in

U Natale hè cusì periculosu per i cani

Per noi umani, Natale significa gioielli, dolci è rigali. Ma ciò chì sona cusì paradisu per noi porta assai periculi per i nostri amici à quattru zampe. Per ùn passà a vigilia di Natale in a clinica veterinaria, avete bisognu di seguità questi cunsiglii.

Pianti periculosi

Ancu s'ellu hè un classicu in u tempu di Natale, cum'è un patrone di cane duvete esse attentu quandu si tratta di poinsettias. A pianta hè velenosa per u vostru amicu fluffy. Se vulete assolutamente usà una poinsettia per a decorazione, mette inaccessibile à a vostra coda. È u vischiu è i rosi di Natale sò solu esse appiccicati o posti induve u lamentu di sicuru ùn puderà micca ghjunghje. Perchè ponu ancu purtà à avvelenamentu.

Luce periculosa

Candele deve ancu esse solu pusatu fora di a portata di u vostru cane è certamente micca brusgiate in a so presenza. S'ellu ci sò candele lampanti nantu à a tavola di caffè, l'amicu di quattru zampe involontariamente scuzzulate a coda nantu à elli, è sia una visita à u veterinariu, una nova catifa, o una chjama à u dipartimentu di u focu hè duvuta!

A candela ùn hè ancu un trattatu. Se u vostru cane hà nibbled in unu o ancu manghjatu sanu sanu, avete da cunsultà un veterinari per esse in u latu sicuru. Ùn ci hè assolutamente micca periculu cù candele LED pratiche. Quessi ùn ponu micca sparghje cera o pruvucà u focu o brusture.

Arburu periculosu

L'arburu di Natale pone ancu uni pochi di periculi per u cane. Ma ùn vi preoccupate micca, ùn avete micca à fà senza sta bella tradizione cumplitamenti. Tuttavia, hè cunsigliatu di mantene uni pochi di cose in mente. Prima di tuttu, hè cunsigliatu un stand d'arburu, chì hè designatu in modu chì u vostru cane ùn pò micca ghjunghje à l'acqua in questu. In alternativa, pudete cumprà una tappa chì bluccà a strada di l'acqua. Ci ponu esse sustanzi dissoluti liberati da l'arbulu in l'acqua chì puderanu esse periculosi per u vostru animali.

Quandu u decoru di l'arbulu, avete da esse sicuru chì ùn aghjunghje micca e boli è a catena di luci troppu bassu. Questu hè soprattuttu veru se u vostru arbulu hè direttamente nantu à a terra. U vostru cane puderia sguassà tutte e ghjuvelli in pocu tempu. Sia perchè vede e boli cum'è ghjoculi, o perchè a coda si muove cusì felice chì prima, i boli, dopu i candele, è infine a cima di l'arburu di Natale s'alluntana. Se u vostru cane hè pigliatu in a catena di luci, ci hè ancu un risicu di scossa elettrica.

Ma ancu s'è vo decoru cù cura - caduta boli di Natale ùn pò mai esse completamente evitata. Dunque, decorate u vostru arbulu cù plastica invece di boli di vetru. Sì unu di elli cascà, ùn averete micca immediatamente frammenti in u pianu chì puderanu esse periculosi per u vostru cane.

Per u vostru ghjacaru, avete ancu evità u tinsel. S'ellu assorbe questu, ci hè u risicu di una obstruczione intestinali chì mette in vita!

Profumi periculosi

Duranti a staghjone di Natale, si vede spessu ciotole in quale l'olii profumati furnisce aromi di Natale. Se u vostru ghjacaru trova l'oliu cusì eccitante chì u beie, ci hè risicu di prublemi gastrointestinali, irritazione di e mucosa, è, in u peghju casu, ancu avvelenamentu. Se ùn vulete micca fà senza l'odore di Natale, mette a tazza à una altezza sicura per chì u vostru cane ùn pò micca ghjunghje.

Delizie periculose

Ancu s'è i platti culuriti cù assai dolci dolci sò simpliciamente celesti per noi durante a stagione di Natale - ponu diventà rapidamente un periculu per i cani. Ùn lasciate micca chì u vostru amicu fluffy nibble in sti tratti, postu chì spessu cuntene cannella, amanduli amare, cacao o sò fatti interamente di cioccolatu. Tutti questi sustanzi sò tossichi per i cani è ponu purtà e celebrazioni à una fine prima è drammatica.

È Wauzi hà ancu da fà senza u roast di vacanze. Ancu s'ellu vi fighja cù l'occhi di mendicanti, ùn deve micca dà à u vostru cane u restu d'oca o d'anatra. L'osse di pollame sò assai chjuchi è si splinter facilmente, perch'elli ponu chjappà in l'esofago o ferite l'amicu di quattru zampe da l'internu.

Di sicuru, un trattatu di vacanze speciale per u cane hè permessu quì è quì. In generale, però, deve esse alimentatu regularmente durante e vacanze. Allora ùn ci hè micca risicu di malati di stomacu, pò gode di u Natale è passà tuttu vivu è bè.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *