in

U vostru cane hà epilessia? Questu hè u megliu modu per aiutà

L'epilessia hè una malatia seria è finu à avà incurable. Tuttavia, a maiò parte di i cani affettati ponu guidà una vita canina guasi normale è felice cù terapia regulare cù medicazione adattata è cura di nutrimentu.

U primu attaccu hè di solitu cumplitamenti inespettatu: u cane di colpu perde a cuscenza è perde u cuntrollu di u so corpu. L'animali saliva, sbatte è cunvulsioni. U cane pò ancu perde urina è feci. A vista macabra di solitu dura solu uni pochi di minuti - ma à i patroni scossa, parenu ore.

"Stu tipu di convulsioni suggerisce epilessia", dice u veterinariu. "Cù l'epilessia, ci hè una eccitabilità aumentata di i nervi in ​​u cervellu di u cane. A causa esatta di a disfunzione di i nervi ùn hè ancu cunnisciuta. Ma sapemu chì a predisposizione ereditaria ghjoca un rolu in u sviluppu.

Nisun Test di Epilessia Canina

Sfortunatamente, ùn ci hè ancu una prova di epilessia chì un veterinariu pò aduprà per determinà a malatia senza dubbitu. Piuttostu, per diagnosticà l'epilessia, u veterinariu deve escludiri tutte e altre cause di convulsioni, cum'è avvelenamentu, ferite o disordini metabolichi.

Se ùn si trova nisuna altra causa di a cunvulsione, hè chjamata epilessia idiopatica. L'epilessia idiopatica deve esse trattata cù medicazione per a vita. A droga supprime i cunvulsioni.

Ùn sò micca tutti i medicazione sò adattati per ogni cane

Siccomu micca tutte e droghe antiepilettiche funzionanu uguali per tutti i cani, u veterinariu hà da volte à pruvà diversi ingredienti attivi è dosages finu à chì u cane s'abitua. Siccomu a droga solu supprime i cunvulsioni, deve esse datu regularmente. Se vi scurdate di un rigalu, pudete avè un sequestro.

A terapia a volte cessà di travaglià dopu un pocu tempu. In questi casi, deve esse aghjustatu. In principiu, i cani diagnosticati cù epilessia deve esse verificatu regularmente da un veterinariu.

Cosa da fà se u vostru cane hà una convulsione

Sfurtunatamente, ancu i cani chì veramente benefiziu da a terapia pò avè un sequestro epilepticu. A veterinaria Suzanne Werner spiega cumu si cumportanu megliu durante una crisi:

  • Sè pussibule, mantene a calma è lasciate u vostru cane solu durante una crisi epilettica. L'animali ùn sapi micca ciò chì face durante una convulsione è pò dannà ellu stessu o a persona.
  • Per prutege u vostru cane da ferite, duvete caccià l'articuli potenzialmente periculosi fora di a portata è ammorbidisce l'ambiente.
  • Una volta chì l'epilettiche sò calati, duvete piglià u vostru cane à u veterinariu.
  • Siccomu l'animali sò spessu spaventati è spaventati dopu à una crisi epileptica, deve esse trattatu cun cura. In questu statu, ponu muzzicà di colpu.

Avè i medicazione d'urgenza pronti

In i casi severi, persistenti o una seria di convulsioni si sò in un cortu periodu di tempu (status epilepticus). Sta cundizione hè periculosa per a vita di l'amici di quattru zampe. I cani cù stu diagnosticu duveranu riceve medicazione d'urgenza da u so veterinariu. Questa droga ùn hè micca amministrata per bocca, ma amministrata analmente per via di un enema.

Hè megliu se l'applicazione in a pratica veterinaria hè spiegata è dimustrata à voi in dettaglio. A droga interrompe un attaccu severu. Allora u cane deve esse purtatu à u veterinariu per più trattamentu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *