in

Cats & Facial Expressions: Interpretate currettamente a lingua di u corpu nantu à a faccia

L'espressioni facciali sò un indiziu impurtante per interpretà a lingua di u corpu di u gattu. A pusizione di l'arechje è i baffi, u muvimentu di i labbra, è a dimensione di i pupulari revelanu qualcosa di i sentimenti di l'amici di quattru zampe.

I patroni di u gattu ùn deve micca solu pudè interpretà a lingua di u corpu, ma ancu l'espressioni faciale di i so cari. Funziona spessu intuitivamente. Ma qualchì volta a ghjente hè ancu assai sbagliata perchè l'espressioni faciale di i misgi sò qualchì volta assai diffirenti da l'espressioni faciale umane.

Cuntattu di l'ochju: Se guardate luntanu, perde

Quandu i misgi fighjanu à qualchissia, ponu avè intenzioni assai diverse. E zampe di velluto signalanu solu l'attenzione à e persone familiari. Ma i misgi facenu qualchì volta cuncorsi di sguardu cù i so cumpagni di ghjattu : quellu chì sguarda luntanu perde ; perchè evitendu u cuntattu visuale mostra a pace o a vuluntà di sottumette.

Chì pò esse una ragione perchè i misgi snuggle sempre à i visitori chì sò menu familiarizati cù i misgi - A cuntrariu di i veri fan di i gatti, ùn fighjanu micca constantemente i gatti di casa è cusì si cumportanu assai più invitanti da a perspettiva di un gattu.

Wink & Pupil Size in Cat Language

A dimensione di u sculari cambia cù e cundizioni di luce cambiante, ma u statu emutivu di u ghjattu hà ancu influenza nantu à a dimensione di i pupulari: quandu hè assai eccitante, l'area negra in u ghjattu. ochju diventa significativamente più grande. Questa eccitazione pò esse sia gioia à un trattatu sia eccitazione à a presenza di un nemicu. L'ochji aperti mostranu ancu chì l'animali osserva u so circondu assai attente è pò avè a paura. Solu quandu si sentenu veramente sicuri è rilassati, l'animali chjudenu l'ochji cumpletamente.

Un ochju di gattu tipicu, in forma di fessura, tende à dumandà prudenza. In un umore d'attaccu, stringhjenu l'ochji à una fessura stretta per riduce u risicu di ferita. Un battitu rapidu indica stress, mentre chì i lampi lenti una o duie volte indicanu un gestu amichevule. Hè cum'è fà u vostru gattu surrisu à voi.

A pusizione di l'orechja cumplementa l'espressioni faciale di u gattu

Ears sò una parte impurtante di l'espressioni faciale di un gattu. Per sente, però, e zampe di velluto giranu l'arechje in a direzzione da quale vene u rumore. Questu a volte rende difficiule d'interpretà i muvimenti di l'orechja currettamente. In fondu, però, s'applicanu i seguenti: In un statu rilassatu, l'auriculi aspettanu avanti. S'ellu succede qualcosa eccitante, si stendenu.

Sì l'auriculi di l'arechje alzate puntanu in daretu, questu hè un gestu minacciatu chì precede un pussibule attaccu. Inoltre, l'arechje ponu esse fastened rapidamente da questa pusizioni - questu prutege contra i feriti. L'arechje appiattite mostranu a paura se u restu di l'espressioni faciale è i gesti ùn indicanu micca una postura d'attaccu. Sì l'arechje si movenu senza riposu, l'animali hè prubabilmente nervu.

Movimenti di bocca è baffi cum'è un mezzu di cumunicazione

In un statu normale rilassatu, i labbra ùn si movenu micca assai è u baffi stammi discretamente da un lato. S'ellu succede qualcosa eccitante, i baffi si sparghjenu assai largu per chì u ghjattu ùn manca nunda. In paura o scetticismu, a faccia di u ghjattu pare strettu è puntatu: i labbre sò pressati inseme è i baffi sò attirati vicinu à a testa.

Alzà u labbro superiore è abbandunà a mascella inferiore hè un signu di frustrazione.

Cat FACS - Science Behind Cat Facial Expressions

FACS sta per Facial Action Coding System è hè statu inizialmente sviluppatu per l'omu. Oghje, però, hè ancu usatu in mudificazione per altri mammiferi cum'è cavalli (EquiFACS) è misgi (CatFACS).

I scientisti di Portsmouth, l'Inghilterra, anu catalogatu i pussibuli movimenti musculari in a faccia di u gattu è cusì creanu una basa nantu à quale i circadori ponu interpretà a cunnessione trà l'espressioni faciale è emozioni in i misgi. Finu a ora, pare chì i misgi anu solu trè espressioni faciale misurabili. In ogni casu, u sistema di l'aiutu di l'informatica prubabilmente ùn hè micca bè cù a fur di l'amici di quattru zampe quandu evaluate u materiale di l'imaghjini. Inoltre, i gruppi di teste sò finu à avà piuttostu chjuchi.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *