpurtamentu di i nostri cani ? Allora fighjate à a nostra bibbia di furmazione di cani. Quì truverete cunsiglii preziosi è trucchi per trattà bè cù u vostru cane.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *