in

Malatie in i pesci di stagnu

A megliu prova di un stagnu sanu sò i pesci vitali. Sfurtunatamente, u reversu hè ancu veru: appena qualcosa hè sbagliatu in u stagnu, u risicu di malatie in i pesci di stagnu aumenta rapidamente. In questu post, dunque, vulemu trattà cù e cause è i sintomi di e malatie, spiegà alcuni è dà cunsiglii nantu à a prevenzione è u trattamentu.

Cause

Cuminciamu da u principiu: cù i motivi di a malatia in i pesci. I cundizioni di l'allevamentu sò causali implicati in a maiò parte di e malatie in i pesci di stagnu. Esempii di questu sò una nutrizione povira, paràmetri di l'acqua poveri, un stagnu chì hè troppu chjucu, è una densità di calze chì hè troppu altu. U stress resultante porta allora à un debilitatu di e funzioni di difesa di u pesciu. Questu aumenta a suscettibilità à parassiti, batteri è altri patogeni. Un altru mutivu cumuni hè chì e malatie sò purtate da i novi. Hè dunque cunsigliatu di mantene prima i pesci acquistati in un cisterna di quarantena, osservà per anormalità è solu dopu mette in u stagnu quandu sò liberi di sintomi. I prupietarii di stagni vigilanti ponu scopre assai malatie in anticipu si fighjanu i so pesci spessu. Truverete più faciule per vede anormalità.

signa

Spessu ùn hè micca cusì difficiule d'identificà e malatie prima - basta à sapè ciò chì circà. Prima di tuttu, ci hè un cambiamentu di cumpurtamentu: per esempiu, una mancanza di riflessu di scappata, mancanza di appetite, stendu per un bellu pezzu nantu à a superficia, o stendu nantu à a terra. I disordini di natationi cum'è staggering and stand upside down ponu ancu esse facilmente identificati. Rubbing contr'à u sustrato o u bordu di u stagnu è a natazione in avanti sò più prubabile di esse licenziati - ma sti cumpurtamenti sò ancu spessu signali di malatia. De même, les poissons affligés de prurit sautent à l'occasion de l'eau. I cambiamenti in a respirazione sò spessu più difficiuli di valutà: u muvimentu di gill assai rapidu hè difficiule di detectà in un stagnu normale, ma a respirazione d'urgenza nantu à a superficia di l'acqua hè più faciule. Inoltre, e malatie ponu purtà à cambiamenti fisichi, chì ponu accade in parechje manere. Quessi ponu esse cambiamenti di culore, dipositi nantu à a superficia di a pelle, emaciation, o cambiamenti in a forma di u corpu. A nostra lista quì ùn pretende micca esse exhaustiva. Perchè di sicuru - sicondu a malatia - altri sintomi ponu ancu esse notevuli.

Impurtante: Parechji patogeni ponu multiplicà è sparghje rapidamente in l'acqua. Allora s'è notate i primi sintomi di a malatia, reagisce immediatamente!

Stu travagliu

Sicondu a malatia, pudete ancu trattà i vostri pesci indipindentamente. Per esempiu, cù bagni di sali o rimedii di vendita di l'animali. Un grande cambiamentu d'acqua parziale spessu aiuta. Un diagnosi chì hè u più precisu pussibule hè impurtante per trattà e malatie! Perchè ancu s'ellu ci sò droghe chì sò efficaci contr'à parechje malatie diverse: Ùn ci hè micca una droga di spettru largu "contra tuttu". È i trattamenti di droga innecessarii ponu solu sforzu supplementu nantu à l'organismu di i vostri pesci è ponu purtà à resistenze indesiderate. Per quessa, vi cunsigliemu di cunsultà un veterinariu specializatu in pesci in casu di malatia. Puderà aiutà i vostri pesci cù trattamentu miratu è vi furnisce cunsiglii esperti.

Malati cumuni di pesci in u stagnu

Eccu alcuni esempi chjave di e malatie di pesci è i so trattamenti. Se suspettate una malatia, ricumandemu di circà u cunsigliu di un veterinariu chì hè specializatu in pesci prima di trattamentu. In questu modu, un diagnosticu precisu pò esse fattu è u trattamentu currettu iniziatu. Trattamenti innecessarii è sbagliati deve esse evitati à tutti i costi per u benefiziu di i vostri pesci.

Parasitic

Malattia di i punti bianchi (Ichthyophthirius multifiliis)
Stu parasite unicellulare provoca spots bianchi tipici nantu à a mucosa di i so ospiti. In ocasu l'ochji di i pesci sò ancu affettati. I danni di i branchi causati da a malatia di u puntu biancu porta à a mancanza di respira.

U nome latinu complicatu di a cellula unica hè spessu usatu in forma abbreviata ("Ichthyo"). Ichthyo si multiplica à un ritmu splusivi. I pocky white outgrowths cascanu da u pesciu da u tempu à u tempu è à u fondu. Dopu à l'ora di 24 (sicondu a temperatura di l'acqua), à 1000 swarmers free-swimming emergenu quì, chì infestanu u pesciu novu. I seguenti s'applicanu à u trattamentu: u più prestu, u megliu. A terapia cù malachite green, per esempiu, hè pussibule, ma deve esse realizatu per almenu (!) 5 ghjorni. Calchì volta un periodu di trattamentu più longu hè necessariu.

Costia (Ichthyobodo necator)

Queste peddi nuvole sò parassiti classici di debule. In i pesci adulti cù un sistema immune sanu è funziunale, l'organisimi unicellulari anu poca probabilità di causà danni. In ogni casu, se l'abitanti di u stagnu sò sempre assai ghjovani o digià debilitatu da altre malatie, sti flagellati anu un tempu faciule. A calata di a temperatura di l'acqua sottu à 15 ° C prumove ancu l'infestazione. Allora i parassiti irritanu a mucosa. Dunque, si formanu opacità scintillanti bianchi-bluastri. Dannendu a membrana mucosa, aprenu a strada per infizzioni supplementari, per esempiu cù fungi. Dunque, una infestazione massiva spessu porta à a morte. Calchì volta i bagni di sali sò abbastanza per u trattamentu. Supportanu u metabolismu di i pesci è cusì stabilizzanu ancu u sistema immune. In ogni casu, a ricerca di e cause deve esse realizatu prima di trattamentu di droga. Perchè quandu si tratta di Costa Rica, ùn hè micca solu impurtante per trattà, ma ancu per truvà è eliminà u mutivu di a carenza immune. Altrimenti, ùn puderà mai finisce u parasite è solu pruvucà a resistenza. Se qualcosa ùn hè micca chjaru, hè megliu cuntattà u vostru veterinariu di pisci di fiducia.

Flukes (Gyrodactylus spp., Dactylogyrus spp.)

Questi vermi chjuchi ponu esse assai fastidiosi per i vostri abitanti di stagni. In regula, ùn ponu micca vistu à l'occhiu nudu. Puderanu esse rilevati in modu affidabile solu cù un microscopiu.
Una distinzione hè fatta trà i vermi di l'ochju di a pelle (Gyrodactylus spp.) È i vermi di l'ochju di u gill (Dactylogyrus spp.).

U vermu di aspirazione di a pelle si trova principalmente nantu à a pelle esterna. Dannu a membrana mucosa è hè un pioneru per altri prublemi: Inflamazioni di i sacchetti scaly, l'alga è l'infestazione di fungi sò pussibuli cunsequenze. L'animali affettati à volte scrub o salta, è a so pelle pò esse nuvola. Gyrodactylus dà nascita à i ghjovani animali vivi è, à u cuntrariu di Dactylogyrus, ùn pona micca ova.
U lipworm di l'ovu di l'ovu hè principalmente - ma micca solu - per esse truvatu nantu à e branchie. I pesci affettati anu prublemi di respirazione, perchè e branchie sò irritate è inchate da l'infestazione.
Ci sò preparati efficaci contr'à i flukes. Se l'infestazione hè bassu, i bagni di sali simplici pò spessu aiutà. Una volta chì u diagnosticu hè stata fatta cun certezza, pudete aduprà i prudutti di l'animali speziali (assicuratevi di leghje l'inseritu di u pacchettu!) O aduprate medicazione prescritta da u veterinariu. Trattamenti innecessarii cù droghe antiparassitarie deve esse evitata à tutti i costi. Altrimenti, a resistenza serà promossa!

Poux de la carpe (Argulus sp.)

Cuntrariu di ciò chì u nome suggerisce, i pidocchi di carpa sò crustacei. Sti parassiti, finu à circa 13 mm di grandezza, ponu ancu esse facilmente vistu à l'occhiu nudu. Sò spessu introduttu da l'acelli d'acqua. Si ponenu stretti succhiati nantu à a pelle è nantu à i sacchetti pelvic. E pussibuli cunsequenze di una infestazione sò rossu di a pelle, causata da sanguinamentu o inflammazioni. Ci hè generalmente pruritu massivu. I pesci affettati, dunque, si scrub, per esempiu, o sparanu subitu attraversu u stagnu. I pidocchi di carpa individuali ponu esse cullati. Se l'infestazione hè severa, deve esse trattata cù medicazione. Ci sò rimedii over-the-counter dispunibuli in magazzini o medicini da u vostru veterinariu espertu di pesci.

funghi

Moule du poisson (Saprolegnia parasitica)

Stu patogenu hè quasi omnipresente. In regula, ùn pò micca dannà i pesci sani cù un sistema immune funzionante. E cose si scontranu quandu u sistema immune hè debilitatu, per esempiu, per via di e basse temperature in l'invernu. E lesioni in a mucosa di u pesciu (per esempiu, à causa di pruritu è ​​u chafing resultanti) permettenu ancu una infezzjoni da Saprolegnia. In particulare e ferite longu è digià infettate sò ancu spessu sopra à stu fungus. Questu tipicamenti si manifesta in rivestimenti simili di cuttuni. Sò inizialmente bianchissichi, ma ponu ancu piglià un culore verdu-grisgiu. Incidentally, l'embrague di i pesci sò, particularmente in risicu. Quì, u muffa di pesci porta regularmente à grandi perdite.
Pudete rimedià una infestazione di muffa di pesci cù rimedii dispunibuli cummerciale chì cuntenenu malachite green. I bagni sali di cortu termine assai cuncentrati spessu portanu sollievu.

Malatie batteriche

L'apparenza è u cursu di i prucessi di malatie bacteriale in u stagnu sò assai variati. Ùn ci hè quasi micca bacteria, a presenza di quale inevitabbilmente porta à a malatia in u pesciu. Moltu più spessu e malatie bacteriale sò causate da battìri chì si trovanu in u stagnu in ogni modu è di solitu ùn causanu micca danni. Se u sistema stabile "derruva", sti bacteria portanu à e malatie quandu si multiplicanu in una scala massiva. E malatie chì risultanu da questu sò generalmente chjamate secondu i so sintomi.

"A malatia di i buchi"

A malatia di "buca in u burcu", cunnisciuta ancu com'è eritrodermatite, hè generalmente causata da bacteria. Ma altri patogeni è - cum'è cusì spessu - cundizioni ambientali inadatti ancu ghjucà un rolu. L'animali affettati mostranu grandi buchi simili à l'ulcera in a pelle. Quessi sò generalmente pusatu nantu à u troncu o un pocu più in daretu versu a pinna caudale. Calchì volta pudete guardà à i musculi di i pesci malati. Sicondu u trigger è e cundizioni ambientali, a malatia avanza à una velocità vertiginosa. Morti subite è pèrdite pesanti sò pussibuli. Hè cunsigliatu di cunsultà un veterinariu chì hè specializatu in pesci u più prestu pussibule. Cù l'aiutu di un smear, pò determinà u patogenu, realizà una prova di resistenza è inizià a terapia adattata.

"Fin rot"

Fini sfilacciati, decolorazione lattice-nuvola o rossu nantu à i bordi di l'aletta: Questu hè ciò chì pare "fin rot". L'occurrence generalizata di sta malatia suggerisce cundizioni suboptimali di l'abitazione. In ocasu, i pesci individuali sò solu affettati lucali; una ferita hè spessu a causa. L'esame veterinariu è u trattamentu hè ancu assolutamente cunsigliatu per sta malatia. Perchè altri patogeni ponu ancu ghjucà un rolu. Dunque, prima di decide di un metudu di trattamentu particulari, deve esse realizatu un diagnosticu detallatu. Perchè senza eliminà a causa attuale è senza migliurà e cundizioni di l'abitazione, a lotta di a malatia ùn hè micca pussibule.

Malatie virali

Koi herpes virus (KHV)

Sta malatia hè stata descritta per circa 20 anni: l'infezzione cù u virus Koi herpes. Questa hè una malatia animale à notificazione. U sintumu più notu di sta malatia hè un dannu massivu à i branchi. Tuttavia, u virus afecta ancu altri organi, cum'è a pelle, l'intestini è i rini. U pesciu pò esse infettatu inconspicuously. In regula, solu u stress in cunnessione cù a temperatura trà 16-28 ° C pruvucarà a malatia. Ci hè apatia è mancanza di appetite. I danni di a pelle ponu accade. L'animali sò generalmente più suscettibili à altre malatie. U più notu hè a mancanza di respirazione à volte massiccia causata da u dannu di u gill. U pesciu si trova nantu à a superficia di l'acqua o di u filtru di u filtru è littiralmente gasp for air. I morti di massa ponu accade. Un trattamentu causale ùn hè micca pussibule. Tuttu ciò chì resta per i pesci malati hè di ottimisà e cundizioni di mantenimentu è di mantene in isolamentu. Per a rilevazione basata in PCR di u virus di l'herpes Koi, u veterinariu piglia una piccula mostra di tissutu da e branchie.
L'altri pesci (eccettu a carpa di a splutazioni) in u stagnu ùn sò micca malati, ma ponu trasmette u virus.

Variole de la carpe (CHV-1)

Se i tampiratura in u stagnu calanu, pudete vede à ocasioni: carp pox o koi pox. Appariscenu cum'è depositi biancu, trasluzente, cera nantu à a pelle o l'alette. I picculi cresciti in l'animali infettati sempre crescenu quandu u sistema immune si debilita, soprattuttu quandu e cundizioni ambientali sò poveri è l'acqua hè troppu fridda (<12 ° C). Una "cura" in u sensu strettu di a parolla ùn hè micca pussibule, perchè i pesci affettati portanu constantemente u virus. Ma hè pussibule chì a variola si ne andarà. Questu pò esse ottenutu ottimisendu e cundizioni di l'alloghju.
In regula, koi pox ùn sò micca una causa di preoccupazione, sò solu macchie. Solu in casi eccezziunali estremi è estremamente rari causanu dannu seriu.

Altre malatie

Infezzione di a vejiga natatoria

A inflamazioni di a vejiga natatoria hè principalmente carattarizata da u fattu chì i pesci affettati ùn ponu più furnisce a flotabilità in una manera cuntrullata. In u peghju casu, l'animali hè constantemente stendu nantu à u fondu di u stagnu. Si pò solu muvimenti su è falà cù difficultà cù a putenza fin. Questa spesa di forza u cunsumu è dinò sviluppa prestu callus callous. Di solitu, solu l'animali individuali sò affettati.
Parassiti, batteri, o disordini metabolichi sò generalmente implicati. U metudu di trattamentu adattatu risulta da a causa è deve esse determinatu da un veterinariu qualificatu. Indipendentemente da a causa di l'infezzione di a vejiga natatoria, l'aumentu di a temperatura di l'acqua à circa 25-27 ° C è l'aghjunzione di sal di tavola senza iodu per sustene a funzione renale generalmente aiutanu. Sfortunatamente, una volta l'animali malati tendenu à avè prublemi di vejiga natatoria di novu.

Sindrome di carenza energetica (EMS)

U sindromu di carenza energetica hè una malatia di primavera classica. Ci hè quandu ci hè un deficit trà l'energia necessaria è l'energia dispunibule. I ragiuni pussibuli per questa mancanza d'energia pò esse una dieta inadegwata in i mesi di l'estiu o l'alimentazione troppu prima in l'invernu. Una concentrazione di ossigenu bassu in l'acqua favurizeghja ancu u sviluppu di EMS. L'animali emaciati, emaciati sò logicamente particularmente in risicu. Paradossalmente, u sindromu di carenza di energia si trova ancu comparativamente spessu in l'animali obesi - perchè ùn ponu micca aduprà e so riserve di grassu per elli stessi à a bassa temperatura.
I pesci affettati da l'EMS mostranu un cumpurtamentu di natazioni incoordinatu assai reazzioni rallentati è respirazione superficiale. A vostra funzione renale hè severamente ristretta, facendu chì l'acqua s'accumula in a cavità di u corpu. L'animali affettati pareanu à volte grossi è gonfi. I squami ponu spuntà cum'è una pignatta di pinu, l'ochji protrude. L'animali affettati da l'EMS ponu esse aiutati calendu lentamente l'acqua da micca più di 2 ° C per ghjornu è aghjunghjendu sali moderatu à l'acqua. L'alimentu altamente digeribile pò esse cuminciatu quandu u pesciu mostra un cumpurtamentu quasi normale di novu. L'EMS hè una emergenza! I morti ùn sò micca pocu cumuni.

Prevene e malatie di pesci

Prevenzione hè megliu chè curà ! Perchè, cum'è digià dettu, a malatia pò sparghje rapidamente in u stagnu è à volte ancu esse fatale. Offre à i vostri pesci e cundizioni d'alloghju ottimali per impediscenu questu. Assicuratevi chì a qualità di l'acqua hè bona è chì hè filtrata bè. A dimensione di u stagnu deve currisponde à u nùmeru di pesci manteni è e dumande di e spezie chì mantene. Manghja una dieta equilibrata. Mantene l'alimentu in un locu frescu, seccu è prutettu da l'aria. Dunque, hè prutetta da u spoilage prematuru. Se necessariu, pò esse sensu per supplementà a razione cù vitamini.
Inoltre, assicuratevi di truvà un veterinariu espertu di pesci. Sè u peghju vene à u peghju, avete digià avè i so dati di cuntattu è ùn avete micca bisognu di circà un veterinariu adattatu prima.
Avemu cunsigliatu per u trattamentu preventivu di i vostri pesci cù prudutti medicinali. I trattamenti innecessarii mettenu una tensione nantu à l'organismu sensitivu di pesci è ponu ancu purtà à resistenza in u patogenu. Hè essenziale per evità questu!
L'esami preventivi, invece, anu veramente sensu. Parechji veterinari di pesci offrenu cuntrolli di primavera è di caduta. In e fasi di transizione critica, avete una megliu visione di u statu di salute è cusì un livellu più altu di sicurità.
Per d 'altra banda, pudete è deve cuntrollà regularmente i valori di l'acqua. Se ci sò cambiamenti à u negativu, pudete piglià contramisuri in una prima fase. L'aerazione attiva di u stagnu cù e pompe d'aria o u ventu di filtru porta l'ossigenu in l'acqua. Questu aiuta i pesci à sopravvive megliu à situazioni stressanti subitu.
Evite cambiamenti maiò à a temperatura bassa o bassa - sempre chì ùn sò micca assolutamente necessarii. Questu significa ancu chì ùn deve esse usatu micca novu.

Tenite sempre un ochju nantu à i vostri pesci. In questu modu, amparate assai di u so cumpurtamentu naturali è ricunnosce i sintomi di a malatia più facilmente.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *