in

I nostri cani ponu manghjà ciliegie?

A primavera, l'estate è u vaghjimu ci portanu munzi di frutti diliziosi è sani.

I ciliegie sò assai populari è noi amanti di i cani ci dumandemu se i cani ponu ancu manghjà ciliegie?

In questu articulu, scuprerete s'ellu u fruttu di petra rossa hè destinatu à alimentà u vostru amicu di quattru zampe o s'ellu hè megliu per ellu mantene e so zampe.

In poche parole: U mo cane pò manghjà ciliegie?

Iè, i cani ponu manghjà ciliegie ! In ogni casu, ci hè un periculu invisibule oculatu in a petra di ciliegia: l'acidu cianicu. Hè per quessa chì ùn deve mai alimentà u vostru cane ciliegie intere. Prima di alimentà e ciliegie di i vostri cani, avete bisognu di caccià a fossa, u zuccu è e foglie.

Sò ciliegie velenose per i cani o solu i foschi?

I ciliegie sò generalmente micca tossichi per i cani, solu l'amigdalina cuntenuta in a petra di ciliegia in quantità maiò, chì hè cunvertita à l'acidu idrocianicu in u trattu digestivu di u cane.

A parti di i periculi assuciati, i ciliegie sò veramente assai sani per i cani.

Allora fighjemu un ochju à i valori nutrizionali di a cirasa quì sottu.

Informazioni nutrizionali di Cherries

A polpa di a cirasa cuntene assai vitamini è minerali chì u vostru cane prufittà ancu:

  • Vitamin A
  • vitamina B
  • vitamina C
  • àcitu folic
  • antioxidants
  • magnesiu
  • Calcium

U cane hà inghiottitu una fossa di ciliegia, avà chì?

L'acidu idrocianicu cuntenutu in a petra di ciliegia hè liberata solu quandu a petra hè masticata. Allora se u vostru cane hà inghiottitu accidintali una cirasa cù a fossa, questu ùn significa micca chì l'acidu idrocianicu scapperà immediatamente.

In questu casu, mantene u vostru ghjacaru sottu osservazione è fate un ochju attentu à a pruduzzione - se u core esce in tuttu, ùn avete micca bisognu.

Attenzione periculu !

L'avvelenamentu di l'acidu prussicu ùn hè micca scherzu! Se u vostru ghjacaru mostra sintomi cum'è salivazione eccessiva, tremuli, crampi, mucose rosse brillanti, difficultà di respirazione, un ritmu cardiacu aumentatu o pupille dilatate, cuntattate immediatamente un veterinariu!

Ostruzione intestinale da ciliegie?

Un altru periculu slumbers in a fossa di ciliegia: inghjustà i pits duri pò purtà micca solu à l'avvelenamentu per a vita, ma ancu à un ostruzzioni intestinali ugualmente periculosa.

A prudenza speciale hè necessaria quì, soprattuttu cù i cani chjuchi!

Cumu possu alimentà e ciliegie di u mo cane?

Una volta chì avete sguassatu a fossa, u troncu è e foglie da a cirasa, pudete dà à u to cane per manghjà.

Cum'è cù tutti i frutti è ligumi, i ciliegie ùn sò micca una parte principale di a dieta di u vostru cane, ma solu offre un cambiamentu occasionale in a tazza di u cane.

Assicuratevi chì u fruttu hè frescu è maturu. In u megliu, l'avete compru in qualità biulogica per ùn impidiscia micca sè stessu è u vostru cane cù sustanzi dannosi.

Prima di manghjà, duvete ancu lavà u fruttu bè è, se ne necessariu, purè per chì u vostru cane pò utilizà megliu i nutrienti chì cuntene.

Cunsigliu porcionatu, u vostru cane pò benefiziu da e parechje vitamini è nutrienti in a cirasa.

Attenzione periculu !

Una quantità adattata dipende sempre da l'altezza è u pesu di u vostru cane. Troppu ciliegia pò causà diarrea è gas.

I cani ponu manghjà ciliegie da u giardinu?

Certi frutti è ligumi sviluppanu pruprietà strane quandu anu cultivatu, cum'è a zucchina, chì diventa inedible è amara in a vicinanza di zucchini ornamentali.

Questu hè micca u casu cù i ciliegie. Pudete ancu offre u vostru cane ciliegie da u vostru giardinu. I listessi reguli sò quì chì per e ciliegie cumprate.

Cunsigliu bè intesu:

Sì avete l'arbureti di fruttu in u to currettu, ùn lasciate micca chì u vostru cane festighjeghjanu frutti caduti à u cuntenutu di u so core. Certi cani ùn si sentenu micca pienu è littiralmente manghjanu finu à vomitu.

Tutti i cani ponu manghjà ciliegie?

No, micca tutti i cani anu da manghjà ciliegie.

Siccomu u fruttu rossu hè riccu in frutosa, i cani in sovrappeso è quelli propensi à l'obesità o a diabetes ùn deve micca manghjà ciliegie.

Ancu i cuccioli anu da manghjà ciliegie cun prudenza - ma principarmenti per via di u periculu di i fossi.

I cani ponu manghjà ciliegie?

In più di a cirasa dolce, ci hè ancu una versione agria. Questu cuntene menu fructose è più acidu di fruttu cà a cirasa dolce.

Nutritionally, i dui sò quasi idèntica. Per i cani grassi, a versione di zuccaru bassu hè una bona alternativa per ùn avè micca fà senza ciliegie completamente.

I cani ponu manghjà ciliegie morello ?

A ciliegia morello, cunnisciuta ancu com'è a cirasa larga longa di saldatura o ciliegia di u nordu, hè una varietà di ciliegia agria. Tutte e ciliegie sò frutti di petra è appartenenu à a famiglia di rosa.

Per quessa, i cani sò ancu permessi di manghjà ciliegie morello, ma solu cum'è fruttu frescu è maturu. I stessi cunsiglii di l'alimentazione si applicanu quì cum'è per altre varietà di ciliegia.

I ciliegie morello sò spessu truvati cunsirvati in vasi. In questa forma ùn sò micca adattati per alimentà i cani!

Questu hè impurtante quandu si alimenta i vostri cani ciliegie

U vostru cane ama i ciliegie? Siate benvenuti à fà lu cuntentu di tantu in tantu !

Fed in moderazione, a polpa di ciliegia hè assai sana per i cani. Tuttavia, i petri di ciliegia ponenu un duppiu risicu.

I pozzi di ciliegia cuntenenu l'amigdalina, chì hè cunvertita in l'acidu idrocianicu in i tratti digestivi di i cani. A masticazione di e sementi libera l'acidu tossicu è pò esse periculosa per a vita per u vostru cane.

Una obstruczione intestinali pò ancu esse u risultatu di inghjustà i petri di ciliegia. I cuccioli è i cani chjuchi in particulare sò in risicu quì!

Allora prima chì u vostru cane manghja ciliegie, avete bisognu di assicurà chì sò liberi di fossa. Inoltre, sguassate u troncu è e foglie è lavate e ciliegie bè.

Avete sempre dumande nantu à l'alimentazione di ciliegie? Per piacè lasciaci un cumentu sottu stu articulu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *