in

I nostri cani ponu manghjà lenticchie ?

Lenticchie cù spaetzle sò unu di i pranzi favuriti in Germania. Forsi sì ancu unu di quelli chì piace à dà à u so cane qualcosa da a tavula.

È avà vi dumandate: "I cani ponu manghjà lenticchie?"

Pudete avà sapè s'ellu pudete resiste à l'aspettu di mendicità di u vostru amicu à quattru zampe è ciò chì duvete cunsiderà quandu si alimenta di lenticchie.

In poche parole: U mo cane pò manghjà lenticchie?

Iè, u vostru cane pò manghjà lenticchie, ma solu in forma coccia. I legumi crudi cum'è lenticchie, ceci è fagioli sò cusì dannosi per i cani quant'è per l'omu.

Lenticchie crude cuntenenu fasin. A sustanza hè tossica è unisce i globuli rossi. U risultatu hè severi prublemi gastrointestinali. E quantità più grande ponu causà sanguinamentu internu.

I lenticchi crudi sò velenosi

A lenticchie appartene à i legumi. Ùn deve micca alimentà u vostru cane lenticchie crude. Cum'è cù l'altri legumi crudi, e lenticchie cuntenenu a sustanza fasin. Contene ancu una sustanza amara chjamata saponina. Tramindui sustanzi si attaccanu à i globuli rossi.

I seguenti sintomi è segni di intossicazione ponu esse osservati 1-3 ore dopu à u cunsumu:

  • Cumpari Stomach
  • Dalagita
  • diarrea sanguinosa
  • Anghjulina
  • chills

I tossini sò solu sbulicati da a cucina è allora u vostru amicu furry pò manghjà lenticchie senza esitazione. Assumendu ch'ellu pò trattà. I sustanzi ùn sò più detectable dopu solu 15 minuti di tempu di coccia. Di solitu ùn hè micca bisognu di immergete e lenticchie prima di coccia. E lenticchie rosse sò i più veloci di coccia.

Impurtante di sapè

Certi cani sò assai sensibili à a fasina, altri menu. Comu precaution, porta u vostru amicu à quattru zampe à u veterinariu s'ellu hà manghjatu lenticchie crude.

Ùn tutti i cani tolleranu lenticchie

I cani ponu gonfiate dopu à manghjà. Quandu si alimenta u vostru cane di lenticchie per a prima volta, cuminciate cù una piccula parte. Dopu quì, duvete tene un ochju vicinu à ellu per vede s'ellu pò tollerà lenticchie.

Se u vostru ghjacaru ùn tollerà micca fagioli o altre legumi, pò esse diversu cù lenticchie. E lenticchie sò più faciuli di tollerà è digerisce. Pruvate solu. Se u vostru cane tollerà lenticchie è li piace, pò avè più spessu.

Bonu per sapè:

Ci hè ancu cibo per cani chì cuntene lenticchie. Se u vostru caru hà da andà in una dieta di eliminazione o hà una allergia à a proteina animale, lenticchie è altre legumi sò l'alternativa ideale. E lenticchie sò adattati cum'è un alimentu di base per i cani.

Lenticchie portanu benefici per a salute à i cani

I lenticchi cuntenenu assai vitamina E, chì hà un effettu pusitivu nantu à u sistema immune. A vitamina pò ancu sustene a funzione cellulare sana in u vostru cane.

A vitamina E hè cunsiderata una vitamina di prutezzione di e cellule è cusì prutegge e cellule da i danni oxidativi è i radicali liberi.

Inoltre, l'ingredienti in lenticchie sò sani per u cervellu è i nervi ottichi. I musculi ancu benefiziu da questu.

E lenticchie cuntenenu ancu parechje altre vitamini è minerali:

  • Vitamin A
  • Vitamini B1, B2, B3, B6
  • vitamina C
  • Vitamin D
  • vitamina E
  • vitamina k
  • potassu
  • magnesiu
  • Calcium
  • ferru

I lenticchi sò ricchi in fibra è pocu in grassu. Per quessa, pudete ancu alimentà un cane sovrappesu cù una piccula parte di lenticchie cotte. Cumpienu u vostru cane è à u stessu tempu fate qualcosa di bonu per ellu cù stu legumi d'alta qualità.

Un altru benefiziu di e lenticchie hè chì ùn aumentanu micca i livelli di zuccaru in sangue.

Ciò chì deve esse attentu à l'alimentazione di lenticchie

Solu e lenticchie cotte duveranu finisce in a tazza di u cane. Pudete alimentà u vostru amicu di quattru zampe verdi, marroni, gialli è rossi.

Puderete cocilu da sè stessu o aduprate lenticchie pronte da a latta. Se cumprate lenticchie in conserve, assicuratevi chì ùn cuntene micca zuccaru aghjuntu o altri ingredienti indesevuli. Risciacquate bè e lenticchie cù l'acqua prima di alimentà à u vostru amicu di quattru zampe.

Bonu per sapè:

Ùn alimentate troppu lenticchie à una volta. U vostru cane pò esse gonfiatu da troppu.

Conclusioni: i cani ponu manghjà lenticchie?

Iè, u vostru cane pò manghjà lenticchie cotte. I legumi diliziosi furnisce u vostru amicu di quattru zampe cù assai proteini vegetali. In u risultatu, sò una alternativa ideale se u vostru cane hè intollerante à a proteina animale o hà una allergia à questu. Tuttavia, micca ogni cane tollerà legumi. Per quessa, avete da prima alimentà una piccula quantità per pudè determinà se u vostru amicu di quattru zampe tollerà lenticchie.

I lenticchi sò velenosi in a so forma cruda. U cunsumu face chì i globuli rossi si appiccicà inseme. Hè per quessa chì i cani, cum'è noi umani, sò permessi solu di manghjà lenticchie cotte.

Avete qualchì quistione? Allora lasciate un cumentu avà!

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *