in

Malatie in Serpenti

I serpenti di ogni tipu sò animali belli è eccitanti. Fighjendu solu porta assai gioia à i fan di serpente è parechji animali sò oghji cusì "ammansatu" chì ponu esse cullati senza prublemi. In ogni casu, mantene a serpente stessu ùn hè micca cusì faciule cum'è parechji partiti interessati inizialmente imaginate, è a dieta deve esse sempre individualmente adattata à l'animali. Ancu s'è tutti i punti sò osservati, pò ancu succede chì una serpente si malati. In generale, i serpenti sò cunsiderati piuttostu insensibili à i batteri. In ogni casu, sò assai sensittivi à u friddu è puderanu sviluppà rapidamente pneumonia o diarrea si a temperatura hè troppu bassu.

Sfurtunatamente, sò trà l'animali chì spessu mostranu solu sintomi assai ligeri o ancu micca sintomi à tutti quandu si malati. Per quessa, hè sempre impurtante cunnosce è osservà bè u vostru animali. Questu significa chì quandu a serpente rifiuta l'alimentu senza ragiuni, beie più di l'usu, ùn muda micca, pare senza listinu o hè più aggressivu di u solitu, hè impurtante d'osservà l'animali vicinu. Ancu s'è i serpenti ùn visitanu più i so lochi di riposu è di dorme, una malatia pò esse presente. Per chì i serpenti ponu esse aiutati u megliu pussibule, hè impurtante chì a malatia hè ricunnisciuta u più prestu pussibule. In ogni casu, i guardiani di serpente sapemu ancu chì u cumpurtamentu di una serpente pò cambià rapidamente per l'avvenimenti naturali, cum'è a mutazione, a gravidanza, l'accoppiamentu o per i fluttuazioni di a temperatura. Allora ùn hè micca faciule d'interpretà a serpente currettamente. L'animali sò ancu veri artisti di fami è ponu facilmente manghjà nunda per a mità d'annu, chì ùn hè micca pocu cumuni per i serpenti chì campanu in natura. Di sicuru, in casu di malatia, una serpente deve esse datu assistenza medica, attentu chì micca tutti i veterinari regulari trattanu i rettili, cusì un specialista deve esse sceltu. In questu articulu vulemu intruduce à e malatie più impurtanti in i serpenti è i so sintomi in più dettagliu è vi mostra ciò chì duvete fà in questi casi per aiutà u vostru animali u megliu pussibule.

Malatie intestinali in i serpenti

I prolapses intestinali è cloacal sò una priorità, in particulare in i ghjovani serpenti. Quessi ponu accade, frà altri cose, per troppu pocu eserciziu, troppu stress o per indigestioni, paralisi di i nervi è debule musulmana. Una dieta micca adattata per l'spezie puderia ancu esse culpèvule per una tale malatia di serpente, per esempiu per via di l'alimentazione troppu frequente o di l'animali di preda chì sò troppu grande o scunnisciuti. Cù sta malatia, un pezzu di intestinu hè generalmente spressu fora quandu a defecazione. Questu ùn pò più esse tiratu in daretu, cusì chì u tissutu s'infla rapidamente. Visualmente, s'assumiglia à una bolla. Di sicuru, pò esse rapidamente periculatu quì, cum'è u tissutu pò esse inflamatu o ancu mori. Inoltre, puderia esse mortale per u vostru animali.

Per piacè, procedi cume:

Di sicuru, a vista ùn hè micca bella è parechji guardiani di serpenti in panicu per a prima volta. Ma pudete aiutà à a vostra serpente avà, per quessa hè impurtante di mantene a calma, perchè l'animali vi diceranu ancu chì qualcosa hè sbagliatu. Hè impurtante di pulisce a tela prima. Allora avete bisognu di sprinkle u zuccheru di tavulinu ordinariu nantu à u tissutu prolapsed. Questu hè cumu sguassate l'acqua da questu, chì reduce significativamente l'inflamazione. Appena u tissutu hè falatu un pocu, pudete avà assai cura di pruvà à massaggiallu torna cù un Q-tip umitatu. Tuttavia, succede ancu chì l'intestinu si ritrae è ùn avete micca fà nunda. Di sicuru, u cuntrariu pò ancu esse u casu, perchè ùn avete micca riesciutu à massaggiare u tissutu in daretu. Pò esse ancu chì sta malatia hè scuperta troppu tardi, chì pò purtà à parti di l'intestinu chì sò digià infiammate o ancu mortu. Questu seria u tempu quandu duvete, per urgenza, andà direttamente à un veterinariu. Eccu avà pò esse chì una parte di l'intestinu deve esse eliminata chirurgicamente, chì di sicuru averia ancu bisognu di trattamentu di seguitu. In e prossime settimane, per piacè alimentate solu l'alimenti facilmente digeribili è dunque solu l'animali di l'alimentazione ligeri è chjuchi.

Disidratazione in i serpenti

Sfortunatamente, i serpenti sò spessu disidratati in u passatu. Questu generalmente succede quandu a temperatura di a terra in u terrariu hè troppu altu è l'animali ùn anu micca manera di evitari. Se l'umidità relativa hè troppu bassu, a desidratazione di a serpente hè una cunsequenza tipica. Inoltre, i ragiuni ponu ancu esse un riscaldamentu eccessivu da a zona di u sole, chì pò esse periculosu, in particulare per i serpenti di l'arburu. Quì a serpente pò secca ancu s'ellu l'umidità hè bè adattata. Hè dunque sempre u casu chì l'animali affettati si trovanu nantu à un ramu illuminatu direttamente per troppu longu. I rami di u sole per i serpenti ùn devenu mai esse illuminati direttamente. Per evità a desidratazione in i serpenti burrowing, duvete aduprà u riscaldamentu di u pavimentu in u terrariu, perchè questu sempre deve esse usatu indirettu è cusì ùn mai calà u pianu troppu. Sicondu a spezia di serpente, a temperatura di a terra deve esse trà 25-26 gradi. Inoltre, hè sempre impurtante per verificà regularmente l'umidità in u terrariu. Pudete regulà cù una buttiglia spray cù acqua calda. Ci sò avà dispusitivi utili chì ponu esse utilizati continuamente per misurà l'umidità in un terrarium.

Eccu cumu prucede cù serpenti disidratati:

Una serpente disidratata pò esse ricunnisciuta da e pieghe, chì sò particularmente notevuli quandu l'animali curl up. In questu casu, avete da agisce direttamente è spray u sustrato prima. Se l'umidità di l'aire hè sempre troppu bassu, hè assai utile se i zoni di ventilazione sò ridotti permanentemente. Se a vostra serpente hè severamente deshidratata, hè cunsigliu di mette l'animali in un cuntinuu pienu di sustrato umitu per un ghjornu o dui. Cù sta "move" avete da esse sicuru chì e sferenze di temperatura ùn sò micca troppu grande. Se ùn ci hè micca dannu organicu, l'animali da pocu à moderatu desidratati si ricuperanu cumplettamente in pochi ghjorni. Sfurtunatamente, hè ancu accadutu chì certi animali ùn anu micca ricuperatu. In questu casu, hè sensu per dà à i serpenti l'elettroliti, chì ponu esse fatti per via orale è intramuscularly. In ogni casu, l'esperti credi chì l'iniezione hè di solitu più efficaci cà l'ingestimentu di u liquidu attraversu u trattu gastrointestinali di a serpente. In modu, l'acqua potabile normale ùn hè micca particularmente adattata in questa situazione. In casu di mancanza d'acqua, l'urganismu di a serpente ùn pò micca assorbe l'acqua potabile, chì hà una concentrazione normale di sali, in quantità sufficienti per via di u trattu gastrointestinali. Tuttavia, per piacè ùn aspittà troppu longu per avè u trattamentu. Allora pò succede assai rapidamente chì altri prublemi sorginu per via di a desidratazione, chì ponu fà u trattamentu successu più cumplicatu. Inoltre, i danni renali ponu accade ancu è, in generale, i serpenti disidratati sò di sicuru più suscettibili à infizzioni è bacteria.

Inclusione a malatia di u corpu in i serpenti

A malatia di l'inclusione hè principarmenti una infezzjoni virali chì si trova principarmenti in spezie maiò di serpenti, cum'è Boidae o Pythoniad. I sintomi assai tipici di sta malatia di serpente includenu disordini di u sistema nervu, cumprese, sicuru, disordini di equilibriu. Difficultà à ingullà o tremuli longu ùn sò micca pocu cumuni in questa malatia. Inoltre, i cambiamenti in u trattu digestivu di a serpente ponu accade, cum'è diarrea o ferite in bocca. A pneumonia hè ancu una figura clinica tipica. I corpi d'inclusione ponu esse rilevati in biopsie renali, esophagus è renali, frà altri cose, è sò ancu visibili in smears di sangue. In ogni casu, l'absenza di sti inclusi ùn significheghja micca direttamente chì l'animali affettatu hè liberu di a malatia di u corpu d'inclusione, o IBD per corta.

Problemi di mudificazione in i serpenti

I serpenti sò animali chì crescenu in modu stabile è in tutta a so vita. In ogni casu, anu a pelle callosa, chì significa chì ùn cresce micca cun elli. Per via di questu, i serpenti anu bisognu di mudificà à intervalli regulari, cù i ghjovani serpenti muderni più spessu di l'animali anziani. I serpenti di solitu sparghje a so pelle in un pezzu. Appena questu ùn hè micca u casu o l'ochji o l'occhiali ùn sò micca sbucciati à u stessu tempu, si parla di prublemi di pelle. Ci ponu esse ragiuni assai diffirenti per questu. U prublema pò esse duvuta à l'animali chì sò tenuti troppu secchi o troppu bagnati, o à una dieta chì ùn hè micca appruvata per a spezia. A cundizione generale di i serpenti hè ancu cruciale quì. Parechje serpenti anu prublemi à a muda perchè ci hè una carenza di vitamina o a temperatura in u terrariu hè troppu bassu. Inoltre, pò accade una volta è una volta chì l'animali soffrenu di ectoparasites o avè una malatia o vechji feriti chì facenu a muda problematica. Inoltre, spessu succèri chì ùn ci sò micca ughjetti grossi per esse truvati in u terrariu chì l'animali ponu utilizà per aiutà à mudificà.

Per piacè, procedi cum'è seguitu se a serpente hà prublemi à sparghje:

Se a serpente hà prublemi à mudificà, duvete lavà u vostru caru in acqua tiepida è aiuta l'animali à mudificà. Per fà questu, sguassate a pelle cù assai cura è per piacè esse u più attentu pussibule. Se a vostra serpente ùn hà micca sbulicatu l'ochji, anu da copre l'ochji cù compressi umidi per parechje ore. Questu vi permette di ammorbidisce a vechja pelle prima di sbuchjate cù cura. Se ùn avete micca cura di fà questu compitu, duvete cunsultà un veterinariu specializatu. I prublemi di muda sò generalmente causati da una mala postura. Allora per piacè pensate à mantene u vostru animali è verificate tutti i fatti impurtanti in modu chì pudete fà qualsiasi currezzione dopu.

Serpenti cù un hemipenis prolapsed

Un hemipenis prolapsed si trova in certi serpenti maschili. Questu succorsu precisamente quandu u masciu vole à accoppià è a signora ùn hè ancu pronta, o quandu a serpente femina fughje durante u prucessu di accoppiamentu. In una tale situazione, hè faciule per u tissutu per esse danatu da esse stendu o torciati. In questu casu, l'hemipenis ùn pò più esse ritruvatu. U prublema deve esse risolta in un paru di ghjorni. Pudete ancu pruvà à massaggiate delicatamente u tissutu in daretu. Se l'animali hà sempre prublemi dopu à parechji ghjorni, avete da cunsultà un veterinariu chì hè familiarizatu cù i rettili. In casu di necessariu, l'urganu deve esse eliminatu, ancu s'è u post-trattamentu in forma di unguenti o altre medicazione hè sensu in ogni casu.

Inclusione a malatia di u corpu in i serpenti

A malatia di u corpu d'inclusione, o IBD in breve, hè una malatia virali in i serpenti. Questu hè principarmenti in u boa constrictor, ancu s'è l'altri spezii di serpente pò esse ancu affettati. Questa infizzione hè contagiosa per via di l'excrementi da l'animali à l'animali è pò ancu esse trasmessa rapidamente per u cuntattu fisicu cù e persone o da l'ogetti infettati. Inoltre, i sperti suspettanu chì sta malatia hè ancu trasmessa per via di ectoparasites, cum'è l'acari di serpente. A trasmissione da a mamma à u zitellu hè ancu pussibule. Sta malatia si manifesta inizialmente cù inflammazioni intestinali croniche. Sfortunatamente, questu si estende gradualmente à u sistema nervu cintrali di i serpenti. Sfurtunatamente, deve ancu esse dettu à questu puntu chì a malatia di a malatia di u corpu di l'inclusione in i serpenti hè di solitu fatale.

I sintomi di a malatia di u corpu d'inclusione

I sintomi di sta malatia periculosa sò assai diversi. Per esempiu, u disturbu di u sistema nervu di l'animali affettati è i disordini di u mutore. I serpenti spessu anu pupulari torciati è riflessi alterati. A stomatite pò ancu accade è u vomitu crònicu hè sfurtunatamenti unu di i sintomi tipici. Inoltre, i serpenti spessu soffrenu di prublemi di perdizione è di perdita di pisu massiva.

Profilassi in a malatia di u corpu d'inclusione

Sfortunatamente, a malatia di u corpu d'inclusione hè attualmente cunsiderata incurable. Questa terribili malatia generalmente porta à a morte di l'animali è per a maiò parte di e spezie di serpente relativamente rapidamente in pochi settimane. Cù i boas più grande, invece, pò durà uni pochi di mesi. Tuttavia, ci sò misure preventive chì pudete piglià cum'è un patrone di serpente. Allora duvete sempre rispettà i tempi stretti di quarantena per i novi arrivati ​​è appena una serpente mostra ancu anormalità, separà da l'altri conspecifici. Inoltre, hè assai impurtante per sempre attente à a pulizia è l'igiene. Per piacè infettate e vostre mani si avete toccu un altru animali. Hè impurtante chì l'uggetti in u terrariu chì una serpente infettata hè stata in cuntattu cù puderia ancu esse infizziosi. Allora se vulete esse in u latu sicuru, duvete sguassate o almenu disinfettate.

Bocca putritu in i serpenti

A putrefazione di a bocca in i serpenti, cunnisciuta ancu com'è stomatitis ulcerosa, hè una infezzjoni bacteriana chì si trova in a mucosa orale di l'animali. Sta malatia si vede principarmenti in i serpenti tenuti in terrariums. I battìri rispunsevuli di a putrefazione di a bocca in i serpenti sò normalmente in a bocca di l'animali sani. In u passatu, u stress è diversi errori posturali eranu citati cum'è triggers per sta malatia. Per esempiu, se l'animali sò tenuti troppu friddi. A mala igiene pò ancu esse culpèvule se a malatia si sviluppa. I sintomi di carenza o diverse ferite in a bocca di a serpente puderia ancu esse u mutivu per quessa chì a serpente soffre di putrefazione di a bocca. I battìri, chì sò in bocca di a serpente in ogni modu, ponu multiplicà in e circustanze citate è cusì causanu inflammazioni di a mucosa orale. S'ellu hè una putenza di bocca avanzata, pò ancu affettà a mandibula. Inoltre, inhaling u purulente purulente pò ancu causà pneumonia. Sfurtunatamente, sta malatia pò ancu esse fatale in i serpenti, perchè pò guidà rapidamente à l'avvelenamentu severu di sangue.

I sintomi pussibuli di a putenza di bocca

I serpenti affettati ponu mostra sintomi assai diffirenti. Per esempiu, u scaricamentu di un liquidu slimy è viscosu chì esce da a bocca. Parechji serpenti ancu ricusanu di manghjà è ponu naturalmente perdiri pesu. Inoltre, a necrosi pò accade nantu à e gengive è u sanguinamentu in a bocca hè sfurtunatamenti micca pocu cumuni. Parechje serpenti perdenu ancu i so denti da a putenza di a bocca.

Eccu cumu si tratta di a putrefazione di a bocca di u serpente:

Prima chì u trattamentu pò principià, hè assai impurtante per sapè u mutivu di l'iniziu di a malatia. Inoltre, a situazione di vita attuale di l'animali affettati deve esse cambiatu u più prestu pussibule. Questu include, per esempiu, migliurà l'igiene o riducendu qualsiasi fattori di stress. Inoltre, hè impurtante cunsultà un veterinariu per a putenza di a bocca. U duttore pò avà disinfettà a zona affettata è trattà cun un antisetticu. I residui di tissuti morti anu ancu esse eliminati. Dopu questu, voi o u vostru veterinariu deve cuntinuà à dà l'antibiotici di serpente. Pudete sustene a guariscenza di a putrefazione di a bocca amministrà vitamina C.

Infezioni da Paramyxovirus in i serpenti

Una infezzjoni di paramyxovirus o ophidian si trova principarmenti in diverse vipere è in serpenti, chì appartenenu à a famiglia di i Colubridae, i vipuri. Cobras, boas è pythons sò ancu più affettati. I sintomi di sta malatia spessu includenu soni di respirazione anormali in i serpenti. Una scarica sanguinosa o purulenta ùn hè micca pocu cumuni. I cambiamenti in u sistema nervu cintrali di l'animali affettati ponu ancu esse osservati una volta è una volta. I sperti sò di l'opinione chì sta malatia hè prubabilmente trasmessa cum'è infezzjoni di gocce, possibbilmente ancu verticalmente è per via di e feci di l'animali. L'animali sò esaminati serologicamente.

L'infestazione di acari di serpente

L'acari di a serpente sò unu di i parassiti esterni più cumuni nantu à i serpenti è quasi tutti i patroni di serpente scontru stu prublema in un certu puntu in a so vita. L'acari fastidiosi ponu esse percepiti cum'è picculi punti neri. Crescenu à circa 0.5 mm. I serpenti chì anu un prublema d'acaru soffrenu di prurito severu, chì pruvate d'allevià fretendu contru l'uggetti. Pò esse ancu osservatu chì parechji animali parevanu nervosi è stressati. Per questa causa, assai serpenti restanu in u cisterna di l'acqua per ore, induve a prisenza di acari in u cisterna d'acqua stessu hè di solitu un signu chjaru di una infestazione d'acari di serpente. I parassiti chjuchi spessu s'acumulanu in l'ochji di l'animali, chì di sicuru spessu risultatu in infizzioni oculari. In questu casu, e squame intornu à l'ochji sbuchjate visibilmente.

Eccu cumu prucede se avete una infestazione di acari di serpente:

Di sicuru, hè impurtante di caccià l'acari u più prestu pussibule. Cù u serpente, per esempiu, pudete travaglià cù Blattanex o Frontline è ancu cù Vapona-Strips. Assicuratevi di chjappà i ventilatori nantu à l'involucro chjusu mentre trattate a vostra serpente. L'ingredientu attivu rispittivu, secondu a preparazione chì avete sceltu, ùn pò micca scappà senza effettu. L'animali chì sò stati trattati cù Blattanex ùn deve micca più acqua potable in u terrariu, cum'è l'ingredientu attivu Dichlorvos ligami in l'acqua. Ancu a spraying deve esse evitata durante u trattamentu, ancu per e spezie di serpente in a foresta pluviale. Hè sempre impurtante di bagnà i serpenti prima di ogni trattamentu è di ripetiri u trattamentu dopu à cinque ghjorni. In questu modu, pudete esse sicuru d'eliminà ancu l'acari di novu è impediscenu di mette ova di novu. In u ciculu di l'acaru di a serpente speciale, idealmente dura 6 ghjorni per un ovu per sviluppà in un acaru sessualmente maturu.

Infestazione di vermi in serpenti

Mentre chì i serpenti chì sò stati allevati in cattività raramente anu da trattà cù una infestazione di vermi, e cose sò assai diffirenti cù i serpenti salvatichi. Sti serpenti quasi sempre soffrenu di diversi parassiti interni. Ci hè una quantità di parassiti interni diffirenti. Tuttavia, questi sò soprattuttu vermi, ancu s'ellu ci sò ancu differenze quì. A maiò parte di i vermi seranu i nematodi, chì sò roundworms, i trematodi, vale à dì i vermi di aspirazione, o i cestodi, i tapeworms. Inoltre, certi serpenti spessu anu prublemi cù protozoa o flagellati. Per quessa, hè assai impurtante chì u veterinariu sempre esaminà una mostra di feci per i novi arrivati ​​è chì una nova serpente ùn hè mai posta direttamente cù a so propria spezia, ma hè tenuta in quarantena. Una infestazione di vermi hè assai contagiosa per l'animali esistenti, ancu i serpenti sani. Pudete ricunnosce rapidamente una infestazione di vermi da u fattu chì a vostra serpente perde gradualmente u pesu malgradu à manghjà nurmale. Inoltre, ci sò longu pause trà e mude, chì ponu ancu esse cinque mesi, è l'apatia è a sbiaditura di i culori di u corpu ùn hè micca pocu cumu per vede. Inoltre, ci sò spessu cuntrazzioni in u trattu gastrointestinali è certi serpenti ricusanu di manghjà. In più di a perdita di pisu, ponu accade ancu altri sintomi, cum'è stitichezza o diarrea. Certi animali sò oghji ancu vomiting è in u casu di una infestazione di vermi assai pisanti, certi vermi sò ancu excreted o appariscenu brevemente, ma poi sparisce torna in l'animali.

Eccu cumu duvete procederà se una serpente hè infestata da vermi:

Appena una infestazione di vermi nematodi o altri parassiti pò esse rilevati in u trattu gastrointestinali di l'animali, questu deve esse trattatu urgentemente. Avà ci sò preparati assai diffirenti cù quale i serpenti ponu esse trattati. Questu hè avà sceltu secondu u tipu di verme è pò esse datu via l'alimentazione. Hè sempre impurtante micca di piantà u trattamentu troppu prestu è di ripetiri dopu à uni pochi di simane per chì ogni ova di vermi o parassiti appena sbulicati sò ancu eliminati. In ogni casu, hè impurtante aduprà u rimediu ghjustu, postu chì certi preparati, cum'è metronidazole, sò assai efficaci, ma ancu pocu tolerati è ponu ancu esse fatali in animali particularmente debuli. Sì una tale infestazione hè ricunnisciuta troppu tardi o ancu micca trattata, una infestazione di vermi in serpenti pò ancu esse fatale. Sfurtunatamente, questu porta rapidamente à danni à l'organi, cù l'intestini, u fegatu è i pulmoni sò particularmente affettati. A serpente spessu diventa debule perchè i parassiti naturalmente si alimentanu ancu di l'alimentariu chì manghjanu.

A nostra ultima parolla nantu à e malatie di i serpenti

I serpenti sò animali belli è impressiunanti, è mantene questi rettili ùn deve mai esse pigliatu à pocu. Perchè ancu quandu cumprà una serpente, avete assai rispunsabilità chì duvete sempre esse cuscenti. Appena l'animali hè malatu o a cundizione generale di a serpente si deteriora, avete sempre cunsultà un specialista, chì pò principià u trattamentu se ne necessariu. Quandu cumprà novi serpenti, ancu s'ellu l'animali pare chì hè cumplettamente sanu, hè sempre impurtante di mantene in quarantena prima è micca aghjunghje à u stock esistenti. In ogni casu, cù e cundizioni ottimali di l'alloghju è a disinfettazione di e mani dopu avè toccu altri animali, pudete evità alcune malatie è prutegge a vostra serpente u megliu pussibule.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *