in

Degu cumuni: l'infurmazione più impurtante

I Degus sò rodenti carini è voraci chì sò originariamente nativi di u Cile. U cumpurtamentu suciale distintu di l'animali hè particularmente interessante - campanu inseme in grande colonie. Pudete truvà più in u testu.

U degu o Octodon degus, cum'è chjamatu in latinu, appartene à i roditori cum'è mammiferu è vene à l'urighjini di u Chili. Più precisamente, vene da l'altipiani di quì, à una altitudine di più di 1,200 metri. Nunda hè salvu da i so denti: manghja erba, cortezza, erbe, è sumente di ogni tipu cù un gran appetite. Un degu raramente vene solu, perchè questi roditori sò assai cumunicativi è campanu in culunie di almenu dui à cinque femine, diversi masci è i so figlioli.

Se vulete sapè di più nantu à i roditori simpatici, allora leghjite in a nostra guida. Quì pudete scopre cumu u degus "parla" è induve dorme questi animali. Fatevi intelligente!

U Degu cumuni o u Degu

Octodon Degus - a sillaba Octo significa "ottu" è probabilmente riferisce à a forma di i vostri molari.

  • Roedores
  • Ratti di Bush
  • Peso: da 200 a 300 g
  • Taglia: da 17 à 21 cm
  • Origine: Sudamerica
  • Si trovanu principarmenti in Cile, ma ancu in i pede di l'Andes in Bolivia è l'Argentina. Abitanu quì in fureste, in altipiani sterili è semi-deserti, è à volte nantu à a costa.
  • Ùn ci hè micca altri tipi di degu. Hè strettamente ligatu à u cururo, u ratu di roccia sudamericanu è u ratu viscacha. À u primu sguardu, u degu s'assumiglia ancu di porcellini d'India è chinchillas.
  • Degus pò ghjunghje sin'à l'età di 7 anni, in u zoo, qualchì volta hè ancu 8 anni.

Degus: l'aspettu è a cura di u corpu

U fisicu di u degu hè abbastanza compactu. I masci sò generalmente un pocu più grande è più voluminosi cà i rapprisintanti femini di sta spezia. A pelle di seta di u degus hà generalmente un tonu caldu di nougat. U stomacu è i gammi sò comparativamente ligeri. Degus amassi per pulizziari l'altri è pigliate regularmente un tuffu in i bagni di sabbia per sgrossa u so fur.

E caratteristiche tipiche di i roditori simpatici sò:

  • Coda : a coda scarsamente pelosa finisce in una nappa di pelliccia allungata. En cas de blessures ou d'attaques ennemies, les degus perdaient leur queue d'environ douze centimètres et fuirent. Ùn cresce più.
  • Occhi: sò grossi, ovali è scuri
  • Orechje: forma ovale, parenu delicate, quasi trasparenti
  • Denti: i denti di Degus sò custituiti da 20 denti. Quessi sò assai robusti è ponu tagliu quasi tutti i materiali. Cù usu rigulari, a lunghezza di i denti resta moderata è ùn ci sò micca misalignamenti o inflammazioni.

Se un degu hè pigliatu da a cuda, per esempiu, si strapparà in a maiò parte di i casi. Cet effet surprenant donne à l'agil rongeur à l'état sauvage une longueur d'avance en quelques secondes pour commencer le vol. A ferita à a basa di a cuda appena sagna è guarisce senza prublemi. A cuda ùn cresce più, chì ùn affetta micca a qualità di vita di u degus affettatu. Per a vostra infurmazione: Ùn avete sempre mai tene un degu per a cuda !

L'organi sensoriali di Degus

Cum'è l'animali chì sò attivi durante u ghjornu, i degus ponu vede assai bè. Inoltre, i so ochji sò assai luntanu è dunque quasi un campu di vista 360 ° hè dispunibule per elli. Degus pò percive tuttu u circondu senza move a testa. À l'état sauvage, les degus s'aperçoivent donc à temps des ennemis et parviennent ainsi à la vieillesse.

U nasu di u degu hè tondu è piuttostu flat. I picculi roditori l'utilizanu per seguità u so alimentu è l'utilizanu per sente periculi è predatori cum'è volpi, uccelli rapaci è serpenti. U degu marca ancu u so territoriu. Aduprà u so nasu per cuntrullà i fragrances.

L'arechje di Degus sò grossi è quandu hè tranquillu, li piegate discretamente. S'ellu ci hè un rumore, si mettenu l'arechje subitu.

Degus anu cusì chjamatu vibrissae. Quessi sò i baffi cun un numeru inusualmente grande di cellule nervose. Si ponenu nantu à u musu chjucu, nantu à i gusci, è intornu à l'ochji è serve com'è guida per u degus.

Degus è a so dieta

U sistema digestivu di degus hè pensatu per una dieta ricca in fibra. Digeriscenu à traversu l'intestinu grossu - più precisamente in l'appendice - cù l'aiutu di a fermentazione chì si faci quì. Hè a cunversione biochimica di l'alimentu da l'enzimi. Degus ripiglià l'excreted feces di novu per digerisce una seconda volta. In a natura, preferiscenu nutriscia di i seguenti:

  • foglie arbusti
  • erbe
  • erbe
  • sementi salvatichi
  • insetti raramenti
  • corteccia, rami e radici

Degus share. U vostru tipu hà un vastu repertoriu di toni, ringhi è fischi. Sò capaci di gargarà è warble. L'osservatori di l'animali cunfirmanu chì un degu chì si sente vessatu vi stringhjerà i denti. In questu modu, l'animali ponu cumunicà cù l'altri in una manera assai specifica - per esempiu quandu cercanu l'alimentu.

Degus: Accoppiamentu è Riproduzione

In principiu, u degus pò avè una prole finu à quattru volte à l'annu. In u salvaticu, però, si riproducenu à più a mità di spessu. I Degus sò cumpletamente cultivati ​​à circa 55 simane d'età, ma l'animali sò capaci di ripruduce in una media di sei mesi. In a natura, a staghjoni di l'accoppiamentu principia da maghju à ghjugnu, ma pò ancu esse in u vaghjimu finu à a fini d'ottobre.

Duranti a staghjoni di l'accoppiamentu, i masci degu sò spessu assai aggressivi è marcanu a struttura di u so favuritu cù l'urina. Dopu un periodu di gestazione di circa 85 à 95 ghjorni, e femine dà nascita à i so ghjovani. Pigliate un nidu cù fenu prima. I figlioli sò allattati per sei simani da a mamma, ma ancu da altre femine chì appartenenu à u gruppu.

Dopu à a nascita, i chjuchi sò sviluppati cumplettamente perchè sò nati cù l'ochji è u pelu apertu. Lascià u nidu u sicondu ghjornu per scopre a zona. Sò suttati solu per circa duie simane, dopu chì cumincianu à manghjà alimentu solidu. I Degus sò assai cumunicativi da a prima età è mantenenu relazioni suciali cù l'altri animali adulti in u so gruppu è ancu cù i so cumpagni.

U modu di vita di u Degus

L'esperanza di vita di u degus hè abbastanza alta à sette anni in vista di u so habitat sterile è di i so predatori periculosi. Chì pò esse duvuta à e so capacità di difesa è u so cumpurtamentu gruppu. I seguenti cumpurtamenti assicuranu a so esistenza:

  • Quandu cercate l'alimentu, almenu un membru di u gruppu vi guardà. Si mette nantu à una muntagna è emette una chjama d'avvertimentu in casu di periculu. In questu modu, i cunspecifici ponu fughje in e so grotte sotterranee. I Degus sò animali diurni è dorme in a so tana protetta di notte.
  • I Degus sò roditori socievoli. Abitanu in picculi culoni di cinque à dodici animali è più. In questi gruppi, i masci campanu ancu in pace cù l'altri.
  • I Degus marcanu u so territoriu cù marchi di odori è u difendenu contr'à intrusi di ogni tipu. Solu i membri di u so gruppu sò permessi di entre in a zona.

Degus scava un sistema cumplessu di tunnel sotterranei cù e so artigli putenti. Si pò esse sin'à mezu metru di prufundità sottu terra. Tutti i membri di un gruppu sparte u bastimentu perchè i degus sò animali suciali. Amanu a cumunità è ancu aiutanu l'altri à crià i ghjovani. Magazzinanu ancu i so manciari in passaghji sotterranei è caverne. Hè cusì chì i degus assicuranu a so nutritura in l'invernu è i prutegge da i predatori. Incidentally, i degus ùn hibernate micca, si furnisce solu cù assai manciari per i mesi invernali più freti.

Prutezzione di spezie per Degus?

Indipendentemente da quale esse vivente si tratta: "A vostra vita hè rispunsevuli di ciò chì avete familiarizatu per voi stessu". Questa frase di Antoine de Saint-Exupéry sprime un principiu guida chì significa u benessiri di l'animali è chì ancu tù devi piglià seriu. I Degus ùn sò micca minacciati di estinzione è ùn sò per quessa micca sottu à a prutezzione di spezie, ma questi roditori sò quantunque creati per l'habitat di semi-deserti, altipiani è boschi. Nisuna gabbia li pò insignà ciò ch'elli ponu campà in a natura è in i so zoni nativi d'attività in Sudamerica.

Inoltre, assicuratevi chì i degus ùn sò micca cuddly toys chì a ghjente piace à tene in e so mani. Ùn sò micca adattati per u mantenimentu individuale. Degus hà bisognu di cumpagnia perchè in a natura campanu in grandi gruppi di famiglia. Hè assai difficiuli di mantene u degus in una manera adattata per a spezia. Hè per quessa chì l'attivisti di i diritti di l'animali cunsiglianu contra i degus cum'è animali domestici.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *