in

Natale cù un cane

Ogni annu di novu. E vacanze di Natale si avvicinanu prestu. Case è appartamenti sò decorati, i biscotti sò cotti e I rigali sò cumprati per Natale.

U "tempu silenziu" di l'annu ùn hè micca sempre cusì cuntempurativu è tranquillu. A maiò parte di u tempu u cuntrariu hè u casu. A ghjente hè frenetica è stressata è si spinghja à traversu a folla in i buttreghi è in i mercati di Natale.

Per i nostri cani, ancu, l'ultime settimane di l'annu sò di solitu qualcosa di cuntemplazione. I cambiamenti bruschi, u stress, u rumore, è ancu i periculi ùn deve esse micca sottumessi à questu tempu. Poi aiuta u vostru caru à fà Natale hè ancu un bonu tempu per ellu.

Mantene a calma à u mercatu di Natale

I nostri cani sò criaturi d'abitudine chì anu un sensu assai forte di quandu u nostru umore cambia.

Sè diventemu frenetici durante u periodu pre-Natali, u nostru cane cambia ancu. Certi animali ritirava, altri diventanu cum'è frenetici cum'è maestri o padroni.

I ghjorni sò passati à cumprà rigali, feste di Natale, è visite à u mercatu di Natale. Ancu s'è l'amici di quattru zampe sò abituati à seguità i so umani in ogni locu, qualchì volta hè megliu per lascià u to cane in casa.

Parechji cani ùn si sentenu micca cunfortu in a folla, trà e numerose gammi di persone. Inoltre, sta situazione ùn hè micca cumplettamente sicura.

Punch caldo spilled, shards of glass on the floor, è di sicuru i calci trascurati di l'altri ùn anu micca bisognu di fà i mercati di Natale zoni amichevuli per i cani.

Gingerbread è altre minacce periculose

U pane di Natale hè una tradizione populari in parechje famiglie è a ghjente coce è coccia in ogni locu. Windbreak, gingerbread, o boli di cioccolatu sò trattamenti micca adattati per i nostri amici a quattro zampe.

Una prudenza aumentata hè necessaria, soprattuttu cù dolci chì cuntenenu cioccolatu. Ancu l'avvelenamentu di cioccolatu hè estremamente raru, i cani chjuchi, in particulare, ùn deve micca manghjà cioccolatu à tuttu.

U fogliu di metallu cù quale l'ornamenti di l'arburu sò spessu imballati pò ancu esse periculosi. Se u cane manghja u fogliu, pò purtà à prublemi digestivu seri. In u peghju casu, a film pò ancu esse eliminata chirurgicamente.

U restu di u menu di Natale pò ancu esse periculosi. U osse di l'oca di Natale sò particularmente problematiche per i cani. L'osse di pollame ponu splinter è causanu ferite à a bocca o peor, u trattu digestivu.

I cani è i pani di Natale

Una altra tradizione populari hè l'arburu di Natale bellu decoratu.

Pò esse truvatu in a maiò parte di e case, ma i ghjuvelli nantu à questu hè cambiatu cù u tempu. Una volta, i materiali naturali, cum'è stiddi di paglia, pendevanu nantu à l'arbulu, ma oghje sò palle culurite è figure di vetru fine.

Se un cane vive in a casa, u pruprietariu di u cane deve piglià uni pochi di precauzioni à u core. I boli di vetru culuriti sò un ghjoculu populari, in particulare per i cani ghjovani. Sò ancu dispunibili in plastica in tutti i culori.

Aghju utilizatu sti boli, chì ùn ponu esse difficilmente distinguiti da quelli di vetru, per a parti inferjuri di l'arbulu. Allora si una palla hè pigliata da l'arbulu da a coda o sbattulendu, nunda ùn succede.

In ogni casu, se e bolle di vetru cascanu à a terra, si fracassanu in frammenti sottili chì puderanu ferisce u cane.

Saca deve esse evitata ancu in i zoni più bassi. A luce lampante hè sempre eccitante per l'animali. Micca solu per via di l'animali di l'animali, ma i candele veri duveranu ancu brusgià solu sottu tutela.

spirituale hè andatu fora di moda in l'ultimi anni, ma hè sempre usatu da u tempu à u tempu. Cum'è l'imballaggi metallici, questi ornamenti ponu causà seri prublemi digestivu è ferite si i cani l'ingoghjanu.

Inoltre, assicuratevi piante cum'è poinsettiaolingus, o vischi sò fora di a portata di u vostru cane. Sò velenosi cum'è a neve spray per i ritratti di finestra. Ùn ci hè nunda di male cù un mandarina occasionale o u vostru calendariu di l'avventu.

Natale hè stressante per i cani

Fighjate attentamente a vostra mascota durante a corsa à Natale. Ricunnoscerete u primi signali di stress subitu.

U cane manghja menu o significativamente più di u solitu. Si stende eccessivamente è si ritira. Di colpu ùn pò più esse motivatu ancu cù u so ghjoculu preferitu è ​​mostra un cumpurtamentu esageratu o abbaia.

Per evitari questu in anticipu, assicuratevi di mantene a rutina di ogni ghjornu quantu pussibule. Alimentazione regulare è i camini puntuali dannu a sicurità di l'animali.

Premià u vostru animali domesticu dolci fatti in casa. Sò prestu à coccia, cusì u cane è u pruprietariu ponu divertisce inseme in tempu di Natale.

Sì tù è u to cane avete passatu u primu Natale bè, diventerà guasi rutina per u vostru amicu à quattru zampe in l'annu à vene.

Dumande dumandatu Spissu

Cumu impaccheraghju un rigalu per i cani?

Per principià, hè di solitu abbastanza chì u rigalu hè chjusu pieghendu, torcendu o crunching cù cura a carta di imballaggio. Per i cani chì sò digià familiarizati cù u principiu è ùn sò micca unpacking qualcosa per a prima volta, strisce adhesive ponu ancu esse usate per chjude.

Quali arburi sò velenosi per i cani?

Laburnum, lilla, hydrangea, tromba d'anghjulu, oleandro, ivy, frassini di muntagna è agrifottu pò ancu causà avvelenamentu in i cani. Hè megliu per evità i sustanzi chimichi cum'è l'erbaccia o pellets slug in tuttu.

L'abeti sò velenosi per i cani?

aghi di pinu. L'agulla di pinu da l'arbre di Natale o a corona di l'Avventu sò facilmente accessibili per a maiò parte di l'animali. Tuttavia, u cunsumu hè assai dannusu à i cani perchè cuntenenu olii essenziali. I danni di u fegatu è di i reni chì ponu accade à longu andà.

L'abete hè velenoso per i cani?

L'agulla di spruce è blu fir in particulare sò assai sharp. Inoltre, i cani ùn ponu micca digerirà l'agulla. Ci hè sempre un risicu di stitichezza per u vostru cane è questu pò purtà à l'obstruczione intestinali.

Quantu sò tossichi l'aghi di pinu per i cani?

Per esempiu, l'agulla di pinu cuntene olii essenziali chì sò tossichi per i cani è ponu dannà u fegatu è i rini à longu andà. L'animali ponu ancu reagisce in modu acutu cù sintomi gastrointestinali cum'è vomitu o diarrea. Incidentally, l'olii essenziali ponu ancu esse cuntenuti in l'acqua in l'arburu di Natale.

Chì arburi ùn sò micca velenosi per i cani?

L'arbureti caducifichi, cum'è l'arce, u betulu, u faghju, o i cuniferi, cum'è l'abete, l'abete, u pinu, l'alerce o u cedru sò ancu cunsiderati relativamente innocu è ancu furnisce u cane cun ombra abbastanza in l'estiu.

Chì rami ponu masticà i cani?

Siccomu i denti di un cane ùn sò micca sanu induritu da l'età di dui anni (risicu di ruttura), i cani ghjovani deve esse pruposti ghjoculi di masticazione. I radichi di masticazione, i ramoscelli di salice è l'osse morbidi di vitello o vacca sò particularmente adattati per questu.

L'aghi di pinu sò velenosi per i cani?

L'agulla di pinu sò tossichi per i misgi è i cani è ponu dannà l'intestini si sò ingeriti.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *