in

U cane ùn vole micca fà una caminata ? 4 Cause è 3 Soluzioni Simply Spiegate

U vostru ghjacaru ùn vole micca fà una spassighjata?

Sfurtunatamente, cunnoscu stu prublema solu troppu bè.

Quandu piove o fretu assai fora, hè assai difficiuli di motivà a mo pug lady per andà per una spassighjata. Certe volte hè ancu cusì male ch'ella ricusa di marchjà più è si precipita in casa in furia. À longu andà, ùn era nè piacè nè per mè nè per ella.

Ma ci sò parechje ragiuni diffirenti per quessa chì u vostru cane ùn vole micca andà per caminari. Allora aghju cuminciatu à circà una causa è una suluzione.

In questu articulu, vogliu sparte a mo sperienza cun voi.

U cane ùn vole micca andà per una caminata - chì pò esse u mutivu?

Se u vostru cane ùn vole più esce, questu hè un signalu d'alarma chì qualcosa hè sbagliatu. A coercizione è a punizioni per stu cumpurtamentu ùn sò micca l'approcciu ghjusta è pò volte rinfurzà u cumpurtamentu.

Hè impurtante chì avete principiatu à circà a causa u più prestu pussibule se i cambiamenti in u cumpurtamentu sò. Hè sempre più faciule per correggerà u novu cumpurtamentu chè di cambià mudelli di longa stabilita.

Allora chì sò i mutivi più cumuni per quessa chì un amicu à quattru zampe ùn vole più esce ?

Stress

Stress hè unu di i trigger più cumuni per i disordini di cumportamentu. U mutivu di questu pò esse u stress in casa, per esempiu da un secondu cane o da assai rumore è disturbu in a casa, è ancu u stress in i camini. L'ultime si trova soprattuttu in i cani ansiosi chì panicanu davanti à i rumori ambientali, vitture, o cani strani è persone.

Una situazione estrema chì spaventa parechji cani, per esempiu, hè l'illuminazione di pirotecnia. L'amicu à quattru zampe ùn pò micca valutà ciò chì provoca stu rumore subitu è ​​panicu. Prima di a prossima caminata, solu fighjendu a leash torna stu sensu, u cane hè stressatu. Per evità questu, i cani sbuchjanu è ricusanu di andà fora. A vostra propria casa pare esse u locu più sicuru per u vostru caru in questu mumentu.

U mo vechju cane hà avutu ancu una brutta sperienza di caminata chì li fece sentu chì ùn vulia micca lascià a casa. Era andatu à fà una caminata uni pochi di ghjorni prima chì u cumpurtamentu principia è hà veramente piacè di correre. À a via di ritornu hà persu a so forza è cum'ellu era troppu grande è pisanti per purtà ùn l'aghju pussutu aiutà altru ch'è piglià assai pause.

Sta sperienza s'hè brusgiata in a so memoria è l'hà fattu assai incerta s'ellu si ritruverà in casa a prossima volta. In u risultatu, ùn pudia micca esse cunvince per andà per un caminu per un tempu.

Probabilmente vi dumandate cumu si pò differenzià u stress da un cumpurtamentu irragionevule. Stress hè mostratu da una mancanza generale di cuncentrazione da a parte di u cane. Ùn face micca cura di i vostri cumandamenti, hè assai orientatu à l'ambiente, è pantaloni assai. Cum'è cù l'omu, u stress spessu affetta u stomacu, cusì chì i cani affettati spessu lascianu i so manciari.

Boredom

L'annullamentu mentre caminava si manifesta di solitu in u vostru cane chì vene à riluttante è si sguassate solu fora. Ùn hè micca interessatu, accetta e dumande è ùn pò più gode di u viaghju. Se ùn ci hè micca abbastanza varietà nantu à a strada, l'amici di dui è quattru zampe entranu in una certa rutina monotona chì hè simplicemente svolta. Ma a maiò parte di u tempu ùn hè micca divertente.

A noia farà ancu chì u vostru cane abbaia à l'altri cani. Certi cani volenu esse sfidau quandu si vanu à spassighjate: piglià un bastone o dà cumandamenti portanu un bonu cambiamentu. Ma ùn hè micca solu fora di a casa chì l'avè pò fà u to cane abbaia.

U vostru cane abbaia quandu hè solu ? A solitude porta à l'isolamentu suciale. U vostru cane ùn hà nimu per ghjucà o scratch. Cumincia à abbaia per tene si occupatu.

U tempu è u tempu di u ghjornu

Quandu cercava ragiuni per quessa chì u mo cane ùn vole più esce, aghju avutu à ridere assai di questu mutivu in prima, perchè s'applica cumpletamente à u mo cane. Dopu tuttu, i cani sò sempre animali robusti chì ùn deve esse disturbatu da u clima o l'ora di u ghjornu. Cume aghju sfondatu in u sughjettu, aghju trovu chì questi fatturi ambientali parevanu scoraggià parechji cani da andà per caminari.

I cani cù pocu fur in particulare spessu anu prublemi cù e cundizioni friddi è umidi, cumu si congelanu rapidamente. Certi cani solu ùn volenu micca a so zampe bagnate è sporche. I cani cù u pelu longu, invece, spessu diventanu lenti à a mità di l'estiu perchè sò troppu caldi.

Cum'è l'omu, ci sò cani chì ùn si sveglianu prima di a matina è preferiscenu dorme in a matina piuttostu chè s'arrizzò è si movenu. L'altri cani si pigri a sera è solu ùn anu più voglia di esce.

È veramente, ci sò ancu i cani chì anu a paura di u bughju. Questu hè principalmente duvuta à u fattu chì u cane vede significativamente menu in u bughju chì durante u ghjornu. Questu pò esse scantu è inquietante, cusì u vostru amicu di quattru zampe preferisce stà in casa in a casa luminosa è sicura.

U vechju cane ùn vole micca andà à caminari - u dulore cum'è una causa pussibule

Quandu l'omu simu in u dulore, l'avemu faciule. Ùn hè micca sfarente cù i cani, solu chì ùn ponu micca articulà chjaramente. Se u dulore hè severu, u vostru ghjacaru limpà o chiagnerà, facendu sapè chì qualcosa hè sbagliatu. Ma qualchì volta tuttu ciò chì ci vole hè un passu sbagliatu nantu à una roccia o un ligeru sprain chì provoca u dulore chì ùn hè micca necessariamente visibile da l'esternu quandu corre, ma chì hè incunificatu in i camini.

Allora s'è u vostru cane ùn vole più andà per una spassighjata, duvete chjarificà s'ellu hè in u dulore. Per esempiu, pudete strincà e vostre zampe è verificate i vostri gammi per inchji o ferite. Se ùn truvate nunda, andate à u veterinariu hè cunsigliatu. Per esempiu, l'iniziu di l'artrosi o altri prublemi articuli pò purtà à u dulore à caminari, in particulare in i cani anziani.

A maiò parte di e lagnanze ponu esse rimediate cù medicazione o terapia mirata per chì u vostru cane pò piacè di caminari di novu.

U cane ùn vole micca fà una caminata - pudete fà questu

Se un cane ùn vole micca esce, pò purtà à grandi prublemi. L'eserciziu regulare hè impurtante per chì a circulazione, i musculi è u sistema musculoskeletal funziona bè è ùn anu micca arrugginitu. Inoltre, i cani raramente scontranu i cumpagni di ghjocu in casa, cusì un caminu hè impurtante per u cuntattu suciale solu.

Comu digià dettu, hè impurtante chì prima truvate a causa di u cumpurtamentu di u vostru amatu. Questu hè l'unicu modu chì pudete adattà à ellu individualmente è corregge a misconduct.

È cum'è sempre cù l'addestramentu di i cani: mantene a calma è pigliate u vostru tempu! Per a maiò parte di i cani, ci vole assai pacienza per rompe i mudelli di cumportamentu sbagliati è stabilisce novi, desiderate. Soprattuttu, se u dulore o u panicu sò a causa, una terapia diretta hà da travaglià prima - chì piglia u tempu.

A cunsistenza hè ancu assai impurtante. Solu s'ellu fate sempre chjaru à u vostru ghjacaru ciò chì hè permessu è ciò chì ùn hè micca, pò esse orientatu in cunseguenza. I pruprietarii di cani indecisi chì curreghjenu un misbehavior una volta è si scurdanu a prossima volta sò rapidamente ignorati da l'amici di quattru zampe perchè u so cumpurtamentu hè incomprensibile.

Moltu impurtante: Ùn uguagliate a coerenza cù a punizione! Parechje usanu i termini interchangeably, chì hè incorrectu. Punisce i cani teme in particulare seria assai contraproducente è puderia ancu rinfurzà u cumpurtamentu sbagliatu.

Evite u stress

Se u vostru ghjacaru hè stressatu mentre caminava, avete da pensà bè ciò chì l'hà attivatu è evite tali situazioni (inizialmente). Cumincià cù picculi tondi è elogiate u vostru cane quandu vene - ancu s'ellu hè solu un passu. Quandu u vostru caru nota chì i fattori di stress ùn sò più accaduti, pudete allargà e camminate più in più.

Avà, certi stressors sò più faciuli di evitari cà l'altri. I cani chì anu avutu cattivi sperienze cù u focu d'artificiu ùn anu micca bisognu di passà per e zone residenziali in a vigilia di l'annu novu è di l'annu novu, hè faciule d'evità. Ma chì si u vostru cane hè a paura di vitture, altri cani, è straneri?

Una volta chì u vostru ghjacaru hà trovu piacè in caminari di novu evitendu i periculi supposti, avete da principià lentamente à furmazione cù i fatturi di stress. Passa da a "fonte di periculu" à una bona distanza è elogia u vostru cane quandu vene. À u tempu, pudete avvicinà più è più vicinu è signalà u vostru amicu à quattru zampe chì nunda ùn li succederà. Sò sempre l'influenza calmante è avete da trasmette a sicurità à u vostru cumpagnu di quattru zampe.

Di novu, tornu à u mo vechju cane, chì ùn vulia più esce, perchè era a paura di ùn vultà in casa. À u principiu solu cuminciava à marchjà cun ellu in a nostra splutazioni. È ancu questu era assai difficiule à u principiu, perchè ùn vulia à pena passà fora di a porta. Allora aghju cuminciatu cù un circhiu di 5 metri. Torna à a porta di fronte, aghju elogiatu profusamente.

Cume u tempu passava, aghju pussutu alluntanassi sempre più luntanu da a porta di a porta cù ellu passu à passu. Tandu hà capitu chì ùn l'aghju micca sopracargatu. Duranti a prima camminata più longa, avemu cuntinuatu à piglià pause per ch'ellu ùn hà micca a sensazione ch'ellu ùn pudia andà più in là. Perchè chì l'avaria fattu in panicu di novu.

Crea varietà

Se l'avorimentu hè a causa di u cumpurtamentu immotivatu di u vostru cane, cunzidira à aghjunghje più varietà à i vostri camini. Forse scopre novi rotte, perchè ci hè assai da scopre in un novu circondu. Dopu tuttu, u vostru amicu à quattru zampe vole allora aduprà e piste per analizà esattamente quale era quì prima. È una nova strada hè ancu più interessante per voi.

Altre attività mentre caminate sò ancu pussibuli. Perchè ùn aghjustate micca l'obbedienza à i cumandamenti difficiuli (di sicuru cù assai lode è tratta quandu travaglia)? I ghjoculi cum'è a ricerca o a ricerca di tratta sò ancu divertenti per a maiò parte di i cani è sò un cambiamentu benvenutu da andà per un caminu.

Sì avete l'uppurtunità, voi tramindui sarete felici di avè una piccula cumpagnia. Ci sò prubabilmente altri pruprietarii di cani vicinu chì anu ancu esse interessatu à andà per una spassighjata inseme. Allora l'amici à duie zampe ponu inizià una conversazione mentre l'amichi à quattru zampe ponu scopre è ghjucà inseme.

Adattà à i bisogni di u cane

Se u vostru ghjacaru hè in u dulore è malatu, hà bisognu di analgesici o terapia di u dulore. Allora u vostru cane serà megliu. Se ùn pudete micca cuntrullà u dulore, nunda ùn cambierà in u cumpurtamentu presuntamente stubborn quandu andate per un caminu.

U vostru ghjacaru ùn vole micca andà per una spassighjata perchè hà prublemi cù u friddu è / o umitu ? Allora pudete sceglie percorsi di caminata relativamente secchi, senza puddle è equipate u vostru cane cun un impermeable caldu. Ùn si congela più è si pò divertevi fora di novu.

Pudete accoglie i cani di capelli longu chì diventanu troppu caldi in l'estiu, trasferendu i vostri camini à l'ore più fresche di a matina è di a sera. Tosà a pelliccia hè ancu una opzione è darà sollievu à u vostru cane. Dopu tuttu, ùn lasciate micca a casa in vestiti d'invernu quandu hè 30 gradi in l'ombra.

Pudete facilmente prevene l'ansietà in u bughju andendu per una caminata durante u ghjornu. In ogni casu, in questu casu, avete ancu affruntà e cause. Pudete aduprà u listessu approcciu per praticà cum'è per evità u stress.

Conclusioni: u cane ùn vole micca andà à spassighjate

Per fà chì u vostru ghjacaru gode di marchjà di novu pò travaglià in diverse manere. Ciò chì funziona è ciò chì ùn hè micca dipende principalmente da perchè u vostru cane ùn vulia più andà fora. Quandu avete trovu a causa, u prossimu passu hè spessu logicu. Siate sempre pacienza è ghjustizia, perchè ùn importa ciò chì u mutivu: u vostru ghjacaru ùn face nunda solu per fastidiu, tuttu hà una ragione più profonda.

Cum'è sempre, ci sò casi di difficultà chì ùn pudete micca trattà cun sè stessu. I cani chì soffrenu di ansietà è attacchi di panicu in particulare necessitanu aiutu prufessiunale.

In questu casu, ricumandemu u cursu in linea di Martin Rütter & Conny Sporrer. U cursu pò aiutà à capisce megliu u cumpurtamentu di u vostru ghjacaru è curreghja cù metudi muderni di furmazione.

Cù punti fundamentali impurtanti è cunsiglii preziosi, amparate cumu rinfurzà u ligame cù u vostru cane per una felicità.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *