in

I nostri cani ponu manghjà cranberries?

Di sicuru, cunnosci troppu bè sta situazione di ogni ghjornu: Qualcosa casca da u tagliu è più veloce di ciò chì pudete vede, u vostru amicu di quattru zampe hè digià attaccatu.

Pò esse simili quandu si rilassate nantu à u divano:

Stai spuntendu un mischju di piste mentre fighjate una serie Netflix è lasciate caccià un cranberry.

Avà vi dumandate: "I cani ponu manghjà cranberries?"

Vi spieghemu!

In poche parole: U mo cane pò manghjà cranberries?

Iè, u vostru cane pò manghjà cranberries in picculi quantità. Pudete alimentà crudu è seccu. In ogni casu, a maiò parte di i cani prefiere bacchi secchi perchè sò menu acidi.

Pudete solu dà u vostru cane cranberries secchi chì ùn cuntene micca zuccaru aghjuntu. Per una megliu digestibilità, duvete immergerà e bacche prima di alimentazione.

I cranberries sò sani per i cani?

I cranberries cuntenenu assai antioxidanti, bioflavonoidi è assai vitamina C.

U cunsumu regulare pò avè un effettu pusitivu nantu à a salute di u vostru amicu di quattru zampe:

  • U più cunnisciutu hè l'effettu pusitivu nantu à a vejiga è u trattu urinariu.
  • Inoltre, e vitamini B chì cuntene sò boni per i nervi è u sistema immune di u vostru amicu furry.
  • Si dice chì i bacchi ponu inibisce u cancer.

I cranberries ponu aiutà contr'à l'infizzioni di a vejiga

Cum'è un rimediu naturali, i cranberries ponu aiutà cù una infezzjoni di a vejiga. Hanu un effettu antiinflamatoriu è ponu allora allevà u dulore quandu urinate.

L'alimentazione di cranberries pò prevene efficacemente l'infezioni di a vejiga dolorosa. I cani chjuchi in particulare sò in risicu di cuntrarà una infezzjoni di a vejiga in i ghjorni friddi.

U stessu s'applica se u vostru cane hè generalmente propensu à infizzioni di a vejiga.

A cuntrariu di i medicazione, l'alimentazione di cranberries pò curà a cistite una volta per sempre. Cù medicazione, ùn hè micca raru chì a inflamazioni torna torna è torna.

U zuccu di cranberry o l'estratto di cranberry hè megliu adattatu per questu. U mutivu hè chì certi cani sfurtunatamenti scartanu o sputanu i bacchi agri in a tazza perchè sò troppu agri per elli.

In a forma di sucu o extracte, questu ùn hè micca pussibule per u vostru caru. Questu vi dà a sicurità di sapè chì u vostru cane hè veramente manghjatu u sucu di cranberry o l'estratto di cranberry.

Per u megliu effettu pussibule, duvete assicuratevi di alimentà a quantità ghjusta. Per esempiu, mentri un famosu fabricatore di l'estratto di cranberry ricumanda 1-3 capsule à ghjornu, a dosa per u zuccaru di cranberry hè significativamente più altu. U mutivu hè chì un extracte hè significativamente più forte in a cumpusizioni.

Se u vostru ghjacaru soffre di pietre urinarii di oxalate di calcium, ùn deve micca manghjà cranberries. U mutivu hè chì i petri urinarii ponu multiplicà per via di l'oxalate chì cuntene.

Sempre dumandate à u vostru veterinariu di fiducia se pudete alimentà i vostri cani cranberries!

Bonu per sapè:

Se vulete alimentà i cranberries di u vostru cane (in qualunque forma) s'ellu anu una infezzione di a vejiga, duvete dumandà a quantità curretta per ch'elli ponu uttene u megliu benefiziu pussibule da l'ingredienti. A quantità dipende da u pesu di u vostru amicu di quattru zampe.

Cumu alimentà u vostru cane cranberries

U vostru cane pò manghjà u fruttu frescu è seccu. Tuttavia, i cranberries secchi anu un gustu assai più dolce. Hè megliu mischjà i baga cù l'alimentu. Certi cani li manghjanu ancu pianu.

Se u vostru ghjacaru scarta i cranberries da l'alimentu, pudete dà u fruttu in altrò. In a farmacia pudete uttene u zucchero di cranberry organicu senza zuccheru. Aghjunghjite uni pochi di gocce à a tazza.

In questu modu, u vostru caru pò ancu prufittà di e proprietà pusitive. Mentre chì l'acqua pò tastà un pocu amara, pudemu dì da a nostra propria sperienza chì un cane sete ancu beie a mistura d'acqua è di sucu.

Prestate attenzione à a lista di ingredienti quandu compra

Quandu compra cranberries secchi o succhi di cranberry, assicuratevi chì ùn hè micca aghjuntu di zuccaru. I cani ùn deve micca manghjà zuccaru trasfurmatu, u cunsumu pò avè un impattu negativu nantu à a so salute.

Conclusioni: i cani ponu manghjà cranberries?

Iè, u vostru cane pò manghjà cranberries. I bacchi agrii cuntenenu numerosi antioxidanti, chì ponu avè un effettu pusitivu nantu à a salute di u vostru amicu di quattru zampe.

Manghjendu cranberries pò curà una infezzione di a vejiga. Inoltre, allevianu u dolore quandu urinate.

Assicuratevi di alimentate solu cranberries senza zuccheri. U zuccheru pò fà a cistite è u dulore chì vene cun ella peghju.

Se u vostru cane ùn piace micca i cranberries freschi o secchi, pudete alimentà u zuccu di cranberry o l'estratto di cranberry com'è alternativa.

Avete qualchì quistione? Allora lasciate un cumentu avà!

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *