in

Malatie in uccelli

Ch'ella sia una bella macaw, u tipicu budgerigar cù un cumpagnu amante, o picculi agaponidi, u mondu di l'acelli chì sò tenuti cum'è animali domestici in questu paese hè assai diversu.

In ogni casu, parechji credenu fermamente chì questi animali ùn anu micca bisognu di quantu affettu è cura cum'è l'altri animali.

Di sicuru, avete da trattà più cù un cane o un gattu, ma cù l'acquistu di l'acelli pigliate ancu una grande rispunsabilità chì ùn deve esse micca sottovalutata.

In più di u spaziu suffirenziu è l'alimentu preziosu, l'allevamentu adattatu per l'spezie, cumpresu u volu liberu è i cunspecifici, hè assai impurtante. Ma ancu s'ellu si mette tuttu, pò accade una volta è una volta chì l'amati animali di piuma si ammalanu.

Hè sempre impurtante di cunsultà un veterinariu per assicurà chì l'acellu riceve a megliu assistenza medica pussibule. In questu articulu vulemu intruduce à e malatie più cumuni in l'acelli.

Cumu l'acelli si ammalanu

E parechje malatie diverse in l'acelli naturalmente anu cause è sintomi assai diffirenti. Dunque, ci sò alcuni chì ùn ponu esse evitati da u pruprietariu, ma precautions ponu ancu esse pigliatu per altre malatie d'uccelli.

Dunque hè sempre impurtante per assicurà a igiene curretta è per osservà l'animali. L'acelli mostranu e malatie da u principiu è solu assai minimamente è ùn hè micca faciule per u pruprietariu di ricunnosce subitu l'acellu malatu. Tuttavia, questu hè completamente naturali.

L'acelli in u salvaticu anu da assicurà chì l'altri rapaci ùn li ponu micca cusì rapidamente quandu sò malati, cusì anu amparatu à suppressione i sintomi è à cuntinuà u più longu pussibule senza dà un dannamentu. Ancu s'ellu sò digià in u dulore severu.

Malatie d'uccelli in un sguardu

Aspergillosi in l'uccelli

L'aspergillosi hè una malatia veramente horrible chì sfurtunatamenti uccide parechji animali. Hè cunnisciuta ancu com'è una malatia di muffa. Sta malatia infizziosa pura hè assai contagiosa è affetta l'organi di l'animali durante u cursu di a malatia, cù u core, i rini è i bronchi sò particularmente affettati.

Sfurtunatamente, assai prupietari ùn sò micca capaci di ricunnosce sta malatia prima, perchè vene assai vicinu à un friddu. In ogni casu, se a malatia hà avanzatu finu à quì chì hà affettatu u sistema nervu di l'animali, sfurtunatamenti ùn ci hè più aiutu. Sta malatia di l'uccelli hè una di e malatie più cumuni è à u stessu tempu i più temuti chì ponu accade in pappagalli è ancu in l'acelli ornamentali è in tutti l'altri spezii d'uccelli.

Cum'è un pruprietariu di l'uccelli, però, ùn deve micca scantatu ogni volta chì u vostru animale starnuta, perchè micca ogni infezzione respiratoria hè causata da l'aspergillosi in l'acelli.

Fallu di l'ova in l'acelli

Ciò chì pò sonu innocu in prima pò purtà rapidamente à a morte in l'acelli femini. U fallimentu di l'ovu in l'uccelli hè ancu una malatia chì si trova abbastanza freti, induve l'ovu di l'ucellu si ferma in l'oviductu o in a cloaca. A signora d'uccelli affettata ùn hè più capaci di caccià l'ovu d'acellu.

A stallazione ùn hè micca sè stessu hè abbastanza faciule da vede. E femine affettate sò assai languide è spessu emettenu chianci dolorosi. Sò spessu truvati in i cantoni di u pianu. Inoltre, l'acelli femini avà pruvate à pressà duramente, chì spessu risultatu in caccie assai magre. Ma avà, cum'è u pruprietariu, pudete aiutà à salvà u vostru caru.

Una lampa di calore in cumbinazione cù l'oliu di ricinu è un massaggio ligeru aiuta. Tuttavia, se ùn avete micca abbastanza sperienza, hè sempre una bona decisione di cunsultà u veterinariu. Di sicuru, hè ancu impurtante chì l'ovu in l'acellu ùn hè micca inflamatu. In ogni casu, e femine chì sò destinate à a ripruduzzione è chì anu avutu prublemi à pusà l'ova deve esse escluse da a ripruduzzione in u futuru.

Psittacosis in l'acelli

A psittacosi hè ancu cunnisciuta cum'è a malatia di pappagallo. Questu hà una pruprietà assai speciale - pò esse trasferitu à l'omu. I sintomi tipici includenu mal di testa è u corpu, tosse è febbre. In i casi particularmente severi, pò ancu esse osservatu un allargamentu di u spleen è una rallentazione di l'attività di u cori. I sintomi chì si trovanu menu frequente includenu una mancanza di respirazione severa, hepatitis, meningitis o, sfurtunatamenti, morte cardiaca brusca. Sfurtunatamente, sta malatia spessu porta à a morte, in particulare in l'anziani o i zitelli. Questu afecta ancu e persone chì anu un sistema immune debule.

La variole aviaria in l'acelli

Birdpox hè una infezzjoni virali. A più periculosa di queste malatie hè ancu cunnisciuta cum'è canary pox. In u passatu, undici tipi diffirenti di birdpox puderanu esse identificati, tutti chì sò fatali per l'animali. I sintomi tipici includenu a furmazione di vesciche nantu à u beccu di l'acellu, l'ochji è e gambe di l'animali. À un certu puntu, i vesciche scoppiaranu è dopu cicatrici.

In a maiò parte di e spezie di variole d'uccelli, questi guariscenu cusì bè chì dopu un pocu tempu ùn ponu micca vistu. In più di e vesciche, i sintomi tipici di u friddu è a mancanza di respirazione sò ancu signali. Appena questi sò digià ricunnisciuti, u birdpox porta à a morte di l'animali ancu più rapidamente. Questa hè una malatia particularmente aggressiva chì hè assai contagiosa. Quandu l'acellu hè infettatu cù questu, a malatia pò sparghje à tuttu u calzari. Dapoi u solitu pigghia un pocu di tempu prima chì i primi signali ponu esse vistu, hè spessu troppu tardu da u tempu i pruprietarii li ricunnosce cum'è tali. Sfurtunatamente, ùn hè ancu statu truvatu nisun mezzu per eradicà sta malatia d'uccelli. Tuttavia, i circadori travaglianu per sviluppà una vacuna.

Lumière descendu dans les oiseaux

A malatia di l'uccelli Going Light Down afecta in particulare i budgerigars, ancu s'è altre spezie d'uccelli ponu naturalmente ancu esse affettate. Ancu s'è u nome ùn suggerisce micca, ci hè una malatia assai insidiosa è di solitu ancu fatale daretu à questu, da quale unu inizialmente assume chì l'animali hè sanu. L'animali affettati manghjanu assai è perdenu u pesu, chì hè perchè l'apparatu digestivu di l'animali ùn ponu più digerisce l'alimentariu. Cù sta malatia, hè impurtante chì hè trattatu rapidamente cù a medicazione furnita per questu scopu, altrimente l'animali ùn anu micca chance di ricuperazione. Andà à u veterinariu hè dunque inevitabbile è l'unica chance chì l'animali hà lasciatu.

Gozzo in uccelli

L'inflamazioni di u bocciu si trova principalmente in l'animali chì sfurtunatamenti sò tenuti individualmente, chì ùn hè micca solu adattatu per spezie. Sfurtunatamente, parechji guardiani di l'uccelli sò avà vultendu à l'acelli di plastica o specchi. Ma questu hè assolutamente micca in ordine sottu a lege di benessiri animali. Allora l'acelli sò solu fintendu di esse u so cumpagnu, chì, se pensate veramente, hè assai significativu. L'acelli affettati avà naturalmente volenu alimentà u so cumpagnu è regurgitate l'alimentariu. In ogni casu, sicuru, a triste verità hè chì u riflessu o l'acellu di plastica ùn accetteranu mai stu gestu d'amore, cusì l'acelli l'inghianu tuttu. In ogni casu, ùn anu micca amparatu da questu, perchè a speranza chì hè un veru cumpagnu dopu chì tutti mori l'ultimu, perchè u retching è l'inghiu face chì a mucosa hè assai dulore. I batteri o i germi ponu naturalmente formate ancu quì. Ma gnawing in l'uggetti artificiali pò ancu purtà à l'inflamazioni di u bozzu. I pianti interni, chì sò velenosi per l'animali, sò spessu gnawed at, chì pò ancu purtà à irritazione estrema di e mucosa. Diversi infizzioni fungichi ponu ancu pruvucà a malatia. L'animali affettati vomitanu l'ultimu alimentu. Avà hè impurtante chì visitate un veterinariu chì pò avà fà una prova di tampone. Quandu a malatia hè cunfirmata, u trattamentu di droga hè iniziatu.

Diarrea in l'acelli

Parechji acelli soffrenu di diarrea abbastanza spessu. Questu ùn significa micca chì duvete piglià sta malatia à ligera. A diarrea pò diventà rapidamente periculosa per i picculi animali di primavera. L'acelli affettati diventanu rapidamente debuli o ancu disidratati. A causa di a diarrea in l'acelli hè spessu l'alimentu sbagliatu, chì deve esse reconsideratu in questu casu. Ma i motivi psicologichi sò ancu pussibuli. Sfortunatamente, a diarrea pò ancu purtà rapidamente à una mala malatia intestinali. Se a diarrea hè sanguinosa, pò esse chì l'acellu hà avvelenatu stessu o soffre di un tumore intestinale. Per quessa, u viaghju à u veterinariu ùn deve esse ritardatu troppu longu, perchè solu quì l'animali ponu esse trattati bè cù medicazione.

Encefalite in l'acelli

Cum'è qualsiasi altra criatura vivente, u cervellu di l'uccelli è u sistema nervu pò esse severamente danatu da u muffa, i batteri è i germi. In u risultatu di una tale infizzione, pò accade rapidamente chì l'acellu hà encefalite. L'animali affettati sò avà assai debuli è spessu inclinanu a testa. Tremunu è certi sò ancu paralizati. Se a malatia hà avanzatu più, l'acellu ùn pò più pusà solu nantu à u perchje è ùn hè più capaci di piglià l'alimentu. In questu casu, un veterinariu deve avà decide cumu prucede è, in u peghju casu, mette l'animali fora di u so soffrenu.

Infezzione da Mycoplasma in l'acelli

Mentre chì sta malatia era cunsiderata assai rara uni pochi anni fà, hè issa una di e malatie d'uccelli più cumuni. I patogeni di sta malatia sò capaci di multiplicà, chì rende a guariscenza più difficiuli. L'animali chì soffrenu di una infezzione di micoplasma sò spessu cunflitti cù starnuti parossistici è una scarica nasale umida. U trattu respiratoriu supranu hè spessu infettatu, chì significa chì l'animali ponu pocu respira è a furmazione di mucus hè assai più altu di u normale. Se a via respiratoria inferjuri hè affettata, l'animali soffrenu, vomitanu è soffrenu di tosse. Inoltre, a testa di tuning pò esse affettata, chì di sicuru pò esse intesu in u sonu. U trattamentu dura assai tempu è hè difficiule, è a maiò parte di l'animali ùn ponu esse guariti 100 per centu.

Sinusitis in l'acelli

Di sicuru, l'acelli ponu ancu soffre di una infezzione sinusale, chì hè assai simili à quella di l'altri animali o di noi umani. U mucus ùn hè micca secretatu da u nasu, ma da e mucosa. L'acelli anu ancu questi in i so sinus. In l'animali affettati, l'area sottu à l'ochji diventa assai inchata è l'acelli soffrenu di un dulore particularmente severu, spessu ancu torcendu. Hè impurtante di cunsultà urgentemente un veterinariu chì hè familiarizatu cù l'acelli. A malatia continuarà à sparghje si ùn hè micca trattata. In parechji acelli, u pustu deve esse eliminatu cù l'aiutu di una siringa, in i casi severi a pelle hè ancu tagliata aperta. Cum'è un pruprietariu di l'uccelli, pudete avà pulisce u nasu stessu, postu chì l'animali ùn ponu micca fà questu. Inoltre, a terapia di u dulore hè cunsigliu per allevà l'animali un pocu soffrenu.

Infizzioni renali in l'acelli

Parechji prupietari ùn ponu micca ricunnosce una infezzione renale, postu chì hè spessu trattata cum'è diarrea normale. Se l'animali soffre di diarrea è pare ancu assai malatu, pò esse una infizzione renale chì deve esse clarificatu urgentemente. Sì a malatia hè assai severa, l'acelli ponu ooze urina è ùn defecate più. In questu casu, pigliate immediatamente u vostru uccelli à u veterinariu. U plumage attornu à a cloaca hè oghji ostruitu da a grande quantità di urina. Inoltre, pò esse nutatu chì parechji animali dà un odore forte è dispiacevule per via di l'altu stimulu à piscia. Avà l'urina attacca ancu a pelle di l'animali, chì porta à u sviluppu di eczema di a pelle pruriginosa. A maiò parte di l'infizzioni renali sò causati da una mala nutrizione, chì di sicuru deve esse cambiatu urgentemente. Ùn beie abbastanza fluidi pò ancu purtà à sta malatia. Per quessa, hè impurtante sempre di assicurà chì l'animali beie abbastanza. Ùn sò micca tutti l'acelli pò esse guariti, cusì in certi casi i sintomi ponu esse solu allughjatu.

Infezzione Trychomonal in l'acelli

Una infezzione trychomonal hè particularmente cumuna in i budgerigars, ancu s'è altre spezie d'uccelli ponu esse infettate. Questa hè una malatia d'uccelli causata da parasites chì si stallanu in a gola è a mucosa di a cultura è irritate a mucosa. Inoltre, questi ponu ancu penetrà più in u tissutu è lascianu danni seriu. Vomiting food hè unu di i sintomi più tipici di sta malatia d'uccelli. U vomitu hè oghji mischju cù un mucus appiccicosu, perchè ùn pare micca tipicu visualmente. In parechji animali, un mucus viscosu si forma nantu à a cultura, chì hè regurgitated in grande quantità ancu senza manghjà. Cù altri animali, solu un retching seccu pò esse osservatu, chì hè spessu cumminatu cù un starnutu. Cum'è un sintumu supplementu, si pò osservà una inzucchera di u goiter è l'animali affettati si cumportanu apatiche, fluff up è dorme assai. Un'altra indicazione chì l'acellu soffre di sta malatia hè un odore bruttu intornu à u beccu, ancu s'ellu ùn hè micca sempre presente. Una infizzione di trychomonad in l'acelli hè ancu assai contagiosa per i conspecifici, cusì l'animali affettati deve esse separati rapidamente. Per detectà una infestazione da questi parassiti, hè realizatu un lavage di culturi, dopu chì a malatia pò esse trattata cù una droga. Inoltre, un altu livellu di igiene hè assai impurtante in u periodu chì vene. Frà l'altri cose, tutti i navi utilizati da l'acellu deve esse bollitu cù acqua calda.

Stitichezza in l'acelli

A stitichezza in l'acelli ùn hè micca pocu cumuni. Tuttavia, sta malatia hè abbastanza faciule è ricunnosce rapidamente. L'acelli affettati pugnanu per defecà o generalmente anu prublemi per ùn esse capace di defecà. Sfurtunatamente, ci sò parechje motivi per a stitichezza in l'uccelli, chì deve esse definitivamente eliminati. Per esempiu, una nutrizione incorrecta pò esse u mutivu, ma i malatie internu o l'avvelenamentu spessu portanu à stinimentu in l'animali. Se u stinimentu hè sempre quì dopu un cambiamentu di dieta, hè assai impurtante chì cunsultate un veterinariu espertu chì pò trattà u vostru ucellu direttamente è determinà a causa.

A mancanza di volu in l'acelli

Sfurtunatamente, succede una volta è una volta chì un ucellu di colpu ùn pò più volà. Ci sò ancu animali chì ùn ponu micca volà da a nascita. In ogni casu, a chjamata incapacità di vola ùn deve mai esse pigliata ligeramente, per quessa, hè sempre cunsigliatu in una tale situazione per cunsultà un veterinariu competente chì pò avà esaminà l'acellu affettatu più vicinu. Ci hè ancu parechje cause di sta malatia d'uccelli, chì deve esse esaminata più strettamente per evitari in u futuru o per trattà cun medicazione.

Sfurtunatamente, un mutivu assai cumuni per chì l'acelli ùn sò micca capaci di vola hè l'obesità in l'animali affettati, chì hè causatu da una nutrizione impropria o un volu liberu insufficiente. Inoltre, pò di sicuru succede una volta è una volta chì l'acelli ferite e so spalle o l'ale è dunque ùn ponu più volà. I disordini di i membri, chì ponu esse causati da un virus, è ancu disordini di coordinazione è misalignamenti di l'osse sò ragiuni cumuni chì impediscenu l'uccelli di volà.

Parechje acelli chì mai o solu assai raramenti godenu u volu liberu pò ancu soffrenu di u timore di vola, per esempiu. Per piacè ùn avete micca l'idea di lancià u vostru ucellu in l'aria. Sfurtunatamente, u rumore persiste sempre chì l'acelli cuminciaru à vulà in quellu mumentu, ma sfurtunatamenti hè sbagliatu. Invece, per piacè vede un veterinariu espertu chì pò piglià un ochju più vicinu à u prublema è determinà a causa di a mancanza di volu di l'uccelli. Ogni acellu deve dunque sempre decide per ellu stessu s'ellu vole volà o micca. Parechje uccelli preferanu cullà è raramenti vola, chì deve esse perfettamente bè cù u pruprietariu.

Gotta in l'acelli

Cum'è l'omu, l'acelli ponu ancu avè gout, chì hè un disordine metabolicu chì pò sviluppà sia cronicamente sia in modu acutu. Ci sò parechji tippi di sta malatia, cum'è a gotta renale o a gotta viscerale è a gotta articular. Se a malatia hè digià più avanzata, a gotta renale è viscerale pò esse rilevata da un teste di sangue à u veterinariu. A cuntrariu di sti dui tipi di malatie, a gotta di l'articulazione pò esse ricunnisciuta da articuli gonfi è punte. Cù a gotta di l'articulazione, l'articuli diventanu rigidi mentre a malatia avanza è pò ancu accade chì i dita di i pedi di l'uccelli si cadenu solu. Sfurtunatamente, assai forme di gout ùn ponu esse guariti, ancu s'ellu pudete influenzà positivamente u cursu di a malatia è salvà a vostra petite un pocu soffrenu. Per esempiu, ci sò infusioni o l'amministrazione di tè purificatore di sangue. Sfurtunatamente, mentri certi animali affruntà bè cù e limitazioni scontri, altri acelli ùn anu micca. Hè dunque cunsigliatu di mette l'animali chì soffrenu troppu da u so soffrenu è di dorme tranquillamente.

Disturbi di u fegatu in l'acelli

I disordini di u fegatu ponu esse osservati in particulare in budgerigars. U mutivu di questu hè chì sta spezia d'uccelli hè particularmente propensu à l'obesità, ancu s'è altre spezie d'uccelli ponu naturalmente ancu soffre di disordini di u fegatu. Sta malatia d'uccelli pò esse attivata, per esempiu, da un tumore o una inflamazioni. In parechji acelli, u disordine di u fegatu ùn pò micca esse rilevatu in tuttu. Hè particularmente cumunu per i prupietari di l'uccelli per avvistà questu solu quandu a malatia hè assai avanzata. L'acelli mostranu tandu, per esempiu, una ametropia o sonnulenza brusca. Parechji acelli ancu tremanu o soffrenu di disorientazione. Parechje animali sò oghji ancu avè una crescita cresciuta di u beccu in cumbinazioni cù deformità di u beccu, chì hè esattamente u tempu quandu un veterinariu deve esse cunsultatu urgente. In certi animali, un cambiamentu in l'excrementu pò esse ancu determinatu, chì hè avà di culore verdu è u cuntenutu giallu in l'urina hè ancu assai altu. Per determinà i valori di u fegatu, u veterinariu deve avà fà una prova di sangue è una radiografia hè ancu una di e misure tipiche per un tali diagnosi. L'acelli affettati anu avà da cambià a so dieta. Sicondu u disordine di u fegatu di l'uccelli, u trattamentu pò travaglià rapidamente o risultatu in una malatia crònica, chì significa chì l'animali affettati sò dipendenu da i medicazione è di dieti speciali per u restu di a so vita.

Becchi rotti in l'acelli

Sfurtunatamente, ciò chì sona innocu in prima pò finisce assai male. Un beccu rottu in un acellu pò ancu significà a morte per l'animali. Questu hè u casu quandu u restu di u beccu chì resta hè troppu cortu per l'alimentazione indipendente. Appena un pezzu più grande di beccu s'hè rottu, avete da cunsultà un veterinariu. In certi circustanzi, sta persona pò cola u pezzu di u beccu. Cù pappagalli più grande, u pezzu di beccu pò esse spessu attaccatu cù l'aiutu di un filu di filu.

Sfurtunatamente, però, e probabilità sò assai chjuche appena u beccu s'hè rottu troppu in daretu. Se questu hè u casu, avete da cunsultà cù u veterinariu s'ellu hè megliu per l'animali per esse eutanasiatu.

In più di a frattura cumpleta, pò ancu accade una chjamata splitting beak. Ma questu hè ancu esse esaminatu da un veterinariu urgente, postu chì a splitting hè ancu assai periculosa è dolorosa per l'animali. Per piacè parlà ancu cù u veterinariu nantu à quale l'alimentu seria u megliu. L'animali pò ancu avè bisognu di u vostru aiutu cù l'alimentazione.

A nostra ultima parolla nantu à u sughjettu di e malatie d'uccelli

In questu articulu, avemu intruduciutu à parechje malatie d'uccelli, ancu s'ellu ci sò di sicuru parechje altre malatie. Hè sempre impurtante chì sempre osservà u vostru animali da vicinu perchè solu allora vi ricunnosce rapidamente i cambiamenti o prublemi rispettivi. In questi casi, ùn pigliate micca troppu tempu, ma cunsultate un veterinariu u più prestu pussibule. Ancu s'ellu ùn vole micca dì, l'acelli sò ancu in assai dulore è ponu soffre assai.

Inoltre, l'animali malati deve esse sempre siparati da altri conspecifici per evità l'infezzione. Cù l'allevamentu adattatu per l'spezie, chì ùn solu guarantisci l'opportunità di travagliu è l'alimentazione d'alta qualità, ma ancu l'escursioni di ogni ghjornu, fate tuttu bè è pudete cusì evità parechje malatie.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *