in

U cane è u travagliu ùn sò micca una cuntradizione in termini

Ghjucà cù u cane trà riunioni di squadra è cunferenze telefoniche - hè ciò chì parechji travagliadori volenu. Perchè a cumpatibilità di u travagliu è di l'animali hè spessu cusì impurtante per i pruprietarii di cani cum'è l'uppurtunità di cuncilià u travagliu è a vita di famiglia, cù una ricerca di travagliu mirata è una discussione aperta di u so desideriu, i pruprietarii di cani ponu truvà u travagliu di sognu cù un patronu di cane. quandu si riorientanu professionalmente.

L'obbedienza basica hè impurtante

"Prima di tuttu, u cane deve esse amichevule è cumportatu bè", spiega Sabine Dinkel, cunsultante di Amburgo. "Hè ancu impurtante chì u cane pò stà in u so locu è ùn seguita micca ogni passu di u so pruprietariu", aghjusta l'espertu, chì piace à piglià u so cane basset Wilma per travaglià.

Cumpagnia chì ama i cani

Sì sti punti sò datu, a ricerca di travagliu pò principià in una manera mirata. U cunsigliu di a carriera ricumanda di circà l'imprese chì anu qualcosa à fà cù l'animali stessi: per esempiu, i fabricatori di mangimi, grossisti di forniture per animali, o cliniche veterinarie. "Aspessu scuntrà i culleghi di cani in cumpagnie ghjovani è spazii creativi cum'è publicità, PR, o disignu", dice Dinkel. "Un saccu di parrucchieri piace ancu i cani.

Apertura in l'entrevista

In u prossimu passu - l'entrevista di travagliu - Dinkel cunsiglia à i candidati di parlà apertamente à u patronu nantu à s'ellu è chì pussibulità ci sò di purtà un cane à u locu di travagliu. "Allora hè bonu per avè una foto di u vostru cane cun voi chì pudete dimustrà se site interessatu". In l'entrevista, u cercadoru di travagliu pò ancu purtà argumenti nantu à l'effetti pusitivi chì un cane hà nantu à una bona atmosfera di travagliu in u travagliu, spiega l'espertu: "Ora sapemu chì i cani anu un effettu rilassante - ci facenu ridere di novu è portanu questu. un pocu di armunia è di sicurità chì parechje persone mancanu in u locu di travagliu ".

Cumprumissu cù i culleghi

U novu patronu hè cunvinta di u candidatu cù u "cane cullega", ma chì dicenu i novi culleghi ? "Idealmente, tutti quelli chì travaglianu in a vicinanza immediata deve esse d'accordu cù u cane", enfatiza Dinkel. Se ci sò riserve, l'espertu cunsiglia à i pruprietarii di cani di suggerisce cumprumessi stessi: "Pudete cunsiderà micca di purtà u cane cun voi ogni ghjornu è urganizà a cura di i cani ogni ghjornu".

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *